اکونومیک 24

آخرین اخبار در مورد بازاریابی شبکه ای

مقایسه همه‌جانبه تبلیغات در فضای آنلاین و آفلاین

کدام روش تبلیغات (آنلاین یا آفلاین) مناسب شما و کسب‌وکارتان است؟ در این مقاله به معرفی هر دو روش بازاریابی می‌پردازیم تا راحت‌تر متوجه شوید که باید روی کدام روش بازاریابی تمرکز کنید.به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، مهم نیست که در حال حاضر استراتژی تبلیغاتی و بازاریابی برندتان تا چه اندازه خوب است، همیشه راهی برای بهبود وجود دارد. یکی از راه‌هایی که می‌توانید بازاریابی و برندینگ کسب‌وکارتان را بهبو ...

بازاریابی دیجیتال و روش‌های مختلف آن

بیش از ۶۰ درصد مردم جهان از اینترنت استفاده می‌کنند و به طور متوسط ۷ ساعت از شبانه‌روز را آنلاین هستند. به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، بیش از ۶۰ درصد مردم جهان از اینترنت استفاده می‌کنند و به طور متوسط ۷ ساعت از شبانه‌روز را آنلاین هستند. این آمار نشان می‌دهد که بازاریابی دیجیتال و هدف گرفتن این حجم از کاربران آنلاین در فضای مجازی به یک ضرورت برای موفقیت و پیشرفت در کسب و کارها تبدیل شده و عدم اس ...

بازاریابی یا برندسازی کدام یک درست است؟

اصطلاحات برندسازی و بازاریابی اغلب اشتباه گرفته می‌شوند یا (به اشتباه) به جای یکدیگر استفاده می‌شوند. به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، اصطلاحات برندسازی و بازاریابی اغلب اشتباه گرفته می‌شوند یا (به اشتباه) به جای یکدیگر استفاده می‌شوند. با این حال، دانستن تفاوت بین این دو فعالیت استراتژیک می‌تواند به ما در اجرای بهتر کمپین‌های خاص با اهداف برندینگ یا با اهداف بازاریابی کمک کند. بازاریابی و برندسازی ...

تأثیر رفتار مصرف کننده در بازاریابی یک سازمان

در ادامه درباره تأثیر رفتار مصرف کننده در بازاریابی یک سازمان آشنا می شوید. به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، کسب‌وکارها از رفتار مصرف‌کننده گذشته، حال و (بالقوه) آینده برای توسعه محصول، قیمت‌گذاری، توزیع و استراتژی‌های پیام استفاده می‌کنند - آمیخته بازاریابی: محصول، قیمت، مکان و تبلیغات. به گزارش بازرگانیخبرگزاری مهر،کسب‌وکارها از رفتار مصرف‌کننده گذشته، حال و (بالقوه) آینده برای توسعه محصول، قیمت‌ ...

مهمترین اخبار اقتصادی: