با ما همراه باشید تا رمز و رازهای کسب و کار و معرفی هرچه بهتر برند به مشتری را برای شما بازگو کنیم.
به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، چه زمانی مشتری طرفدار برند شما خواهد بود و شما را به دیگران معرفی خواهد کرد؟ واضح است، زمانی که تجربهای بینظیر از کارکردن با شما کسب کرده باشد و این موضوع تنها زمانی رخ میدهد که فرآیندی که مشتری در کسب و کارشما طی کرده است، کمترین پیچیدگی و زمان اجرا را داشته باشد. به عبارت دیگر، سازمان شما باید فرآیندهای کلیدی خود را به طور دقیق پایش کرده و در جهت کاهش پیچیدگی و افزایش بهرهوری آن حرکت کند تا مشتریان طرفداری داشته باشد.
خبرگزاری مهرجلسات عارضه یابی دیگر کافی نیست
جلسات عارضه یابی دیگر کافی نیستجلسات عارضه یابی دیگر کافی نیستبرای رسیدن به این هدف، باید وضعیت اجرای فرایندهای مشتری محور خود را به طور کامل رصد و عارضههای موجود را شناسایی کرده و به سرعت در جهت رفع آنها حرکت کنید. به عبارت دیگر برای کسب سود هرچه بیشتر باید تحلیلی دقیق و معتبر از سازمان خود و موقعیت کنونیاش داشته باشید اما چالشی که وجود دارد این است که برای رسیدن به این هدف راههای قدیمی و سنتی پاسخگو نیست. چرا؟ مثال زیر مطلب را برای شما شفافتر میکند:
شما به عنوان یک مدیر متوجه نقصی در سازمان خود میشوید. آمار، ارقام و تحلیلها نشاندهنده نوعی مشکل و نزول است. اما این نقص از کجاست. بسیاری از کارفرماها و مدیران نمیتوانند دید کامل و جامعی از سازمان خود و فرایندهایی که در ان اجرا میشود داشته باشند. پیدا کردن مسئله حقیقی از حل مسئله برای یک مدیر پیچیدهتر است. پس جلسات عارضهیابی تشکیل میدهید و تلاش میکنید طی ساعتها بحث و تبادل نظر به مسئله اصلی و اساسی پی ببرید. در اینجا دو ایراد مهم مطرح است:
۱. احتمال اینکه مسئله حقیقی و درست را در نهایت نتوانید پیدا کنید بسیار است.
۲. این جلسات زمان و هزینه زیادی را میطلبند. به عنوان یک مدیر، زمان شما بسیار ارزشمند هست. شما الویتهای بسیار مهمی دارید و میتوانستید این زمان را در کارها و فعالیتهایی متمرکز کنید که بیشترین سود را به شرکت شما میرساند.
اما فقط درک اشتباه مسئله نیست. شاید اصلاً متوجه نشوید مسئلهای وجود دارد! برای شفاف شدن بگذارید مثال دوم را بزنم:
شما به عنوان مدیر کسبوکار خود اصلا متوجه هیچ نوع عارضهای نمیشوید و گمان میکنید که همه چیز طبق اصول پیش میرود در حالی که در برخی مواقع اینگونه نیست. فرضیات شما با واقعیت سازمان شما متفاوت است. در اینگونه مواقع چه میکنید؟ شاید زمانی از مسئله آگاه شوید که خیلی دیر شده باشد و این عارضه تبدیل به مسئلهای پیچیده و دشوار شده باشد. وقتی به مسئله آگاه نباشیم چطور آن را حل کنیم؟
نگران نباشید راهحل این چالش وجود دارد و آن چیزی نیست جز تحول دیجیتال. تحول دیجیتال، دنیای کسبوکار شما را شفاف میکند و به شما درک کامل و جامعی از آنچه در سازمانتان رخ میدهد، هدیه میکند. با تکنولوژی هیچ ضعف و مشکلی از سازمان، بر شما پوشیده نخواهد بود و دیگر نیازی به جلسات عارضه یابی طولانی و صرف وقت و انرژی زیاد نیست.
تحول دیجیتالسوالی که پیش میآید این است: تحول دیجیتال چگونه به کمک ما میآید؟
با فرآیندکاوی
فرآیندکاویفرآیندکاویایده فرایندکاوی، کشف، نظارت و بهبود فرایندهای واقعی است( نه فرایندهای خیالی!).
ایده فرایندکاوی، کشف، نظارت و بهبود فرایندهای واقعی است( نه فرایندهای خیالی!).پروفسور ویل وندر آلست
پروفسور ویل وندر آلستپدر فرایندکاوی
پدر فرایندکاویفرایندکاوی
فرایندکاویفرایندکاویفرایندکاوی تکنولوژی نوظهوری است که مبتنی بر دادههای واقعی سازمان و در کمترین زمان، اقدام به کشف و پایش کامل واقعیتفرایندهای کلیدی آن میکند. به کمک فرآیندکاوی و با تحلیل فعالیتهای مربوط به هر فرایند، دید کاملی از سازمان خود بدست آورید و عملکرد فرایندهای سازمانی خود را بهبود بخشید. فرایندکاوی مانند ایکسری تمام سازمان شما را اسکن میکند. شما با فرایندکاوی میتوانید ارتباط بین واحدهای مختلف سازمان را به طور کاملا شفاف درک کنید وحتی یک قدم پیشتر بروید و نقش هرکدام در ایجاد مشکلات سازمانتان را درک کنید.
به کمک فرآیندکاوی و با تحلیل فعالیتهای مربوط به هر فرایند، دید کاملی از سازمان خود بدست آوریدو عملکرد فرایندهای سازمانی خود را بهبود بخشید.فرآیندکاوی تمام مشکلاتی را که برای ریشه یابی آنها انرژی زیادی صرف کرده بودید و یا حتی عارضههایی را که روحتان هم از آنها بیخبر است، در کسری از زمان، مقابل چشمانتان قرار میدهد. فرآیندکاوی چشم جهان بین شما خواهد بود.
فرآیندکاوی تمام مشکلاتی را که برای ریشه یابی آنها انرژی زیادی صرف کرده بودید و یا حتی عارضههایی را که روحتان هم از آنها بیخبر است، در کسری از زمان، مقابل چشمانتان قرار میدهد. فرآیندکاوی چشم جهان بین شما خواهد بود.چشم جهان بینبا فرایندکاوی تحولی در تجربه مشتریان شما ایجاد خواهد شد که دیگر اولویتِ اول مشتری ماندن، برای شما آرزو نخواهد بود.
با فرایندکاوی تحولی در تجربه مشتریان شما ایجاد خواهد شد که دیگر اولویتِ اول مشتری ماندن، برای شما آرزو نخواهد بود.اما حالا چگونه از فرایندکاوی برای رسیدن سازمانمان به رشد حداکثری استفاده کنیم؟
اما حالا چگونه از فرایندکاوی برای رسیدن سازمانمان به رشد حداکثری استفاده کنیم؟اما حالا چگونه از فرایندکاوی برای رسیدن سازمانمان به رشد حداکثری استفاده کنیم؟بهفالب نخستین نرمافزار فرایندکاوی در ایران و خاورمیانه است که مبتنی بر دادههای واقعی سازمان شما، اقدام به کشف واقیت فرآیندهای کلیدی سازمان شما میکند. با بهفالب میتوانید انحرافات موجود، ضعفهای ثبت داده در سیستمهای اطلاعاتی، فعالیتها و یا منابع سازمانی گلوگاهی و بسیاری دیگر از عارضههای سازمان خود را در کمترین زمان ممکن شناسایی کرده و با رفع آنها و استفاده بهینه از منابع موجود، بهره وری سازمان خود را افزایش دهید.
بهفالببهفالبشما با دانشی که اکنون از فرایندکاوی کسب کردید، میتوانید بهترین تصمیم را بگیرید. اما پیشنهاد ما به شما این است که این نرمافزار را کاملا رایگان امتحان کنید. بعد از اینکه به مزایا و امکانات بینظیری که در اختیار شما قرار میدهد آگاه شوید، شاید به این نتیجه برسید که چقدر دیر با بهفالب آشنا شدید. ما برای شما این فرصت را فراهم کردهایم که از طریق درخواست تور بهفالب در کمترین زمان ممکن با قابلیتهای بهفالب آشنا شوید.
درخواست تور بهفالبدرخواست تور بهفالببهفالب پیشران تحول دیجیتال
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.
خبرگزاری مهر
شناسه خبر: 348332