اکونومیک 24

آخرین اخبار در مورد برندسازی

شنبه/ عرضه بی دردسر پوشاک داخلی با برند خارجی/ وزارت صمت کجاست؟

چند سالی است که تولید و عرضه پوشاک داخلی منقش به برندهای خارجی در صنعت پوشاک ایران رونق گرفته و وزارت صمت نیز طی سالهای گذشته صرفا وعده برخورد و نظارت در این حوزه را داده است.به گزارش خبرنگار مهر، «برندمداری خارجی» چالشی است که در ایران بنا به دلایلی همچون نامرغوب بودن کیفیت بعضی از کالاهای ساخت داخل، پایین بودن تکنولوژی ساخت نسبت به موارد مشابه خارجی، عدم فرهنگ‌سازی، عدم تبلیغات مناسب، ناهماهنگی ...

با بهفالب مشتری را طرفدار برند خود کنید

با ما همراه باشید تا رمز و رازهای کسب و کار و معرفی هرچه بهتر برند به مشتری را برای شما بازگو کنیم. به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، چه زمانی مشتری طرفدار برند شما خواهد بود و شما را به دیگران معرفی خواهد کرد؟ واضح است، زمانی که تجربه‌ای بینظیر از کارکردن با شما کسب کرده باشد و این موضوع تنها زمانی رخ می‌دهد که فرآیندی که مشتری در کسب و کارشما طی کرده است، کمترین پیچیدگی و زمان اجرا را داشته باشد. ...

بازاریابی یا برندسازی کدام یک درست است؟

اصطلاحات برندسازی و بازاریابی اغلب اشتباه گرفته می‌شوند یا (به اشتباه) به جای یکدیگر استفاده می‌شوند. به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، اصطلاحات برندسازی و بازاریابی اغلب اشتباه گرفته می‌شوند یا (به اشتباه) به جای یکدیگر استفاده می‌شوند. با این حال، دانستن تفاوت بین این دو فعالیت استراتژیک می‌تواند به ما در اجرای بهتر کمپین‌های خاص با اهداف برندینگ یا با اهداف بازاریابی کمک کند. بازاریابی و برندسازی ...

مهمترین اخبار اقتصادی: