مدیرعامل شرکت امداد ایرانخودرو و معاون خدمات پس از فروش ایساکو از اجرای طرح گسترده خدمات نوروزی با تغییرات اساسی در رویکرد ایرانخودرو خبر دادند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، سید عباس میرحسینی، مدیرعامل شرکت امداد ایرانخودرو در نشست پرسش و پاسخ با خبرنگاران و اصحاب رسانه اعلام کرد: تغییر در مدیریت ایرانخودرو به معنای تغییر نگرش در ارایه خدمات به مشتریان است و این تغییرات صرفا در حد شعار نخواهد بود، بلکه مشتریان آن را بهصورت ملموس احساس خواهند کرد.
به گفته وی، 1523 تیم امدادی در این طرح در سراسر کشور مستقر خواهند شد تا به خودروهای نیازمند تعمیر امدادرسانی کنند. همچنین کاهش میانگین زمان انتظار مشتری به کمتر از 25 دقیقه در سراسر کشور یکی از شاخصهای کلیدی این طرح است که بهطور مستمر بهبود خواهد یافت.
خدمات رایگان برای مشتریان ایرانخودرو
میرحسینی تاکید کرد: خدمات ایاب و ذهاب امداد نوروزی برای مشتریان ایرانخودرو رایگان خواهد بود. در مرحله اول برنامهریزی برای خدمت رسانی به مشتریان، برای اقدامات پیش از سفر برنامهریزی شده تا مسافران بتوانند با خیال آسوده از سلامت و امنیت خودرو، سفرشان را شروع کنند. در این طرح، به منظور کمک به کاهش ترافیک، آلودگی هوا و دغدغههای سفر، سرویس قبل از سفر نوروزی راهاندازی شده است که در آن هزینه رفت و آمد امدادگر به محل درخواستی مشتری رایگان بوده و اجرت خدمات نیز با 50 درصد تخفیف محاسبه میشود.
امداد دیجیتال و اپلیکیشن «بسپر»
یکی از نوآوریهای طرح امسال نوروزی ایکو، امداد دیجیتال است که از طریق اپلیکیشن «بسپر» ارایه خواهد شد. این پلتفرم امکان دریافت انواع خدمات با ارایه پیشفاکتور، استفاده از کیف پول دیجیتال با شارژ اولیه 100 هزار تومان و تخفیفهای ویژه را برای مشتریان فراهم میکند. به علاوه، در این پلتفرم محل اکیپهای امدادی و ایستگاههای شارژ خودروهای برقی نمایش داده خواهد شد.
امداد هوشمند برای خودروهای متصل
میرحسینی افزود: برای نخستین بار، خودرو متصل «ریرا» به دکمههای اضطراری «ایکال» و «بیکال» مجهز شده که ارتباط مستقیم با نهادهای امدادی را برقرار میکند تا با ارسال موقعیت مکانی خودرو، خدمات در کوتاهترین زمان ممکن به مشتریان ارایه شود.
هشدار درباره امدادهای متفرقه
مدیرعامل امداد ایرانخودرو نسبت به فعالیت امدادهای متفرقه هشدار داد و گفت: این گروهها مهارت لازم را ندارند، آموزش ندیدهاند، قطعات اصل ندارند و قیمتهای نامتعارف دریافت میکنند. حتی ممکن است مشتری را به تعمیرگاههای نامعتبر ارجاع دهند و به خودرو آسیب برسانند. وی از مردم خواست در صورت نیاز به امداد، از کانالهای ارتباطی معتبر امداد خودرو ایران استفاده کنند.
افزایش نمایندگیهای ایساکو و ارایه خدمات ویژه نوروزی
در این نشست رسول رمضانی، معاون خدمات پس از فروش ایساکو نیز از برنامههای گسترده این شرکت برای بهبود خدمات پس از فروش خبر داد.
وی با تاکید بر نگاه ویژه تیم مدیریت جدید در این حوزه، اعلام کرد: توسعه شبکه نمایندگیها در دستور کار قرار گرفته است. بر این اساس، درحالی که از ابتدای سال تا بهمنماه، 10 نمایندگی جدید به شبکه ایساکو اضافه شده بود، در اسفندماه نیز چهار نمایندگی دیگر به بهرهبرداری خواهد رسید تا 90 درصد جمعیت کشور به خدمات این شرکت دسترسی داشته باشند.
رمضانی، در خصوص خدمات نوروزی ایساکو اعلام کرد: از مجموع 663 نمایندگی، 283 نمایندگی در ایام نوروز فعال خواهند بود، 182 نمایندگی بهصورت تکشیفت، 86 نمایندگی دو شیفت و 15 نمایندگی بهصورت سهشیفت و 24 ساعته خدمات ارایه میدهند. این خدمات حتی در ایام ماه رمضان و پیش از سحر نیز ادامه خواهد داشت.
وی افزود: در حوزه خودروهای برقی، 28 نمایندگی برای ارایه خدمات تخصصی فعال خواهند بود و 9 اکیپ سیار فنی و مهندسی الکتریکال برای عیبیابی این خودروها در نظر گرفته شده است.
به گفته رمضانی، در راستای تامین قطعات مورد نیاز، 90 میلیون قطعه یدکی به نمایندگیها ارسال شده و فروشگاههای ایساکو نیز به قطعات اصلی تجهیز شدهاند تا از هرگونه کمبود در ایام تعطیلات جلوگیری شود.
هموطنان عزیز برای دریافت خدمات میتوانند از طریق اپلیکیشنهای بسپُر و ایساکو، وب سایت www.096440.com درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کرده و یا با شماره سراسری 096440 در هر ساعت از شبانه روز تماس بگیرند.
انتهای پیام/