اکونومیک 24

آخرین اخبار در مورد نخریدن مرغ

واکاوی تأثیر کمپین‌های «نخرید تا ارزان‌ شود»/ ‌آدرس غلط سلبریتی‌ها به مردم

یک کارشناس اقتصادی‌ گفت: کمپین‌های «نه به خرید»، زمانی می‌تواند موفق باشد که افزایش قیمت کالا‌ها، ناشی از تشدید تقاضا و یا افزایش حاشیه سود تولیدکننده و عرضه کننده باشد، اما شرایط فعلی بازار کالا‌های اساسی اینگونه نیست. یحیی لطفی‌نیا در گفت‌‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس اظهار داشت: بر اساس جزء 1 بند (ص) تبصره 1 قانون بودجه سال 1401، دولت تخصیص ارز ترجیحی برای واردات برخی کالاهای اساسی (روغ ...

مهمترین اخبار اقتصادی: