اکونومیک 24

آخرین اخبار در مورد خدمات پس از فروش

لزوم عبور همزمان از انحصار واردات وخدمات پس از فروش غیر اصیل

هم‌زمان با افزایش واردات خودرو و تعدد واردکنندگان آن، لازم است تا حوزه خدمات پس از فروش نیز مورد توجه جدی قرار بگیرد تا ضمن نظارت بر ارائه خدمات پس از فروش مناسب به مصرف‌کنندگان از ایجاد انحصار در این حوزه نیز جلوگیری شود. به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بحث خدمات پس از فروش در ایران، به سبب تحریم‌ها و نبود نمایندگی‌های رسمی سبب بروز چالش‌های متعددی به ویژه برای مصرف‌کنندگان شده است. نمو ...

اخذ گواهی‌نامه استاندارد برای صادرات قطعات یدکی ایران‌خودرو به روسیه

با اقدامات انجام شده در گروه صنعتی ایران‌خودرو، پس از ارسال و انجام آزمون از نمونه قطعات یدکی مشمول استاندارد اجباری با محوریت محصول تارا، شرکت ایران خودرو موفق به دریافت گواهی‌نامه‌های استاندارد لازم برای ورود قطعات یدکی به روسیه شد. اخبار شرکت‌ها؛ ایکوپرس- طی ماه‌های گذشته، به منظور ایجاد زیرساخت‌های لازم در زمینه‌های مالی، خدمات پس از فروش و استاندارد، علاوه بر آغاز صادر ...

عوامل موثر بر قیمت روشویی کدامند؟

روشویی یکی از مهم‌ترین اجزای سرویس بهداشتی و حمام است که علاوه بر کاربردهای اصلی خود، نقش مهمی در زیبایی و دکوراسیون داخلی این فضا ایفا می‌کند. هنگام انتخاب روشویی مناسب، علاوه بر زیبایی و طرح ظاهری، قیمت نیز یکی از عوامل مهمی است که باید در نظر گرفته شود. قیمت روشویی تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارد که در این مقاله به بررسی آنها خواهیم پرداخت. جنس روشویی جنس روشویی یکی ا ...

زمین‌گیر شدن خودروهای چینی در تعمیرگاه‌ها/ قطعات یدکی نیست

رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو تهران با تاکید براینکه بعضاً در خودروهای چینی مشکل رادیاتور، توربو شارژ و قطعات اصلی موتور برای مردم بحران هایی را به وجود آورده است، افزود: نمی‌دانیم چرا هیچ توجهی به خدمات پس از فروش خودروهای چینی نمی‌شود. علیرضا نیک آئین در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به بحران خرید قطعات خودروهای چینی برای خریداران این محصولات، گفت: متاسفانه هر روز شاهد حضور ...

طرح همیشه به سفر T8

شرکت کرمان موتور به مناسبت فرارسیدن فصل سفر اقدام به برگزاری کمپین همیشه به سفر خودروی T8 در بخش خدمات پس از فروش نموده است. در کمپین جدید خدمات پس از فروش کرمان موتور که از 14 الی ۲۶ مرداد ماه 1402 برگزار می شود، تمامی مالکان خودروهای T8 می‌توانند از مزایای آن بهره مند گردند. این کمپین با هدف شناسایی و پیشگیری مشکلات در حین سفر و کاهش هزینه تعمیرات برای مشتریان برگزار می شود ...

کیفیت خدمات پس از فروش رونیکس اتفاقی نیست!

رونیکس را در بازار ابزار به کیفیت و تنوع بی‌نظیر محصولاتش می‌شناسند. برندی که توانسته در سال‌های گذشته با تکیه بر تخصص، استفاده از تکنولوژی روز دنیا در ساخت ابزار، شناخت نیاز بازار، نیروی انسانی متعهد و خدمات پس از فروش متمایز، نگاه مصرف‌کننده به ابزار را تغییر دهد. خدمات پس از فروش متمایز و بزرگ‌ترین بانک قطعات ابزار ایران با بیش از 34000 نوع قطعه، از مهم‌ترین عوامل موفقیت رو ...

فارس من| مطالبه از مسئولان برای اخذ نظر مردم درباره قیمت خودروهای داخلی

کاربران سامانه ‌فارسِ من‌ با ثبت پویشی از مسئولان خواسته‌اند تا نظرات مردم درباره قیمت خودرو داخلی و همچنین کیفیت و خدمات پس از فروش خودروسازان، در قالب یک نظرسنجی اخذ شود. به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، کاربران سامانه (فارس من) با ثبت پویشی با عنوان (نظر مردم در مورد قیمت و کیفیت خودروهای داخلی به رای گذاشته شود) از مسئولان خواسته‌اند تا طی یک نظرسنجی نظر مردم درباره ...

کمپین امداد 24 ساعته مدیران خودرو؛ نوروز امسال هم کنار شما هستیم

کمپین امداد 24 ساعته مدیران خودرو در ایام نوروز 1402 برگزار خواهد شد. این کمپین با هدف ایجاد حس خوب و آرامش خاطر مشتریان عزیز و پشتیبانی فنی از خودروها در کمترین زمان ممکن از 25 اسفند تا پایان تعطیلات نوروزی برقرار خواهد بود. در طول این کمپین بیش از 100 دستگاه خودرو امدادی و بیش از 200 نفر پرسنل متخصص در سرتاسر کشور  آماده امدادرسانی هستند و مشتریان عزیز می‌توانند در هر ساعت ا ...

گروه بهمن رتبه برتر خدمات فروش را به خود اختصاص داد

بر اساس گزارش ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد، شرکت «سیبا موتور» مقام نخست و «بهمن دیزل» مقام دوم خدمات فروش را کسب کردند.به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گروه بهمن، بر اساس گزارش ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد، شرکت «سیبا موتور» مقام نخست و «بهمن دیزل» مقام دوم خدمات فروش را کسب کردند. شاخص‌های اصلی این ارزیابی، طبق دستورالعمل ضوابط خدمات فروش خودرو شامل ارزیابی نتایج عملکرد، کیفیت، س ...

بهمن موتور مقام نخست خدمات فروش را به دست آورد

بر اساس گزارش ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد به نیابت از وزارت صنعت،  معدن و تجارت، شرکت بهمن موتور توانست مقام نخست خدمات فروش در سال ۱۴۰۱ را به دست آورد.به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گروه بهمن، بر اساس گزارش ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد به نیابت از وزارت صنعت، معدن و تجارت، شرکت بهمن موتور توانست مقام نخست خدمات فروش در سال ۱۴۰۱ را به دست آورد. شاخص‌های اصلی این ارزیابی، طبق دس ...

اجرای طرح خدمات پس از فروش برای محصولات تجاری بهمن

شرکت‌های بهمن دیزل و سیبا موتور از برگزاری طرح پاییز ۱۴۰۱ خبر دادند.به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بهمن دیزل، شرکت‌های بهمن دیزل و سیبا موتور از برگزاری طرح پاییز ۱۴۰۱ خبر دادند. این طرح با هدف جلب رضایت دارندگان خودروهای تجاری تولید شرکت‌های مذکور و در راستای عملیاتی کردن شعار «همواره مراقبتان هستیم» از ۱۳ لغایت ۲۸ آذر ۱۴۰۱ به مدت ۱۴ روز کاری اجرا می‌شود. در این طرح ضمن ارائه تخفیف ...

برنامه خدمات پس از فروش کالاهای سرمایه‌ای و بادوام ابلاغ شد

برنامه خدمات پس از فروش کالاهای سرمایه‌ای و بادوام از سوی وزیر صمت ابلاغ شد. به گزارش خبرگزاری مهر، سید رضا فاطمی امین وزیر صمت در این ابلاغیه با اشاره به بازطراحی ساختار سازمانی، انجام تغییرات متناسب در نمودار سازمانی وزارت صنعت، معدن و تجارت و ایجاد معاونت «تجارت و خدمات» با تمرکز بر توسعه کمی و کیفی ارائه خدمات در کشور در سطوح مختلف، به‌ویژه ارائه خدمات پس از فروش کالاهای سرمایه‌ای و بادوام و ب ...

مشکل «خدمات پس از فروش» واردات کامیون‌های دست دوم اروپایی حل شد

سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در نامه ای به گمرک، شرکت های مجاز به ارائه خدمات پس از فروش کامیون های کارکرده وارداتی را معرفی کرد. به گزارش خبرگزاری مهر، مهرداد حمداللهی مدیرکل دفتر حمل و نقل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در نامه‌ای به مدیرکل دفتر واردات گمرک ایران شرکت‌های مجاز به ارائه خدمات پس از فروش به کامیون‌های وارداتی دست دوم اروپایی را معرفی کرد. خبرگزاری مهرحمداللهیواردات ...

«طرح تحول کیفیت» در شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو اجرایی می‌شود

همایش تبیین اهداف و برنامه‌های ارتقای رضایت مشتریان گروه صنعتی ایران‌خودرو از خدمات پس از فروش در راستای «طرح تحول کیفیت» برگزار شد. اخبار شرکت‌ها؛ ایکوپرس- در این همایش، بابک سلاجقه مدیر عامل ایساکو برنامه‌های سال ۱۴۰۱ در حوزه خدمات پس از فروش شرکت را به معاونان، مدیران ستاد و دفاتر منطقه‌ای و کارشناسان حوزه خدمات پس از فروش ابلاغ کرد. اخبار شرکت‌ها؛اخبار شرکت‌ها؛مدیر عامل ایساکو اهداف پیش روی مج ...

فارس من| مطالبه ارتقای خدمات پس از فروش خودروهای داخلی/خودروسازان ملزم به اجرای تعهد 15گانه

کاربران سامانه «فارس من» خبرگزاری فارس با ثبت پویشی با عنوان «نارضایتی از خدمات پس از فروش خودرو» خواستار شده‌اند تا کیفیت خودروهای تولیدی ارتقا و در کنار آن خدمات پس از فروش خودروسازان در حد مطلوبی به مشتریان عرضه شود. به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، کاربران سامانه «فارس من» با ثبت پویشی با عنوان «نارضایتی از خدمات پس از فروش خودرو» خواستار شده‌اند تا کیفیت خودروهای تولیدی ارتقا و در کنار ...

اجرای طرح خدمات نوروزی ۱۴۰۱ ایران‌خودرو از ۲۵ اسفند

طرح خدمات نوروزی ایران خودرو به مدت ۱۹ روز از چهارشنبه ۲۵ اسفند امسال تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ اجرایی می‌شود. اخبار شرکت‌ها؛‌ طرح خدمات نوروزی ایران خودرو به مدت ۱۹ روز از چهارشنبه ۲۵ اسفند امسال تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ اجرایی می‌شود. اخبار شرکت‌هاایکوپرس- پیش‌بینی می‌شود با توجه به کاهش همه‌گیری بیماری کرونا و احتمال افزایش سفر در تعطیلات پیش رو، با پوشش حداکثری نمایندگی‌های کشیک و استفاده از تمام قوای گروه ...

افتتاح نمایندگی‌های جدید «ستاره ایران» در سطح کشور

مرکز بزرگ نمایشگاهی و خدماتی (تعمیرگاه شماره ۳) خودروهای سواری مرسدس بنز در بازار بزرگ ایران (ایران مال) با حضور مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو افتتاح شد. اخبار شرکتها؛ ایکوپرس- در مراسم افتتاح این نمایندگی‌، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با تاکید بر توسعه نمایندگی‌ها و ارایه خدمات مطلوب به مشتریان گفت: اقدامات خوبی در مجموعه ستاره ایران در حال انجام است و روند فعلی توسعه باید به خوبی دنبال شود ...

مهمترین اخبار اقتصادی: