اکونومیک 24
05 اردیبهشت 1401 - 15:14

چگونه یک شماره رند در موفقیت شما اثر می گذارد؟

در عصر جدید با وجود پیشرفت‌هایی که در اپراتورهای تلفن همراه به وجود آمده، هنوز هم افراد علاقه‌مند به داشتن یک سیم کارت رند با پیش‌شماره ۰۹۱۲ هستند!سیم کارت‌های همراه اول آن هم با پیش‌شماره ۰۹۱۲ به خودی خود برای افراد جذابیت دارد؛ اما وقتی شماره رند هم داشته باشد مزایای فراوانی به همراه خواهد داشت. در این مطلب کاربردها و فواید سیم کارت همراه اول رند را بررسی خواهیم کرد. سیم کارت رند همراه اول در عصر جدید با وجود پیشرفت‌هایی که در اپراتورهای تلفن همراه به وجود آمده، هنوز هم افراد علاقه‌مند به داشتن یک سیم کارت رند با پیش‌شماره ۰۹۱۲ هستند!سیم کارت‌های همراه اول آن هم با پیش‌شماره ۰۹۱۲ به خودی خود برای افراد جذابیت دارد؛ اما وقتی شماره رند هم داشته باشد مزایای فراوانی به همراه خواهد داشت. در این مطلب کاربردها و فواید سیم کارت همراه اول رند را بررسی خواهیم کرد. مزایای سیم کارت رند همراه اول به طور کلی داشتن یک سیم کارت با شماره رند همراه اول ، ۳ مزیت عمده برای شما خواهد داشت که عبارتند از: سیم کارتماندگاری در ذهن مخاطبین موثر در برندینگ ایجاد یک تصویر مثبت از شخصیت شما در ذهن مخاطب در ادامه هر یک از این فواید را شرح خواهیم داد. ماندگاری در ذهن مخاطبین ماندگاری در ذهن مخاطبین اولین و مهم‌ترین دلیل انتخاب یک خط رند است. یک سیمکارت رند به راحتی در ذهن‌ها می‌ماند. این یک مزیت بزرگ به ویژه برای صاحبان کسب و کار محسوب می‌شود. خط رندسیمکارتفرض کنید در یک نشست کاری دو نفر به شما کارت ویزیت خود را می‌دهند. روی یکی از کارت ویزیت‌ها شماره ی رند و دیگری شماره‌ای معمولی نوشته شده است. کدام یک بیشتر در ذهن شما بهتر باقی می‌ماند؟ در مثالی دیگر فرض کنید به دنبال یک فروشگاه برای خرید فرش می‌گردید. در مسیر دو بیلبورد تبلیغاتی در همین حوزه می‌بینید. در مسیر و در حین حرکت که امکان ذخیره شماره آن فروشگاه را ندارید. پس اگر شماره‌ی تبلیغاتی روی بیلبورد رند باشد به خاطر می‌سپارید؛ اگر سیم کارت رند نباشد هم که در واقع صاحب فروشگاه یک مشتری بالقوه را از دست داده است! موثر در برندینگ برای آن که کسب و کار ما قدرت گرفته و مشتری‌های وفادار پیدا کنیم، باید در هر فرصتی برند خود را به مخاطبینمان یادآوری کنیم. سیم کارت رند می‌تواند در راستای برند سازی و تداعی در ذهن مخاطبین به ما کمک کند. برندینگ فقط برای کسب و کارها نیست. ممکن است هر شخصی در زندگی به دنبال ایجاد برند شخصی باشد. یک تریدر، یک مهندس معماری، یک پزشک، یک روانشناس و… با برندینگ کردن خود می‌تواند، عقاید و توانمندی‌هایش را در بین مخاطبین خود نشر دهد. در میان برنامه‌ریزی‌ها به جهت برندسازی، خرید یک شماره رند را نیز باید در برنامه‌ خود جای دهید. بعدها اگر شما قصد تبلیغات برند خود را داشته باشید، شماره‌ی رندی که روی تراکت‌ها بیلبوردها و کارت ویزیت‌های خود میزنید به آسانی در ذهن مخاطبیت ثبت می‌شود. به وسیه یک سیم کارت رند برند خود را به مخاطب یادآور شده و تداعی مثبتی از برند شما در ذهن او شکل خواهد گرفت. ایجاد یک تصویر مثبت از شخصیت شما در ذهن مخاطب یک سیم کارت رند تصویری که از شخصیت شما به دیگران نشان می‌دهد این است که، ریزبین بوده و به کوچکترین جزئیات اهمیت می‌دهید. شماره رند روی کارت ویزیت یک مهندس معمار ناخودآگاه به مشتری وی القا می‌کند که مهندسی منظم، دقیق است و به همه جزئیات توجه می‌کند. افرادی که منحصر به فرد بودن برایشان مهم است حتماً باید از سیم کارتی با شماره رند از یک اپراتور معتبر مثل همراه اول استفاده کند. به هنگام سفارش لباس، طراحی داخلی منزل خود، خرید خودرو و… فقط کافیست شماره رند خود را اعلام کنید. فرد مقابل به سبک و استایل زندگی شما پی برده و از سلیقه‌ی خاص شما آگاه می‌شود. اگر شما نیز تصمیم گرفته‌اید از مزایای سیم کارت‌های رند همراه اول بهره‌مند شوید به وبسایت امور مشترکین جم به نشانی jamsimkart.com سر بزنید.
منبع: فارس
شناسه خبر: 278003

مهمترین اخبار اقتصادی: