شرکت تجارت الکترونیک پارسیان از آخرین محصول خود، «مزایا کارت تاپ» در جهت تسهیل پرداخت رفاهیات و مزایای کارکنان سازمانها و نهادها رونمایی کرد.
شرکت تجارت الکترونیک پارسیان از آخرین محصول خود، «مزایا کارت تاپ» در جهت تسهیل پرداخت رفاهیات و مزایای کارکنان سازمانها و نهادها رونمایی کرد.
به گزارش روابط عمومی تجارت الکترونیک پارسیان (تاپ)، مزایا کارت تاپ خدمتی دیگر از تجارت الکترونیک پارسیان است که در هفته دولت در جهت تسهیل پرداخت رفاهیات و مزایای کارکنان سازمانها و نهادها عرضه و رونمایی شد. این کارت به سازمانها و نهادها این امکان را میدهد تنها با یک کارت، تسهیلات و مزایای کارکنان خود را پرداخت کنند و از این طریق امکان خرید کالا و خدمات از گستردهترین شبکه فروشگاهی متصل به شبکه شاپرک و همچنین ابزارهای پذیرش اینترنتی و موبایلی در هر کجا و در هر زمان برای کارکنان سازمانها و شرکتها فراهم سازند.
سازمانها و نهادهای متقاضی مزایا کارت تاپ، برای رفاه حال کارکنان خود میتوانند واریز وجود خود اعم از واریزیهای کمک هزینه مسکن، پرداخت مناسبتهای ملی و مذهبی، پاداشها (ازدواج، فرزندآوری و...)، بهداشت و سلامت، تفریحی و فرهنگی، بن غذا و دیگر مزایای جانبی با قابلیت برداشت نقد و یا محدود شدن خرید بر فروشگاههای منتخب (نظیر پرداخت کمک هزینه البسه، ورزش، درمان، رفاهی و...) را به جای کارتهای مختلف، تنها در یک کارت و با سگمنتهای گوناگون و مبالغ مختلف انجام دهند و کارکنان بر اساس نیاز سازمان، از قابلیتهای مختلف این کارت، بهرهمند خواهند شد.
سازمانها، نهادها و شرکتهای متقاضی «مزایا کارت تاپ» میتوانند از طریق مراجعه به لینک زیر، فرم درخواست خود را تکمیل نمایند یا جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02122661763 تماس بگیرند.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر و ارائه اطلاعات تماس کلیک نمایید.
این کارت علاوه بر امکان برداشت نقد و خرید، به دارندگان کارت این قابلیت را میدهتد که بتوانند پرداخت قبض، خرید شارژ و دیگر خدمات پرداختی را با این محصول انجام دهند.
تلفیق چند کارت در یک کارت به صورت کارت چند منظوره پرسنلی، متناسبسازی قابلیتهای کارت بر اساس نیاز سازمانها و شرکتهای متقاضی، امکان صدور کارت با طرح دلخواه همراه با درج لوگو سازمانها و شرکتها، مدیریت کارت (موجودی، تغییر رمز و...) از طریق اپلیکیشن تاپ، امکان ارسال پیامک، بهرهمندی از تخفیفات متنوع و ویژه در فروشگاههای منتخب سراسر کشور و پشتیبانی 24 را از جمله ویژگیهای شاخص کارت تاپ میتوان برشمرد.
سازمانها و نهادهای متقاضی برای رفاه حال کارکنان خود میتوانند با مزایا کارت تاپ، واریز وجود خود را به جای شارژ کردن در چند کارت مختلف، به صورت یکجا و از طریق شارژ سگمنتهای مختلف روی این کارت انجام دهند.
از طرف دیگر کارت تاپ این قابلیت را دارد تا متناسب با نیازهای هر سازمان، مورد بازطراحی سیستمی قرار گرفته و جهت پوشش خدمات مدنظر آن مجموعه، سگمنت خاصی را برای دارندگان کارت ایجاد کنند. این محصول، قابلیت طراحی گرافیکی منحصر به فرد دارد که هر مجموعه بر اساس هویت بصری خویش این امکان را میدهد که محصول طراحی شده مختص به خود را داشته باشد و لوگو آن سازمان بر روی کارت درج شود.
همچنین تمامی دارندگان مزایا کارت تاپ میتواند بدون نیاز به مراجعه حضوری و یا استفاده از دستگاه خودپرداز به سادگی و در هر کجا که هستند تنها از طریق مراجعه به منوی پارسی کارت اپلیکیشن تاپ به مدیریت کارت خود بپردازند و از خدماتی نظیر تغییر رمز دوم، اطلاع از موجودی کارت به صورت کل و تفکیک شده برای هر سگمنت، آگاهی از گردش حساب و ریزتراکنش و... بهرهمند شوند. تمامی مزایا کارتهای تاپ از قابلیت ارسال پیامک برخوردار بوده و در زمان صدور کارت این امکان فعال شده و پس از انجام هر تراکنش به شماره همراه معرفی شده از سوی سازمان، پیامک ارسال میشود.
همچنین علاوه بر امکان خرید کالا و خدمات که مزایا کارت تاپ در اختیار مشتریان خود قرار میدهد، باشگاه مشتریان با امکان بهرهمندی از تخفیفات گسترده، بستری مناسب را جهت استفاده کارکنان سازمانها و شرکتها از شبکه گسترده تخفیف در سراسر کشور نیز مهیا میسازد. به این ترتیب دارندگان این کارت میتوانند به صورت خودکار و سیستمی از تخفیفهای ویژه برخوردار شوند. فقط کافی است به سایت یا اپلیکیشن تاپیا و یا اپلیکیشن تاپ، بخش باشگاه مشتریان مراجعه کرده تا از فروشگاههای طرف قرارداد مطلع گشته و در هنگام خرید از دستگاه کارتخوان یا درگاه اینترنتی پارسیان استفاده کنند.
لازم به ذکر است که تمامی دارندگان کارتهای الکترونیکی پارسیان میتوانند از اقصی نقاط کشور به صورت 24 ساعته و بدون هیچگونه محدودیت زمانی از طریق تماس با این شماره 0212328 به سیستم تلفن کارت تجارت الکترونیک پارسیان، نسبت به برقراری تماس با واحد ارتباط با مشتریان شرکت تاپ اقدام کرده و درخواست خود را مبنی بر دریافت خدمات مورد نیاز ارائه و یا سوالها، پیشنهادها و شکایت خود را مطرح کنند.