اکونومیک 24
21 اسفند 1400 - 16:06

تندیس زرین پنجمین همایش رضایتمندی مشتری به آسیاتک رسید

این مجموعه به دلیل کسب نمره‌ کافی در ارائه خدمات مطلوب در حوزه اینترنت پرسرعت، جلب رضایت مشتریان و ... موفق به کسب تندیس زرین پنجمین دوره همایش «رضایتمندی مشتری» شد. به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، مراسم اختتامیه پنجمین دوره همایش «رضایتمندی مشتری» با هدف معرفی نقش مدیران اقتصادی در پیشبرد اقتصاد مقاومتی و جهش تولید ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد. در این مراسم، مجموعه آسیاتک به دلیل ارائه خدمات مطلوب در حوزه اینترنت پر سرعت و کامل‌ترین راهکارهای ارتباطی در ایران، به‌عنوان برنده تندیس زرین این دوره از همایش انتخاب و معرفی شد. به گزارش بازرگانیخبرگزاری مهر،آسیاتکاین همایش با همت مجلس شورای اسلامی و دانشگاه تهران و به منظور ارزیابی خدمات سازمان‌ها و شرکت‌های داخلی، سنجش کیفیت خدمات، وفاداری و میزان رضایت مشتریان و همچین ارزیابی نتایج عملکردی و انتظارات مشتریان از آنها برگزار شد. به این ترتیب، آسیاتک موفق به کسب نمره کافی در ارائه خدمات اینترنت پرسرعت، سرور اختصاصی، اینترنت عمومی رایگان (PWA)، پهنای باند اختصاصی، سرویس بی‌سیم اشتراکی، خدمات مرکز داده، سرور مجازی، خدمات ابری (Cloud)، آسیاتل (Voip) به مشتریان و جلب رضایت آنها شد. همچینآسیاتکآسیاتلاین مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد. این مطلب، یک خبر آگهی بوده وخبرگزاری مهردر محتوای آن هیچ نظری ندارد.
منبع: مهر
شناسه خبر: 155185

مهمترین اخبار اقتصادی: