احتمالاً شما صاحب کسبوکاری هستید و سایتتان را یا راهاندازی کردهاید یا هنوز سایتی برای کسبوکار خود ندارید! اما ممکن است بهوفور کلمه سئو به گوشتان خورده باشد یا روی بنرهای تبلیغاتی در سایتهای مختلف یا فضاهای مجازی دیده باشید که نوشته شده: "برای خدمات سئو اقدام کن، برای مشاوره سئو عجله! " و حال شما هم در پی آن هستید، که مفهوم این جمله را بدانید.
به گزارش ایسنا و به نقل از تیم تحریریه نبض مارکتینگ، میخواهیم از یک نکته کلیدی که در جلسات مشاورین سئو بسیار پراهمیت است و شاید واقعاً یکی از اسراری باشد که در خدمات مشاوره سئو فاش نمیشود را در این گزارش در اختیار شما قرار دهیم.
توقع ما از مشاوران در اجرای خدمات سئوقبل از اینکه ویژگیهای یک مشاور در خدمات سئو را از زاویهای دیگر برای شما بازگو کنیم، لازم است که یکبار دیگر آن شعار تبلیغاتی را مجدد در ذهنمان بخوانیم: " برای خدمات سئو اقدام کن، برای مشاوره سئو عجله! " این بدان معنی است که قدم اول برای بهبود سئو سایت و دیدهشدن در صفحه اول گوگل، دریافت مشاوره سئو برای سایتمان است. اما ویژگی یک مشاور متخصص و حرفهای در زمینه سئو چیست؟
برای خدمات سئو اقدام کن، برای مشاوره سئو عجلهاگر بخواهیم از ویژگیهای مشترکی که بین تمام مشاوران سئو توقع داریم و از آنها ببینیم، میتوانیم این موارد را برایتان ذکر کنیم:
1.همگام با روند سئو هستند.
.همگام با روند سئو هستند.2.دارای ذهنی تحلیلگر، آشنا به مارکتینگ و اصول بازاریابی هستند.
2.دارای ذهنی تحلیلگر، آشنا به مارکتینگ و اصول بازاریابی هستند.3.دارای شبکهای از همکاران قابلاعتماد برای برونسپاری تسکهای سئو هستند.
3.دارای شبکهای از همکاران قابلاعتماد برای برونسپاری تسکهای سئو هستند.4. دانستن چگونگی توضیح مفاهیم سئو به مشتریان
4. دانستن چگونگی توضیح مفاهیم سئو به مشتریان5.تخصص بالا برای پیداکردن خطاها و ارائه راهحل و استراتژی
5.تخصص بالا برای پیداکردن خطاها و ارائه راهحل و استراتژیبله همه این موارد مهم هستند اما نکته بسیار مهمی که اغلب نادیده گرفته میشود و حالا مشاورین سئو از صاحبان کسبوکار توقع دارند رعایت کنند چیست؟
در یک کلمه آن راز اصلی "حرکت" است. اما حرکت به چه معناست؟
راز اصلی مشاوران در پروژههای سئوراز اول بعد از تنظیم استراتژی سئو حفظ شتاب است و در وهله دوم استمرار و حرکت تا به سمت اهداف تعیین شده است.
وقتی صاحبان کسبوکار در یک جلسه مشاوره سئو حضور مییابند، معمولاً از فقدان نتایج سئو خسته میشوند، یا ناراضی هستند که رقبایشان دائماً از آنها جلوتر هستند و در نهایت میخواهند کاری در مورد آن انجام دهند.
اما دراین بین ممکن است عواملی خارجی در زندگی شخصی و کاری آنها باعث شود که از بعضی مسائل عقب بیفتند. حواسپرتیهای غیرمنتظره و ناخوشایند این روزها عادی هستند.
اما باید بدانید که سئو حرکت را دوست دارد. در آن رشد میکند. بدون آن شما هرگز از نتایج راضی نخواهید بود. اگر واقعاً به دنبال نتایج هستید، باید یک استراتژی قوی را به طور مداوم اجرا کنید.
بهعنوان پروتکل استاندارد در یک جلسه مشاوره آغازین سئو، از مشتریان باید پرسیده شود در حال حاضر در دنیای آنها چه میگذرد. آیا آنها مشغول هستند؟ آیا آنها رویداد بزرگی در پیش دارند؟ باید دانست که چه انتظاری داشت.
اما متأسفانه، حتی بهترین برنامهریزیها نیز به حاشیه میروند. مسائلی پیش میآید؛ بنابراین مهم است که دانست قرار است با چه شتاب و سرعتی پیش رفت و با چه ترتیبی این تسکها را پیگیری کرد.
اگر شما هم گمان میکنید بخشی از چالشهای شما با سئو، کمبود حرکت است، در ادامه اسرار دیگری که در خدمات سئو وجود دارد را برای شما فاش خواهیم کرد.
راز اول | تداوم در محتوانویسیاگر وبلاگنویسی میکنید، در حال حاضر حداقل 2 پست وبلاگ مبتنی بر کلمه کلیدی در ماه یا هفته را در نظر بگیرید. به این ترتیب، سایر ابتکارات بازاریابی کنار گذاشته میشوند و میدانید که در حال دریافت محتوای مداوم و بهینهسازی شدهاید. شما همیشه میتوانید در صورت نیاز، وبلاگنویسی سئو را برونسپاری کنید.
راز دوم | تمرکز بر روی برنامه اصلیبخشی از موفقیت در سئو، درک ترتیب اولویت است. قطعات سئو پایه خود را در جای درست آن قرار دهید و سپس توجه را به وظایف فاز 2 معطوف کنید. اگر سئوی پایه را برای اشیاء درخشان که حواس شما راپرت میکنند به تعویق میاندازید (اسکیماها، تغییر مکرر کلمات کلیدی در صفحات اصلی خود، تمرکز انحصاری بر لینکسازی)، بنابراین کار اصلی را به عقب میاندازید. شما باید روی برنامه اساسی و اصلی خود متمرکز بمانید.
راز سوم | بهینهسازی کمتر، نتیجه دهی بیشتربهتر است وقتی کار شروع میشود، کل وبسایت بهینه نشود. ابتدا به ترتیب اولویت با دستههای 5-10 صفحه در یکزمان شروع شود. شروع با دوزهای کوچک، بهصورت تکهتکه، خیلی سریعتر از شروعی بزرگ است و بهتر نتیجه میدهد.
راز چهارم | پایبند بودن به استراتژی سئواگر شبیه لاکپشت حرکت کنیم تا خرگوش، کاملاً بهتر است. اما باید به حرکت خود ادامه دهیم. باید بدانیم که ما بهآرامی اما مطمئناً چیزها را از فهرست کارهایی که بهدقت تنظیم شده است حذف میکنیم، و بهخصوص اینکه از آن منحرف نمیشویم. بهتر است معمولاً یک ماه را صرف انجام انواع گزارشهای سئو کنیم که به ایجاد "استراتژی" ختم شود، و انجام هر کاری به جز آنچه که در نظر گرفته شده است، اتلاف وقت و بودجه است.
انتهای رپرتاژ آگهی
شناسه خبر: 254343