مدیرکل فرودگاه مهرآباد با بیان اینکه اختلالات رادیویی افتتاح باند ۲۹ چپ فرودگاه مهرآباد را عقب انداخت، گفت:قیمت تمام شده این پروژه بدون احتساب هزینه وارسی پرواز (فلایت چک) ۷۵۰ میلیارد تومان بود.
- اخبار اقتصادی -به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، ابراهیم مرادی در آیین افتتاح باند 29 چپ فرودگاه مهرآباد، اظهار کرد: 50 سال سامانه ILS روی باند راست 29 فرودگاه مهرآباد نصب شد که توانستیم این کار را عملیاتی کنیم.
خبرگزاری تسنیمترمینال 1 و 2 فرودگاه مهرآباد آثار باستانی هستند/ مدیرعامل شرکت فرودگاهها: 4 ماه درگیر تامین گازوئیل بودیم
ترمینال 1 و 2 فرودگاه مهرآباد آثار باستانی هستند/ مدیرعامل شرکت فرودگاهها: 4 ماه درگیر تامین گازوئیل بودیموی افزود: در تمام ساعاتی که باند 29 چپ فرودگاه در حال بهسازی بود، باند 29 راست فعال بود.
وی با تاکید بر اینکه برای اولین بار پس از پیروزی انقلاب چنین پروژه فرودگاهی در کشور اجرا شده است، تصریح کرد: قیمت تمام شده این پروژه بدون احتساب هزینه وارسی پرواز (فلایت چک) 750 میلیارد تومان بود. امروز دو باند فعال در فرودگاه بینالمللی مهرآباد داریم.
مدیرکل فرودگاه مهرآباد در خصوص تاخیر در اجرای این پروژه گفت: قرار بود پروژه اول اردیبهشت 1400 شروع و اول اردیبهشت 1401 کارخانه آسفالت را جمع کنیم.
مرادی اضافه کرد: به دلیل انتخابات، آغاز پروژه با 2 ماه تاخیر آغاز شد. محدودیت در تامین گازوئیل و محدودیت شدید تحریم در تامین پلیمر از جمله دلایل دیگر تاخیر در تکمیل بهسازی باند 29 چپ فرودگاه مهرآباد بود.
وی با اشاره به اینکه اختلالات رادیویی در وارسی پروازی از جمله دلایل تاخیر بود، گفت: 7 بار وارسی پروازی انجام شد که خوشبختانه 2 بار آخر موفقیت آمیز بود.
انتهای پیام/
شناسه خبر: 852488