در ادامه قصد داریم به معرفی یکی از پرکاربردترین و بهروزترین راهکارهایی که میتوانید از آن برای توسعه سیستم مدیریت مشتریان، و در نتیجه افزایش راندمان کار و فروش استفاده کنید، بپردازیم.
به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، امروزه با گسترش فضای رقابتی کسب و کارها و توسعه راهکارهای جذب مشتری و یا جلب رضایت آنان و همچنین افزایش فروش در سازمان، داشتن یا خرید نرم افزار CRM جامع جهت مدیریت مشتریان و ساماندهی خدمات، یکی از اصلیترین اقداماتی است که مدیران مشاغل و کسب و کارهای مختلف باید به آن توجه ویژهای داشته باشند. تا جایی که شاید بتوان گفت عدم استفاده از نرمافزارهای مدیریت مشتریان، ممکن است در طی مدتی نه چندان طولانی فاصلهی زیادی بین شما و رقبای کاریتان ایجاد کند. البته این فاصله یک جاماندن از بازار خواهد بود و نتیجه آن حذف شما از بازار رقابتی خواهد بود.
خبرگزاری مهرکاریتانجاماندندر ادامه قصد داریم به معرفی یکی از پرکاربردترین و بهروزترین راهکارهایی که میتوانید از آن برای توسعهی سیستم مدیریت مشتریان، و در نتیجه افزایش راندمان کار و فروش استفاده کنید بپردازیم. با ما همراه باشید تا نگاهی دقیق به راهکار هوشمند ” بهترین نرم افزار CRM ایرانی ویپینگ ” بیاندازیم.
نرم افزار CRM چیست و چگونه باعث افزایش فروش سازمان میشود؟
در ادامه قصد داریم به معرفی یکی از پرکاربردترین و بهروزترین راهکارهایی که میتوانید از آن برای توسعهی سیستم مدیریت مشتریان، و در نتیجه افزایش راندمان کار و فروش استفاده کنید بپردازیم. با ما همراه باشید تا نگاهی دقیق به راهکار هوشمند ” بهترین نرم افزار CRM ایرانی ویپینگ ” بیاندازیم.
نرم افزار CRM چیست و چگونه باعث افزایش فروش سازمان میشود؟
در ادامه قصد داریم به معرفی یکی از پرکاربردترین و بهروزترین راهکارهایی که میتوانید از آن برای توسعهی سیستم مدیریت مشتریان، و در نتیجه افزایش راندمان کار و فروش استفاده کنید بپردازیم. با ما همراه باشید تا نگاهی دقیق به راهکار هوشمند ” بهترین نرم افزار CRM ایرانی ویپینگ ” بیاندازیم.
بهتریننرم افزار CRM ایرانی ویپینگنرم افزار CRM ایرانیویپینگنرم افزار CRM چیست و چگونه باعث افزایش فروش سازمان میشود؟
نرم افزار CRM چیست و چگونه باعث افزایش فروش سازمان میشود؟نرم افزار CRM چیست و چگونه باعث افزایش فروش سازمان میشود؟پیش از هر توضیحی بهتر است پاسخ سوال ” نرم افزار CRM چیست؟ ” را بدهیم. واژهی CRM مخفف عبارت Customer Relationship Management است و به معنای ” مدیریت ارتباط مشتریان ” میباشد. این سرویس در حقیقت یک ابزار بسیار کاربردیست که با مجموعهای از قابلیتها و امکاناتی که دارد، به شما کمک میکند تا کلیه ارتباطات خود با مشتریانتان را در مرحلهی اول ثبت، و سپس مدیریت و در آخر تحلیل نمائید.
به عبارت دیگر نرم افزار CRM یک دستیار تمام عیار برای تیم فروش، پشتیبانی و … میباشد که به آنها کمک میکند تا تعاملی بسیار باکیفیت و بینقص با مشتریان شرکت داشته باشند. طبیعتاً این تعامل باکیفیت در مدت زمان کوتاهی مشتریان وفادار و ثابتی برای شما به ارمغان خواهد میآورد و راندمان کار و میزان فروش سازمان شما را متحول میکند.
آشنایی با نرم افزار CRM ارائه شده توسط ویپینگ
نرم افزار CRM ویپینگ یک نرم افزار کاملاً خودکار و هوشمند میباشد که شما را برای افزایش میزان فروشتان یاری میکند. این نرم افزار میتواند از طریق پنل تحت وب، امکانات و گزارشات بسیار کاربردی در اختیار شما قرار دهد. در ادامه قصد داریم برخی از ویژگیهای کلیدی این CRM هوشمند را مورد بررسی قرار دهیم.
نرمافزار CRM هوشمند ویپینگ، دستیار شما در واحد فروش
شاید بتوان گفت بینظیرترین قابلیتی که قطعاً میتواند مورد توجه بسیاری از مدیران و صاحبان کسب و کارها قرار گیرد، قابلیت دستیار هوشمند این نرم افزار CRM میباشد. در CRM هوشمند ویپینگ شما یک دستیار خبره و تمام عیار خواهید داشت که به کمک هوش مصنوعی که برای آن در نظر گرفتهایم، به صورت خودکار رفتار مشتریان و کارشناسان سازمان شما را مورد ارزیابی قرار داده و با بررسی این دادهها پیشنهاداتی برای افزایش فروش و بهبود عملکرد سازمانتان خواهد داد.
سامانه CRM هوشمند ویپینگ، طراحی شده بر اساس سیستم قیف فروش در مدل بازاریابی AIDA
به طور کلی ساختار عملکرد این CRM جهت مدیریت مشتریان و سیستم فروش شرکت بر اساس ساختار قیف فروش مدل آیدا طراحی شده است. همانطور که در تصویر زیر نیز مشاهده میکنید، شما میتوانید وضعیت سرنخهای خود در تمامی مراحل تبدیل یک فرد به یک مشتری واقعی توسط قیف فروش آیدا را در این سیستم ثبت کرده و به کمک امکانات و ابزارهایی که در این نرم افزار تعبیه شده است، تمامی سرنخهای مذکور را مدیریت کنید.
در صورتی که در مورد ساختار و عملکرد قیف فروش آیدا اطلاعاتی ندارید، پیشنهاد میکنیم که حتماً مقالهی ” قیف فروش آیدا ” را مطالعه نمائید.
ارتباط برخط CRM ویپینگ و سیستم تلفنی VOIP
یکی دیگر از مزایا و ویژگیهای نرم افزار CRM ویپینگ، همگامسازی تمام و کمال این سامانه با سیستمهای تلفنی تحت شبکه یا VOIP میباشد. با توجه به این که این CRM و تمامی ماژولهای نرمافزاری مراکز تلفنی VOIP توسط تیم ویپینگ تولید و توسعه داده شدهاند، کلیه این سرویسها همگی در یک پنل تحت وب کاملاً گرافیکی و جذاب گنجانده شده و تمامی این قابلیتها به صورت کاملاً پایدار و حرفهای با یکدیگر در ارتباط میباشند.
افزایش فروش با پیگیریها و سیستم یادآوری هوشمند در CRM ویپینگ
از جمله دلایلی که باعث افزایش فروش یک سازمان میشود پیگیری منظم و دقیق پیشنهادات مالی میباشد. سیستم یادآوری و پیگیری فروش VoiPing به صورت کاملاً دقیق و منظم تمامی پیشفاکتورها را یادآوری کرده و مورد پیگیری قرار میدهد. برخی از امکانات این قابلیت عبارت است از:
تعیین وضعیت برای هر پیش فاکتور
امکان یادآوری پیشفاکتورها به کارشناسان از طریق ایمیل, SMS و تلفن
امکان تعیین کارشناس فروش برای هر پیش فاکتور و فاکتور
گزارشگیری دقیق از سیستم فروش در نرم افزار مدیریت مخاطبان
به کمک بخش گزارشات این CRM میتوانید انواع گزارشات را از سیستم دریافت کرده و راهکارهای فروش خود را متناسب با این گزارشات توسعه دهید. برخی از امکانات جذاب این بخش عبارت است از:
ارائه گزارشات از تمامی پیشفاکتورهای صادر شده و وضعیت آنها
امکان تهیه گزارش از نحوه عملکرد کارشناسان بر اساس میزان نقد شوندگی پیشفاکتورها
امکان تهیه گزارش از میزان فروش محصولات مختلف برای طراحی راهکارهای فروش سازمان
صدور فاکتور و پیش فاکتور به کمک نرم افزار CRM ویپینگ
از جمله ویژگیهای این سامانه میتوان به قابلیت ثبت فاکتور و پیشفاکتور برای مشتریان سازمان اشاره نمود. CRM ارائه شده توسط ویپینگ علاوهبر قابلیت ثبت و دستهبندی اطلاعات مشتریان به شما این امکان را میدهد تا از طریق پنل تحت وب این محصول، فاکتور و پیشفاکتورهایی را برای مشتریان خود صادر کرده و به کمک ابزارهای مربوطه کلیه پیشنهادات مالی، بدهی و پرداختها را به صورت کاملاً حرفهای مدیریت کنید. برخی از قابلیتهای کلیدی این سیستم عبارت است از:
تعیین لیست مشتریان و اطلاعات آنها برای صدور سریع فاکتور و پیشفاکتور
تعیین لیست محصولات سازمان شما همراه با جزئیات دقیق برای ثبت سریع فاکتور و پیش فاکتور
امکان ثبت وضعیت پیگیری و نظر مشتری برای هر پیشنهاد
امکان ثبت امضا، مهر و …. روی اسناد صادر شده
امکان خروجی فاکتور و پیش فاکتور به صورت فایل PDF
امکان دسترسی به تاریخچه اطلاعات مشتری
امکان محاسبه مالیات به صورت خودکار
سیستم پیگیری هوشمند پیشنهادهای مالی
سیستم امتیاز دهی به کارشناسان فروش بر اساس میزان پیگیری و فروش
امکان تعیین اطلاعات سازمان شما به صورت الگوی پیشفرض برای صدور فاکتور و پیش فاکتور مانند: نام، آدرس، شماره تماس، اطلاعات مالیاتی و ….
امکان تهیه گزارش بر اساس مشتریان سازمان و میزان خرید آنها از شرکت شما
پشتیبانی نرم افزار CRM ویپینگ از API برای ارتباط با دیگر نرمافزارها
ما در CRM ویپینگ این امکان را برای شما فراهم میآوریم تا برای توسعه راهکارهای فروش خود، این CRM را به انواع سیستمهای مالی و حسابداری متصل کرده و این فرایند را به صورت یکپارچه مدیریت کنید.
لیست امکانات و ویژگیهای نرم افزار CRM ویپینگ
دستیار هوشمند به همراه هوش مصنوعی
سیستم یادآوری و پیگیری خودکار
امکان تعریف لیست مشتریان سازمان همراه با جزئیات دقیق
امکان تعریف لیست کارشناسان فروش سازمان
امکان تعریف اطلاعات دقیق محصولات شرکت
سیستم بازی سازی برای کارشناسان فروش
سیستم پیش بینی فروش
وجود فرایند فروش بر اساس قیف فروش در مدل بازاریابی AIDA
سازگاری با انواع مراکز تلفن مبتنی بر VOIP
امکان صدور فاکتور و پیش فاکتور
امکان گزارشگیری دقیق از فرایند فروش
پشتیبانی از API برای توسعه فرایند فروش
امکان شخصی سازی فرایندهای سازمان شما
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.
پیش از هر توضیحی بهتر است پاسخ سوال ” نرم افزار CRM چیست؟ ” را بدهیم. واژهی CRM مخفف عبارت Customer Relationship Management است و به معنای ” مدیریت ارتباط مشتریان ” میباشد. این سرویس در حقیقت یک ابزار بسیار کاربردیست که با مجموعهای از قابلیتها و امکاناتی که دارد، به شما کمک میکند تا کلیه ارتباطات خود با مشتریانتان را در مرحلهی اول ثبت، و سپس مدیریت و در آخر تحلیل نمائید.
به عبارت دیگر نرم افزار CRM یک دستیار تمام عیار برای تیم فروش، پشتیبانی و … میباشد که به آنها کمک میکند تا تعاملی بسیار باکیفیت و بینقص با مشتریان شرکت داشته باشند. طبیعتاً این تعامل باکیفیت در مدت زمان کوتاهی مشتریان وفادار و ثابتی برای شما به ارمغان خواهد میآورد و راندمان کار و میزان فروش سازمان شما را متحول میکند.
آشنایی با نرم افزار CRM ارائه شده توسط ویپینگ
نرم افزار CRM ویپینگ یک نرم افزار کاملاً خودکار و هوشمند میباشد که شما را برای افزایش میزان فروشتان یاری میکند. این نرم افزار میتواند از طریق پنل تحت وب، امکانات و گزارشات بسیار کاربردی در اختیار شما قرار دهد. در ادامه قصد داریم برخی از ویژگیهای کلیدی این CRM هوشمند را مورد بررسی قرار دهیم.
نرمافزار CRM هوشمند ویپینگ، دستیار شما در واحد فروش
شاید بتوان گفت بینظیرترین قابلیتی که قطعاً میتواند مورد توجه بسیاری از مدیران و صاحبان کسب و کارها قرار گیرد، قابلیت دستیار هوشمند این نرم افزار CRM میباشد. در CRM هوشمند ویپینگ شما یک دستیار خبره و تمام عیار خواهید داشت که به کمک هوش مصنوعی که برای آن در نظر گرفتهایم، به صورت خودکار رفتار مشتریان و کارشناسان سازمان شما را مورد ارزیابی قرار داده و با بررسی این دادهها پیشنهاداتی برای افزایش فروش و بهبود عملکرد سازمانتان خواهد داد.
سامانه CRM هوشمند ویپینگ، طراحی شده بر اساس سیستم قیف فروش در مدل بازاریابی AIDA
به طور کلی ساختار عملکرد این CRM جهت مدیریت مشتریان و سیستم فروش شرکت بر اساس ساختار قیف فروش مدل آیدا طراحی شده است. همانطور که در تصویر زیر نیز مشاهده میکنید، شما میتوانید وضعیت سرنخهای خود در تمامی مراحل تبدیل یک فرد به یک مشتری واقعی توسط قیف فروش آیدا را در این سیستم ثبت کرده و به کمک امکانات و ابزارهایی که در این نرم افزار تعبیه شده است، تمامی سرنخهای مذکور را مدیریت کنید.
در صورتی که در مورد ساختار و عملکرد قیف فروش آیدا اطلاعاتی ندارید، پیشنهاد میکنیم که حتماً مقالهی ” قیف فروش آیدا ” را مطالعه نمائید.
ارتباط برخط CRM ویپینگ و سیستم تلفنی VOIP
یکی دیگر از مزایا و ویژگیهای نرم افزار CRM ویپینگ، همگامسازی تمام و کمال این سامانه با سیستمهای تلفنی تحت شبکه یا VOIP میباشد. با توجه به این که این CRM و تمامی ماژولهای نرمافزاری مراکز تلفنی VOIP توسط تیم ویپینگ تولید و توسعه داده شدهاند، کلیه این سرویسها همگی در یک پنل تحت وب کاملاً گرافیکی و جذاب گنجانده شده و تمامی این قابلیتها به صورت کاملاً پایدار و حرفهای با یکدیگر در ارتباط میباشند.
افزایش فروش با پیگیریها و سیستم یادآوری هوشمند در CRM ویپینگ
از جمله دلایلی که باعث افزایش فروش یک سازمان میشود پیگیری منظم و دقیق پیشنهادات مالی میباشد. سیستم یادآوری و پیگیری فروش VoiPing به صورت کاملاً دقیق و منظم تمامی پیشفاکتورها را یادآوری کرده و مورد پیگیری قرار میدهد. برخی از امکانات این قابلیت عبارت است از:
تعیین وضعیت برای هر پیش فاکتور
امکان یادآوری پیشفاکتورها به کارشناسان از طریق ایمیل, SMS و تلفن
امکان تعیین کارشناس فروش برای هر پیش فاکتور و فاکتور
گزارشگیری دقیق از سیستم فروش در نرم افزار مدیریت مخاطبان
به کمک بخش گزارشات این CRM میتوانید انواع گزارشات را از سیستم دریافت کرده و راهکارهای فروش خود را متناسب با این گزارشات توسعه دهید. برخی از امکانات جذاب این بخش عبارت است از:
ارائه گزارشات از تمامی پیشفاکتورهای صادر شده و وضعیت آنها
امکان تهیه گزارش از نحوه عملکرد کارشناسان بر اساس میزان نقد شوندگی پیشفاکتورها
امکان تهیه گزارش از میزان فروش محصولات مختلف برای طراحی راهکارهای فروش سازمان
صدور فاکتور و پیش فاکتور به کمک نرم افزار CRM ویپینگ
از جمله ویژگیهای این سامانه میتوان به قابلیت ثبت فاکتور و پیشفاکتور برای مشتریان سازمان اشاره نمود. CRM ارائه شده توسط ویپینگ علاوهبر قابلیت ثبت و دستهبندی اطلاعات مشتریان به شما این امکان را میدهد تا از طریق پنل تحت وب این محصول، فاکتور و پیشفاکتورهایی را برای مشتریان خود صادر کرده و به کمک ابزارهای مربوطه کلیه پیشنهادات مالی، بدهی و پرداختها را به صورت کاملاً حرفهای مدیریت کنید. برخی از قابلیتهای کلیدی این سیستم عبارت است از:
تعیین لیست مشتریان و اطلاعات آنها برای صدور سریع فاکتور و پیشفاکتور
تعیین لیست محصولات سازمان شما همراه با جزئیات دقیق برای ثبت سریع فاکتور و پیش فاکتور
امکان ثبت وضعیت پیگیری و نظر مشتری برای هر پیشنهاد
امکان ثبت امضا، مهر و …. روی اسناد صادر شده
امکان خروجی فاکتور و پیش فاکتور به صورت فایل PDF
امکان دسترسی به تاریخچه اطلاعات مشتری
امکان محاسبه مالیات به صورت خودکار
سیستم پیگیری هوشمند پیشنهادهای مالی
سیستم امتیاز دهی به کارشناسان فروش بر اساس میزان پیگیری و فروش
امکان تعیین اطلاعات سازمان شما به صورت الگوی پیشفرض برای صدور فاکتور و پیش فاکتور مانند: نام، آدرس، شماره تماس، اطلاعات مالیاتی و ….
امکان تهیه گزارش بر اساس مشتریان سازمان و میزان خرید آنها از شرکت شما
پشتیبانی نرم افزار CRM ویپینگ از API برای ارتباط با دیگر نرمافزارها
ما در CRM ویپینگ این امکان را برای شما فراهم میآوریم تا برای توسعه راهکارهای فروش خود، این CRM را به انواع سیستمهای مالی و حسابداری متصل کرده و این فرایند را به صورت یکپارچه مدیریت کنید.
لیست امکانات و ویژگیهای نرم افزار CRM ویپینگ
دستیار هوشمند به همراه هوش مصنوعی
سیستم یادآوری و پیگیری خودکار
امکان تعریف لیست مشتریان سازمان همراه با جزئیات دقیق
امکان تعریف لیست کارشناسان فروش سازمان
امکان تعریف اطلاعات دقیق محصولات شرکت
سیستم بازی سازی برای کارشناسان فروش
سیستم پیش بینی فروش
وجود فرایند فروش بر اساس قیف فروش در مدل بازاریابی AIDA
سازگاری با انواع مراکز تلفن مبتنی بر VOIP
امکان صدور فاکتور و پیش فاکتور
امکان گزارشگیری دقیق از فرایند فروش
پشتیبانی از API برای توسعه فرایند فروش
امکان شخصی سازی فرایندهای سازمان شما
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.
پیش از هر توضیحی بهتر است پاسخ سوال ” نرم افزار CRM چیست؟ ” را بدهیم. واژهی CRM مخفف عبارت Customer Relationship Management است و به معنای ” مدیریت ارتباط مشتریان ” میباشد. این سرویس در حقیقت یک ابزار بسیار کاربردیست که با مجموعهای از قابلیتها و امکاناتی که دارد، به شما کمک میکند تا کلیه ارتباطات خود با مشتریانتان را در مرحلهی اول ثبت، و سپس مدیریت و در آخر تحلیل نمائید.
نرم افزار CRM چیستنرم افزار CRM چیستکاربردیستنمائیدبه عبارت دیگر نرم افزار CRM یک دستیار تمام عیار برای تیم فروش، پشتیبانی و … میباشد که به آنها کمک میکند تا تعاملی بسیار باکیفیت و بینقص با مشتریان شرکت داشته باشند. طبیعتاً این تعامل باکیفیت در مدت زمان کوتاهی مشتریان وفادار و ثابتی برای شما به ارمغان خواهد میآورد و راندمان کار و میزان فروش سازمان شما را متحول میکند.
آشنایی با نرم افزار CRM ارائه شده توسط ویپینگ
آشنایی با نرم افزار CRM ارائه شده توسط ویپینگآشنایی با نرم افزار CRM ارائه شده توسط ویپینگویپینگنرم افزار CRM ویپینگ یک نرم افزار کاملاً خودکار و هوشمند میباشد که شما را برای افزایش میزان فروشتان یاری میکند. این نرم افزار میتواند از طریق پنل تحت وب، امکانات و گزارشات بسیار کاربردی در اختیار شما قرار دهد. در ادامه قصد داریم برخی از ویژگیهای کلیدی این CRM هوشمند را مورد بررسی قرار دهیم.
ویپینگپنلنرمافزار CRM هوشمند ویپینگ، دستیار شما در واحد فروش
نرمافزار CRM هوشمند ویپینگ، دستیار شما در واحد فروشنرمافزار CRM هوشمند ویپینگ، دستیار شما در واحد فروشویپینگشاید بتوان گفت بینظیرترین قابلیتی که قطعاً میتواند مورد توجه بسیاری از مدیران و صاحبان کسب و کارها قرار گیرد، قابلیت دستیار هوشمند این نرم افزار CRM میباشد. در CRM هوشمند ویپینگ شما یک دستیار خبره و تمام عیار خواهید داشت که به کمک هوش مصنوعی که برای آن در نظر گرفتهایم، به صورت خودکار رفتار مشتریان و کارشناسان سازمان شما را مورد ارزیابی قرار داده و با بررسی این دادهها پیشنهاداتی برای افزایش فروش و بهبود عملکرد سازمانتان خواهد داد.
ویپینگسامانه CRM هوشمند ویپینگ، طراحی شده بر اساس سیستم قیف فروش در مدل بازاریابی AIDA
سامانه CRM هوشمند ویپینگ، طراحی شده بر اساس سیستم قیف فروش در مدل بازاریابی AIDAسامانه CRM هوشمند ویپینگ، طراحی شده بر اساس سیستم قیف فروش در مدل بازاریابی AIDAویپینگبه طور کلی ساختار عملکرد این CRM جهت مدیریت مشتریان و سیستم فروش شرکت بر اساس ساختار قیف فروش مدل آیدا طراحی شده است. همانطور که در تصویر زیر نیز مشاهده میکنید، شما میتوانید وضعیت سرنخهای خود در تمامی مراحل تبدیل یک فرد به یک مشتری واقعی توسط قیف فروش آیدا را در این سیستم ثبت کرده و به کمک امکانات و ابزارهایی که در این نرم افزار تعبیه شده است، تمامی سرنخهای مذکور را مدیریت کنید.
در صورتی که در مورد ساختار و عملکرد قیف فروش آیدا اطلاعاتی ندارید، پیشنهاد میکنیم که حتماً مقالهی ” قیف فروش آیدا ” را مطالعه نمائید.
قیف فروش آیدانمائیدارتباط برخط CRM ویپینگ و سیستم تلفنی VOIP
ارتباط برخط CRM ویپینگ و سیستم تلفنی VOIPارتباط برخط CRM ویپینگ و سیستم تلفنی VOIPویپینگیکی دیگر از مزایا و ویژگیهای نرم افزار CRM ویپینگ، همگامسازی تمام و کمال این سامانه با سیستمهای تلفنی تحت شبکه یا VOIP میباشد. با توجه به این که این CRM و تمامی ماژولهای نرمافزاری مراکز تلفنی VOIP توسط تیم ویپینگ تولید و توسعه داده شدهاند، کلیه این سرویسها همگی در یک پنل تحت وب کاملاً گرافیکی و جذاب گنجانده شده و تمامی این قابلیتها به صورت کاملاً پایدار و حرفهای با یکدیگر در ارتباط میباشند.
افزایش فروش با پیگیریها و سیستم یادآوری هوشمند در CRM ویپینگ
از جمله دلایلی که باعث افزایش فروش یک سازمان میشود پیگیری منظم و دقیق پیشنهادات مالی میباشد. سیستم یادآوری و پیگیری فروش VoiPing به صورت کاملاً دقیق و منظم تمامی پیشفاکتورها را یادآوری کرده و مورد پیگیری قرار میدهد. برخی از امکانات این قابلیت عبارت است از:
تعیین وضعیت برای هر پیش فاکتور
امکان یادآوری پیشفاکتورها به کارشناسان از طریق ایمیل, SMS و تلفن
امکان تعیین کارشناس فروش برای هر پیش فاکتور و فاکتور
گزارشگیری دقیق از سیستم فروش در نرم افزار مدیریت مخاطبان
به کمک بخش گزارشات این CRM میتوانید انواع گزارشات را از سیستم دریافت کرده و راهکارهای فروش خود را متناسب با این گزارشات توسعه دهید. برخی از امکانات جذاب این بخش عبارت است از:
ارائه گزارشات از تمامی پیشفاکتورهای صادر شده و وضعیت آنها
امکان تهیه گزارش از نحوه عملکرد کارشناسان بر اساس میزان نقد شوندگی پیشفاکتورها
امکان تهیه گزارش از میزان فروش محصولات مختلف برای طراحی راهکارهای فروش سازمان
صدور فاکتور و پیش فاکتور به کمک نرم افزار CRM ویپینگ
از جمله ویژگیهای این سامانه میتوان به قابلیت ثبت فاکتور و پیشفاکتور برای مشتریان سازمان اشاره نمود. CRM ارائه شده توسط ویپینگ علاوهبر قابلیت ثبت و دستهبندی اطلاعات مشتریان به شما این امکان را میدهد تا از طریق پنل تحت وب این محصول، فاکتور و پیشفاکتورهایی را برای مشتریان خود صادر کرده و به کمک ابزارهای مربوطه کلیه پیشنهادات مالی، بدهی و پرداختها را به صورت کاملاً حرفهای مدیریت کنید. برخی از قابلیتهای کلیدی این سیستم عبارت است از:
تعیین لیست مشتریان و اطلاعات آنها برای صدور سریع فاکتور و پیشفاکتور
تعیین لیست محصولات سازمان شما همراه با جزئیات دقیق برای ثبت سریع فاکتور و پیش فاکتور
امکان ثبت وضعیت پیگیری و نظر مشتری برای هر پیشنهاد
امکان ثبت امضا، مهر و …. روی اسناد صادر شده
امکان خروجی فاکتور و پیش فاکتور به صورت فایل PDF
امکان دسترسی به تاریخچه اطلاعات مشتری
امکان محاسبه مالیات به صورت خودکار
سیستم پیگیری هوشمند پیشنهادهای مالی
سیستم امتیاز دهی به کارشناسان فروش بر اساس میزان پیگیری و فروش
امکان تعیین اطلاعات سازمان شما به صورت الگوی پیشفرض برای صدور فاکتور و پیش فاکتور مانند: نام، آدرس، شماره تماس، اطلاعات مالیاتی و ….
امکان تهیه گزارش بر اساس مشتریان سازمان و میزان خرید آنها از شرکت شما
پشتیبانی نرم افزار CRM ویپینگ از API برای ارتباط با دیگر نرمافزارها
ما در CRM ویپینگ این امکان را برای شما فراهم میآوریم تا برای توسعه راهکارهای فروش خود، این CRM را به انواع سیستمهای مالی و حسابداری متصل کرده و این فرایند را به صورت یکپارچه مدیریت کنید.
لیست امکانات و ویژگیهای نرم افزار CRM ویپینگ
دستیار هوشمند به همراه هوش مصنوعی
سیستم یادآوری و پیگیری خودکار
امکان تعریف لیست مشتریان سازمان همراه با جزئیات دقیق
امکان تعریف لیست کارشناسان فروش سازمان
امکان تعریف اطلاعات دقیق محصولات شرکت
سیستم بازی سازی برای کارشناسان فروش
سیستم پیش بینی فروش
وجود فرایند فروش بر اساس قیف فروش در مدل بازاریابی AIDA
سازگاری با انواع مراکز تلفن مبتنی بر VOIP
امکان صدور فاکتور و پیش فاکتور
امکان گزارشگیری دقیق از فرایند فروش
پشتیبانی از API برای توسعه فرایند فروش
امکان شخصی سازی فرایندهای سازمان شما
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.
یکی دیگر از مزایا و ویژگیهای نرم افزار CRM ویپینگ، همگامسازی تمام و کمال این سامانه با سیستمهای تلفنی تحت شبکه یا VOIP میباشد. با توجه به این که این CRM و تمامی ماژولهای نرمافزاری مراکز تلفنی VOIP توسط تیم ویپینگ تولید و توسعه داده شدهاند، کلیه این سرویسها همگی در یک پنل تحت وب کاملاً گرافیکی و جذاب گنجانده شده و تمامی این قابلیتها به صورت کاملاً پایدار و حرفهای با یکدیگر در ارتباط میباشند.
افزایش فروش با پیگیریها و سیستم یادآوری هوشمند در CRM ویپینگ
از جمله دلایلی که باعث افزایش فروش یک سازمان میشود پیگیری منظم و دقیق پیشنهادات مالی میباشد. سیستم یادآوری و پیگیری فروش VoiPing به صورت کاملاً دقیق و منظم تمامی پیشفاکتورها را یادآوری کرده و مورد پیگیری قرار میدهد. برخی از امکانات این قابلیت عبارت است از:
تعیین وضعیت برای هر پیش فاکتور
امکان یادآوری پیشفاکتورها به کارشناسان از طریق ایمیل, SMS و تلفن
امکان تعیین کارشناس فروش برای هر پیش فاکتور و فاکتور
گزارشگیری دقیق از سیستم فروش در نرم افزار مدیریت مخاطبان
به کمک بخش گزارشات این CRM میتوانید انواع گزارشات را از سیستم دریافت کرده و راهکارهای فروش خود را متناسب با این گزارشات توسعه دهید. برخی از امکانات جذاب این بخش عبارت است از:
ارائه گزارشات از تمامی پیشفاکتورهای صادر شده و وضعیت آنها
امکان تهیه گزارش از نحوه عملکرد کارشناسان بر اساس میزان نقد شوندگی پیشفاکتورها
امکان تهیه گزارش از میزان فروش محصولات مختلف برای طراحی راهکارهای فروش سازمان
صدور فاکتور و پیش فاکتور به کمک نرم افزار CRM ویپینگ
از جمله ویژگیهای این سامانه میتوان به قابلیت ثبت فاکتور و پیشفاکتور برای مشتریان سازمان اشاره نمود. CRM ارائه شده توسط ویپینگ علاوهبر قابلیت ثبت و دستهبندی اطلاعات مشتریان به شما این امکان را میدهد تا از طریق پنل تحت وب این محصول، فاکتور و پیشفاکتورهایی را برای مشتریان خود صادر کرده و به کمک ابزارهای مربوطه کلیه پیشنهادات مالی، بدهی و پرداختها را به صورت کاملاً حرفهای مدیریت کنید. برخی از قابلیتهای کلیدی این سیستم عبارت است از:
تعیین لیست مشتریان و اطلاعات آنها برای صدور سریع فاکتور و پیشفاکتور
تعیین لیست محصولات سازمان شما همراه با جزئیات دقیق برای ثبت سریع فاکتور و پیش فاکتور
امکان ثبت وضعیت پیگیری و نظر مشتری برای هر پیشنهاد
امکان ثبت امضا، مهر و …. روی اسناد صادر شده
امکان خروجی فاکتور و پیش فاکتور به صورت فایل PDF
امکان دسترسی به تاریخچه اطلاعات مشتری
امکان محاسبه مالیات به صورت خودکار
سیستم پیگیری هوشمند پیشنهادهای مالی
سیستم امتیاز دهی به کارشناسان فروش بر اساس میزان پیگیری و فروش
امکان تعیین اطلاعات سازمان شما به صورت الگوی پیشفرض برای صدور فاکتور و پیش فاکتور مانند: نام، آدرس، شماره تماس، اطلاعات مالیاتی و ….
امکان تهیه گزارش بر اساس مشتریان سازمان و میزان خرید آنها از شرکت شما
یکی دیگر از مزایا و ویژگیهای نرم افزار CRM ویپینگ، همگامسازی تمام و کمال این سامانه با سیستمهای تلفنی تحت شبکه یا VOIP میباشد. با توجه به این که این CRM و تمامی ماژولهای نرمافزاری مراکز تلفنی VOIP توسط تیم ویپینگ تولید و توسعه داده شدهاند، کلیه این سرویسها همگی در یک پنل تحت وب کاملاً گرافیکی و جذاب گنجانده شده و تمامی این قابلیتها به صورت کاملاً پایدار و حرفهای با یکدیگر در ارتباط میباشند.
ویپینگویپینگپنلافزایش فروش با پیگیریها و سیستم یادآوری هوشمند در CRM ویپینگ
افزایش فروش با پیگیریها و سیستم یادآوری هوشمند در CRM ویپینگافزایش فروش با پیگیریها و سیستم یادآوری هوشمند در CRM ویپینگویپینگاز جمله دلایلی که باعث افزایش فروش یک سازمان میشود پیگیری منظم و دقیق پیشنهادات مالی میباشد. سیستم یادآوری و پیگیری فروش VoiPing به صورت کاملاً دقیق و منظم تمامی پیشفاکتورها را یادآوری کرده و مورد پیگیری قرار میدهد. برخی از امکانات این قابلیت عبارت است از:
تعیین وضعیت برای هر پیش فاکتور
امکان یادآوری پیشفاکتورها به کارشناسان از طریق ایمیل, SMS و تلفن
امکان تعیین کارشناس فروش برای هر پیش فاکتور و فاکتور
گزارشگیری دقیق از سیستم فروش در نرم افزار مدیریت مخاطبان
گزارشگیری دقیق از سیستم فروش در نرم افزار مدیریت مخاطبانگزارشگیری دقیق از سیستم فروش در نرم افزار مدیریت مخاطبانبه کمک بخش گزارشات این CRM میتوانید انواع گزارشات را از سیستم دریافت کرده و راهکارهای فروش خود را متناسب با این گزارشات توسعه دهید. برخی از امکانات جذاب این بخش عبارت است از:
ارائه گزارشات از تمامی پیشفاکتورهای صادر شده و وضعیت آنها
امکان تهیه گزارش از نحوه عملکرد کارشناسان بر اساس میزان نقد شوندگی پیشفاکتورها
امکان تهیه گزارش از میزان فروش محصولات مختلف برای طراحی راهکارهای فروش سازمان
صدور فاکتور و پیش فاکتور به کمک نرم افزار CRM ویپینگ
صدور فاکتور و پیش فاکتور به کمک نرم افزار CRM ویپینگصدور فاکتور و پیش فاکتور به کمک نرم افزار CRM ویپینگویپینگاز جمله ویژگیهای این سامانه میتوان به قابلیت ثبت فاکتور و پیشفاکتور برای مشتریان سازمان اشاره نمود. CRM ارائه شده توسط ویپینگ علاوهبر قابلیت ثبت و دستهبندی اطلاعات مشتریان به شما این امکان را میدهد تا از طریق پنل تحت وب این محصول، فاکتور و پیشفاکتورهایی را برای مشتریان خود صادر کرده و به کمک ابزارهای مربوطه کلیه پیشنهادات مالی، بدهی و پرداختها را به صورت کاملاً حرفهای مدیریت کنید. برخی از قابلیتهای کلیدی این سیستم عبارت است از:
ویپینگپنلتعیین لیست مشتریان و اطلاعات آنها برای صدور سریع فاکتور و پیشفاکتور
تعیین لیست محصولات سازمان شما همراه با جزئیات دقیق برای ثبت سریع فاکتور و پیش فاکتور
امکان ثبت وضعیت پیگیری و نظر مشتری برای هر پیشنهاد
امکان ثبت امضا، مهر و …. روی اسناد صادر شده
امکان خروجی فاکتور و پیش فاکتور به صورت فایل PDF
امکان دسترسی به تاریخچه اطلاعات مشتری
امکان محاسبه مالیات به صورت خودکار
سیستم پیگیری هوشمند پیشنهادهای مالی
سیستم امتیاز دهی به کارشناسان فروش بر اساس میزان پیگیری و فروش
امکان تعیین اطلاعات سازمان شما به صورت الگوی پیشفرض برای صدور فاکتور و پیش فاکتور مانند: نام، آدرس، شماره تماس، اطلاعات مالیاتی و ….
امکان تهیه گزارش بر اساس مشتریان سازمان و میزان خرید آنها از شرکت شما
پشتیبانی نرم افزار CRM ویپینگ از API برای ارتباط با دیگر نرمافزارها
پشتیبانی نرم افزار CRM ویپینگ از API برای ارتباط با دیگر نرمافزارهاپشتیبانی نرم افزار CRM ویپینگ از API برای ارتباط با دیگر نرمافزارهاویپینگما در CRM ویپینگ این امکان را برای شما فراهم میآوریم تا برای توسعه راهکارهای فروش خود، این CRM را به انواع سیستمهای مالی و حسابداری متصل کرده و این فرایند را به صورت یکپارچه مدیریت کنید.
لیست امکانات و ویژگیهای نرم افزار CRM ویپینگ
ما در CRM ویپینگ این امکان را برای شما فراهم میآوریم تا برای توسعه راهکارهای فروش خود، این CRM را به انواع سیستمهای مالی و حسابداری متصل کرده و این فرایند را به صورت یکپارچه مدیریت کنید.
ویپینگلیست امکانات و ویژگیهای نرم افزار CRM ویپینگ
لیست امکانات و ویژگیهای نرم افزار CRM ویپینگلیست امکانات و ویژگیهای نرم افزار CRM ویپینگویپینگدستیار هوشمند به همراه هوش مصنوعی
سیستم یادآوری و پیگیری خودکار
امکان تعریف لیست مشتریان سازمان همراه با جزئیات دقیق
امکان تعریف لیست کارشناسان فروش سازمان
امکان تعریف اطلاعات دقیق محصولات شرکت
سیستم بازی سازی برای کارشناسان فروش
سیستم پیش بینی فروش
وجود فرایند فروش بر اساس قیف فروش در مدل بازاریابی AIDA
سازگاری با انواع مراکز تلفن مبتنی بر VOIP
امکان صدور فاکتور و پیش فاکتور
امکان گزارشگیری دقیق از فرایند فروش
پشتیبانی از API برای توسعه فرایند فروش
امکان شخصی سازی فرایندهای سازمان شما
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.
دستیار هوشمند به همراه هوش مصنوعی
سیستم یادآوری و پیگیری خودکار
امکان تعریف لیست مشتریان سازمان همراه با جزئیات دقیق
امکان تعریف لیست کارشناسان فروش سازمان
امکان تعریف اطلاعات دقیق محصولات شرکت
سیستم بازی سازی برای کارشناسان فروش
سیستم پیش بینی فروش
وجود فرایند فروش بر اساس قیف فروش در مدل بازاریابی AIDA
سازگاری با انواع مراکز تلفن مبتنی بر VOIP
امکان صدور فاکتور و پیش فاکتور
امکان گزارشگیری دقیق از فرایند فروش
پشتیبانی از API برای توسعه فرایند فروش
امکان شخصی سازی فرایندهای سازمان شما
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.
خبرگزاری مهر
شناسه خبر: 217738