لوگوی جدید کیا و بازنگری کلی در جلوپنجره را میتوان شاخصترین و چشمگیرترین تغییرات تلوراید ۲۰۲۲ دانست.
کیا تلوراید ۲۰۲۲: این خودرو در کنار ظاهری جدید، امکاناتی به روز و بیرقیب همچون کراس اوورهای سه ردیفه و سایز متوسط ارائه می دهد. تلوراید با نمای بیرونی جذاب و فضای داخلی به روز، در نمایشگاه لندروور به نمایش در آمد.
کیا تلوراید ۲۰۲۲:همراه با مجموعهای از ویژگیهای ایمنی فعال استاندارد، هر مدل دارای یک سیستم اطلاعات سرگرمی قوی است و تریم بالای آن امکاناتی لوکس مانند صندلیهای عقب دارای تهویه را با قیمتی مقرون به صرفه ارائه میکند. در حالی که موتور این خودرو رانندگی هیجانانگیزی را فراهم نمی کند و موتور 6 سیلندر با قدرت ۲۹۱ اسببخار آن بهخصوص در مصرف سوخت بهینه نیست، اما سواری آن راحت است.
از مزایای این خودرو می توان به راحتی تردد در جاده های آفرودی اشاره کرد؛ تلوراید ۲۰۲۲ در لیست ۱۰ بهترین خودروهای سال ۲۰۲۲ قرار گرفته است.
برای سال ۲۰۲۲، کیا لوگوی جدید خود را روی تلورید قرار داده است و نشان تغییر نام تجاری این شرکت بهطور برجسته در جلوپنجره، درب عقب و روکش فرمان ظاهر میشود. این شاسی بلند در 2 تریم عرضه می شود که دارای ویژگیهای استانداردی از جمله صفحه نمایش لمسی ۱۰.۳ اینچی (جایگزین واحد قدیمی ۸.۰ اینچی) و کنترل دما کاملاً خودکار اشاره کرد به علاوه، هر دو مدل اکنون با کروز کنترل تطبیقی نیمه مستقل عرضه میشوند که از سیستم ناوبری برای تنظیم فعال سرعت خودرو به داخل و خارج از پیچها استفاده میکند.
زیر کاپوت هر تلوراید یک موتور V-۶ تنفس طبیعی قرار دارد که ۲۹۱ اسب بخار قدرت و ۲۶۲ پوند فوت گشتاور تولید میکند. موتور آن با یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک جفت میشود که چرخهای جلو را به حرکت در می آورد.
مدل برتر تلورید SX می تواند در ۷.۱ ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد؛ تلورید .۰ اینچ فاصله از زمین دارد که می تواند به خوبی در جاده های آفرودی گشت و گذار کند.
فضای داخلی آن مجلل و راحت، کیفیت ساخت عالی، متریال جذاب و امکانات مطلوب فراوان است. تریم SX همه آنها را با گزینههایی مانند تنظیمات حافظه صندلی راننده، نمایشگر هدآپ، صندلیهای عقب گرم شونده و تهویهشونده، روکش سقفی ممتاز و تودوزی چرم ناپا در بر میگیرد.
از آنجایی که تلوراید چندین اینچ طولانیتر از کیا سورنتو هفت سرنشین است، کابین آن حتی جادارتر است، به خصوص برای کسانی که در صندلی عقب هستند. اتاقی برای هشت نفر با یک صندلی نیمکت ردیف دوم یا اتاقی برای هفت نفر با صندلیهای کاپیتان اختیاری وجود دارد.
هیوندای پالیسید 2022: این خودرو پلتفرم خود را با کیا تلوراید به اشتراک میگذارد. یک موتور ۳.۸ لیتری V-۶ نرم و روان استاندارد است و به یک گیربکس اتوماتیک هشت سرعته متصل میشود. این خودرو دارای تجهیزات استانداردی مانند تعداد زیادی کمک راننده با فناوری پیشرفته و ویژگیهای اتصال مدرن اطلاعات سرگرمی است.
هیوندای پالیسید 2022:کابین جادار و راحت است و برای حداکثر هشت سرنشین سه ردیف استاندارد ارائه می دهد؛ به طور کلی، پالیسید یک SUV است که مورد تایید بسیاری از کارشناسان قرار گرفته است.
هیوندای چندین تجهیزات ایمنی فعال را برای سال ۲۰۲۲ در خط تولید پالیسید استاندارد کرده است، از جمله می توان به جلوگیری از برخورد ترافیک عقب و جلوگیری از برخورد نقطه کور اشاره کرد که اگر هشدارهای مرتبط با موانع احتمالی توسط راننده نادیده گرفته شود، مداخله میکند.
همه مدلها هم اکنون با آینههای جانبی عرضه میشوند که دارای چراغهای راهنما یکپارچه هستند. در بالاترین مدل Calligraphy، روکش چرم قهوهای تیره دیگر ارائه نمیشود.
بسته Premium، SEL پالیسید بسیاری از بهترین ویژگیهای فنی و لوکس، از جمله سیستم اطلاعات سرگرمی بزرگتر ۱۰.۳ اینچی، ناوبری در داشبورد و حالت رانندگی نیمه خودران هیوندای را ارائه میدهد. نسخه چهارچرخ متحرک لیمیتد مجهز به سطوح نشیمن چرمی ناپا، گرمایش و تهویه ردیف اول و دوم، سیستم صوتی Harman/Kardon با ۱۲ بلندگو است.
نسخه چهارچرخ متحرک لیمیتد مجهز به سطوح نشیمن چرمی ناپا، گرمایش و تهویه ردیف اول و دوم، سیستم صوتی Harman/Kardon با ۱۲ بلندگو است.پالیسید از یک موتور ۳.۸ لیتری V-۶ استفاده میکند. همراه با یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک، ۲۹۱ اسب بخار قدرت موتور برای این کاربرد کافی است. گیربکس پالیسید را میتوان به صورت دستی با پدالهای نصب شده روی فرمان جابجا کرد. گیربکس به خودی خود به آرامی تعویض میشود، اما در هنگام بالا رفتن از تپهها، تغییر میکند.
دیفرانسیل جلو استاندارد است، در حالی که سیستم چهار چرخ محرک در سطوح تریم SE، SEL و Limited اختیاری است. همه پالیسیدها به صورت استاندارد با گیربکس قوی و کنترل نوسان تریلر عرضه میشوند.
در آزمایش ها، پالیسید از صفر به 100 کیلومتر در ساعت را در ۶.۹ ثانیه پیمایش کرد. در تریمهای SE و SEL تا هشت سرنشین، در مدل محدود هفت سرنشین، و در هر سه ردیف فضای زیادی برای سرنشینان وجود دارد. ردیف دوم دارای یک دکمه تک لمسی برای حرکت صندلی به جلو برای دسترسی آسان به ردیف سوم است.
در تریمهای SE و SEL تا هشت سرنشین، در مدل محدود هفت سرنشین، و در هر سه ردیف فضای زیادی برای سرنشینان وجود دارد. ردیف دوم دارای یک دکمه تک لمسی برای حرکت صندلی به جلو برای دسترسی آسان به ردیف سوم است.کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
کد ویدیودانلود فیلم اصلی
دانلودفیلم اصلی
فیلم اصلی
فیلم اصلی
باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی
باشگاه خبرنگاران جواناقتصادیصنعت ، تجارت و کشاورزی
شناسه خبر: 170706