به منظور افزایش سرعت و کیفیت خدمات رسانی به مشتریان و نیز ارتقای دسترسی جامعه هدف به خدمات شعبهای، تفاهمنامه همکاری مشترک بانک دی و پستبانک ایران امضاء شد.
به گزارش روابط عمومی بانک دی،در این مراسم که با حضور جمعی از مدیران پست بانک و بانک دی برگزار شد، تفاهمنامه همکاری دوجانبه به امضای مدیران عامل دو بانک رسید.
این قرارداد همکاری مشترک با هدف اجرای عملیات بانکی متقابل برای مشتریان هر دو بانک، شامل واریز، برداشت نقدی، وصول چک و دریافت اقساط تسهیلات به صورت لحظه ای و در چارچوب ضوابط و دستورالعمل های بانک مرکزی ج.ا.ا و سایر اسناد بالا دستی به امضا رسید.
بر اساس این قرارداد، طرفین متعهد شدند پس از انعقاد قرارداد نسبت به ایجاد بستر نرم افزاری، سخت افزاری، ارتباطی و عملیاتی اقدامات لازم را انجام دهند.
علیرضا قیطاسی، مدیرعامل بانک دی، در مراسم امضای این تفاهمنامه با بیان این که بیش از شش هزار نقطه تماس پست بانک در کنار 91 شعبه خدماتی بانک دی، ظرفیت قابل توجهی برای خدمت رسانی به مشتریان هر دو بانک ایجاد می کند.
وی گفت :امضای این تفاهمنامه گام بلندی در افزایش رضایتمندی مشتریان بانک بویژه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران خواهد بود.