تغییر، تحول و پیشرفت، یک شبه حاصل نمیشود بلکه آنچه باعث رسیدن یک شرکت یا سازمان به وضعیت مطلوب میشود، برنامهریزی است؛ یعنی اینکه شرکتها فعالیتهای خود را در کنار یکدیگر بچینند و نقاط ضعف خود را شناسایی و سپس مرتفع کنند و به قوت نقاط مثبت خود باقی بمانند. این همان «گزارش عملکرد» است.
به گزارش ایسنا، بنابر اعلام همگردی، گزارش عملکرد فقط برای خود شرکتها نیست، بلکه مشتریان نیز با خواندن یک گزارش عملکرد تصمیم میگیرند با شرکت همکاری کنند یا خیر! بنابراین ارائه گزارش عملکرد سالیانه تاثیر مهمی در روند گسترش هر شرکت بازی میکند.
اکنون، سازمانهای مدرن میدانند که برای پیشبرد اهداف و افزایش توان رقابتیشان باید اطلاعات خود را منسجم و اهداف و کارکنانشان را در جهت آنها، همسو کنند و گزارش عملکرد، همان نخ تسبیح است که همگی آنها را به یکدیگر وصل میکند. تدوین و انتشار گزارش عملکرد، به منظور یک مستند عینی و روشن، فعالیت و تلاش جمعی هر سازمان و زیرمجموعههایش را نمایان میسازد.
پس، در وهله اول گزارش عملکرد، ارتباطی میان اعضا برقرار میکند و در وهله دوم، گزارش عملکرد با در برداشتن شاخصهای کلیدی، وضعیت سازمان را در دسترس قرار میدهد و مشتریان و مخاطبان را از نتایج آن آگاه میکند؛ به طوری که ارائه یک گزارش عملکرد واقعبینانه و درست، به معنای «احترام به مخاطبان» است. از سوی دیگر، ارتباط و تعامل با آنها را نیز افزایش میدهد.
در سالهای اخیر، با توجه به اهمیت و ضرورت ارائه گزارش عملکرد سالانه، این مهم در میان کسب و کارهای ایرانی نیز رواج پیدا کرده است و کوچک و بزرگ، از سازمانهای عظیم گرفته تا استارتاپهای نوپا، هر سال با جمعآوری اطلاعات درمورد فعالیتهای یک سال اخیر کسب و کار خود یک گزارش سالانه منتشر میکنند و از آمار افزایش مخاطبین، فروش، درآمد، محصولات و خدمات جدید و … خبر میدهند.
حالا نیز رفته رفته به خط پایان 1400 نزدیک میشویم؛ سالی که بسیاری از شرکتها و کسب و کارها سر برآوردند و توانستند خودشان را با موفقیت و سربلندی به این خط پایان برسانند. و از این رو، بسیاری از آنها مشغول ارائه گزارش عملکرد خود هستند. در ادامه چند شرکت که گزارش عملکرد خود را ارائه میدهند، معرفی خواهند شد.
عملکرد سلام پرواز در سال 1400
عملکرد سلام پرواز در سال 1400سلام پرواز به عنوان یکی از بازیگران عمده بازار گردشگری ایران در تورهای خارجی، با هدف ارتقای بازار و تقویت برند، در نظر دارد گزارشات جامعی از رفتار سفر مردم در سال جاری و مقایسه آن با بازه زمانی مشابه در سنوات قبل منتشر نماید.
تورهای خارجیآنچه از آمارها بر میآید با تقویت واکسیناسیون سراسری تقاضا برای سفرهای کاری و پس از آن سفرهای تفریحی قوت گرفته است و سال پیش رو سال پرباری برای سفرهای خارجی پیش بینی می گردد.
گزارش عملکرد شرکت بهین تکنولوژی در سال 1400
گزارش عملکرد شرکت بهین تکنولوژی در سال 1400شرکت بهین تکنولوژی، تولیدکننده انواع زیروکلاینت ، تین کلاینت، مینی پی سی، آل این وان، مانیتور، لوازم جانبی موبایل و گیمینگ، موفقیتهای قابل توجهی به دست آورد. با بررسی میزان سفارشات و نوع همکاری، تعداد 13 شرکت و سازمان از جمله دانشگاه علوم پزشکی، بانکهای تجارت و سپه، شرکت نفت و گاز پارس، شرکت ارتباطات زیرساخت، بیمه سامان و معلم و صنایع لوازم خانگی مادیران مشتریان برتر این شرکت اعلام شدند. به استناد آخرین نتایج، شاخص رضایت مشتریان بهین تکنولوژی در سال 1400 با رشد 17 درصدی، به امتیاز نسبتا بالای 6.91 از 10 رسیده است. سبد محصولات این شرکت نیز همواره در حال بهروزرسانی بوده و در سال جاری نیز چندین کالای جدید در دسته بندی های مینی کامپیوتر، آل این وان، گیمینگ و لوازم جانبی موبایل در دسترس کاربران قرار گرفت.
زیروکلاینتشرکت بهین تکنولوژی در اینستاگرام
شرکت بهین تکنولوژی در اینستاگرامدر نتیجه تداوم فعالیت در اینستاگرام، تعداد فالوئرهای شرکت بهین تکنولوژی از دو هزار و 400 در ابتدای سال جاری به بیش از 5 هزار و 700 نفر در انتهای سال افزایش یافته است. اطلاع رسانی در خصوص محصولات جدید و آینده، ارائه مشخصات فنی و معرفی محصولات، اطلاعرسانی رویدادهای مهم شرکت و انتشار اخبار روز فناوری از مهمترین فعالیتهای شرکت در شبکههای اجتماعی به شمار میروند.
دژ درب در سال 1400 چه کرد؟
دژ درب در سال 1400 چه کرد؟دژ درب یکی از برترین برندهای تولید درب ضد سرقت در تهران و ایران است. دژ درب با فروش انواع دربهای ضد سرقت در ابعاد، طرحها، رنج کیفی و قیمتی گسترده و با قابلیت ساخت سفارشی درب همواره در تلاش برای کسب رضایت مشتریان خود بوده است. کارشناسان و تیم مجرب این مجموعه، جهت خرید درب ضد سرقت ایرانی یا ترکیهای و با خدماتی نظیر حمل و نصب فوری راهنمای مشتریان خواهند بود.
درب ضد سرقتعملکرد دژ درب در فضای مجازی
عملکرد دژ درب در فضای مجازیدژ درب نیز در اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی که کاربران زیادی دارد، با نزدیک به هفت هزار دنبالکننده فعال است. این مجموعه تمامی محصولات را با نام کامل و مشخصات در اینستاگرام نیز اشتراکگذاری میکند تا مشتریان بتوانند با استفاده از آنها، به محصول مورد نظر خود دست پیدا کنند.
دنیزوود و فعالیتهایش در سال جاری
دنیزوود و فعالیتهایش در سال جاریشرکت دنیز وود از سال 1394 به عنوان عرضه کننده محصولات چوبی فضای باز -پروفیل های چوب پلاست و ترمووود فنلاند – فعالیت خود را آغاز کرده است. این مجموعه با بهرهگیری از پرسنل مجرب در زمینه طراحی و اجرای پروژههایی چون روف گاردن، فضای سبز، نماهای ساختمانی و … توانسته معرفی کاملی از این محصولات ارائه کند و همچنین با دارا بودن کارشناسان فنی متعهد و گروه نصب مجرب و متخصص بهترین خدمات را به کارفرمایان عرضه میکند.
چوب پلاستدنیز وود و شبکههای اجتماعی
دنیز وود و شبکههای اجتماعیشرکت دنیز وود از فضای اینستاگرام نیز برای به اشتراک گذاشتن عملکرد خود استفاده میکند. این مجموعه، پروژهها، محصولات، انواع رنگبندی و برخی مطالب آموزشی را به اشتراک میگذارد و با پرسش و پاسخ، در جلب رضایت مخاطبان موفق بوده است.
انتهای رپرتاژ آگهی
شناسه خبر: 174353