مدیر عامل کلینیک تخصصی پوست و مو ساعی با اشاره به تامین مواد اولیه گفت: تخصیص منابع مالی و تدابیر بهینه برای تأمین این مواد میتواند به بهبود کیفیت خدمات ارائه شده کمک کند.
به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، یعقوب زاده با بیان این مطلب اظهار کرد: مهمترین وجه تمایزی که ما را از سایر کلینیکها متمایز میکند، ایجاد زنجیره ارزشهای سلامت و درمان به مراجعه کنندگان، مشاورههای تخصصی، بهرگیری از دستگاههای روز و همچنین حضور پزشکان متخصص در حوزههای مختلف و همچنین داشتن تاییدیه های وزارت بهداشت و درمان، ست. این موارد سبب میشود که مشکلات مراجعان ما برای ما اهمیت و اولویت داشته باشد.
وی افزود: ما با استفاده از رویکرد مشاورهای، به مراجعان کمک میکنیم تا ابتدا مشکلات و نیازهای واقعی خود را با مشاوره پزشکان متخصص و تجربه بیش از یک دهه فعالیت موفق تشخیص داده و بر اساس نظر پزشک و مراجعه کننده بهترین انتخاب و درمان برای ایشان تحویز و صورت پذیرد. به این ترتیب، میتوانیم به بهینهترین راهحلها برای آنها رسیدگی کنیم و همچنین هزینههای اضافی را به حداقل برسانیم.
وی در ادامه افزود یکی از چالشهای اصلی کلینیکهای تخصصی و درمانی این است که تعداد متخصصان کافی و کیفی در این زمینه محدود است. در این زمینه، یعقوب زاده توصیه میکند که از تخصصهای متنوع پزشکی نیز در مسئولیتهای فنی کلینیکهای درمانی استفاده شود.
همچنین، او به نکات دیگری هم اشاره کرد: "مسئله تأمین مواد اولیه برای انجام خدمات در کلینیکهای درمانی اهمیت دارد. تخصیص منابع مالی و تدابیر بهینه برای تأمین این مواد میتواند به بهبود کیفیت خدمات ارائه شده کمک کند."
در پایان، علیرضا یعقوب زاده به ضرورت ایجاد شرایط و حمایتهای مناسب برای مدیران و مسئولان کلینیکهای درمانی تا بتوانند به صورت مؤثر و با دستیابی به منابع و تجهیزات روز دنیا با وجود تحریمها و محدودیتها، خدمات درمانی بهتری به مردم ارائه دهند، تأکید کرد.
گفتنی است کلینیک تخصصی پوست و مو ساعی در دومین کنفرانس بین المللی اقتصاد و مدیریت کسب و کار، جایزه ملی مدیریت کسب و کار در حوزه کلینیکهای درمانی سال کشور را به دست آورد. این جایزه با حضور برجستهترین اساتید و متخصصان مدیریت کشوری در سالن بین المللی اجلاس سران جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.