سخنگوی صنعت برق گفت: صنعت برق تا حد امکان با مشترکان بدهکار برای جلوگیری از قطع برق همکاری می کند، اما به طور معمول پس از صدور قبض، دو هفته مهلت پرداخت به مشترکان داده می شود.
مصطفی رجبی مشهدی، در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه در صورت عدم پرداخت، در قالب پیامک به مشترکان اخطار داده و یک هفته نیز به آن مهلت پرداخت داده می شود، اظهار کرد: در صورت عدم پرداخت، اخطار قطع برق به مشترک ارسال می شود که حتی در این صورت نیز ۴۸ ساعت بعد برای قطع موقت انشعاب اقدام خواهد شد.
وی افزود: با این حال در این بین نیز سعی می شود با ارسال پیامک هایی در چند نوبت، نسبت به یاداوری مشترک برای پرداخت قبض برق مصرفی اقدام شود.
سخنگوی صنعت برق با تاکید بر اینکه عدم پرداخت صورت حساب برق مصرفی (قبض برق) به منزله تجاوز به حقوق دیگران است، گفت: صنعت برق بیشترین مشکل را در خصوص عدم پرداخت بدهی ها، با مشترکان پرمصرف دارد؛ مشترکان کم مصرف یا کسانی که در سطح الگو مصرف می کنند، بیشترین میزان همکاری را با صنعت برق در پرداخت قبوض خود دارند.
انتهای پیام
شناسه خبر: 57596