اکونومیک 24
14 اسفند 1403 - 13:29

تندیس حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، در دستان گلدیران

گروه گلدیران، با اهتمام و تلاش جدی در جهت حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و ارائه سریع‌ترین و کاربردی‌ترین خدمات به آنها، توانست در بیست و سومین همایش ملی «حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان»، تندیس طلایی این برنامه را از آن خود کند.

این برنامه که به منظور تقدیر از بنگاه‌های اقتصادی برتر کشور در سال 1403، در تاریخ 9 اسفند 1403، با حضور مقامات دولتی و منتخبین، در مرکز همایش‌های بین‌المللی سازمان صدا و سیما برگزار شد، در دسته «نصب، تعمیر و تمدید گارانتی»، شرکت مشتریان گلدیران را واجد دریافت تندیس طلایی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان دانست.

 

در این برنامه، جمعی از نمایندگان وزارتخانه‌های مختلف کشور و شماری از مدیران دولتی و خصوصی حاضر بودند. همچنین این مراسم، با حضور جمعی از اعضای هیئت مدیره و مدیران ارشد گروه گلدیران همراه بود.

حسین تنهایی، نایب‌رئیس هیئت مدیره گروه گلدیران، در حاشیه این برنامه و در گفت‌وگو با خبرنگاران و اصحاب رسانه، ضمن اشاره به این نکته که حیات برند گلدیران به اعتماد، اطمینان و همیاری مشتریان وفادار خود گره خورده است، تصریح کرد: «ما از نخستین روزهای تاسیس شرکت گلدیران و برند جی‌پلاس، همواره احترام به مشتریان و ارائه سریع‌ترین و کاربردی‌ترین خدمات به آنها را مد نظر داشته‌ایم. مدیران و کارشناسان ما در گروه گلدیران به خوبی به این اصل مهم و کارساز معتقد هستند که مشتریان و مخاطبان کسب‌وکار نیاز دارند تا برای دریافت مشاوره، خرید محصولات خود و یا پشتیبانی پس از خرید، یک راه ارتباطی ساده با برند داشته باشند. ما برای ایجاد این راه ارتباطی و سهولت در ارتباطات با مشتریان‌مان، جلسات متعدد کارشناسی را برگزار کرده‌ایم و خوشحالیم که امروز گلدیران نتیجه همه این برنامه‌ریزی‌ها و مشاوره‌ها را دیده است.»

علی صالحی، مدیر برنامه‌ریزی استراتژیک گروه گلدیران، در حاشیه این برنامه ضمن اشاره به تعدد و تکثر جوایز شرکت مشتریان گلدیران در سال‌های اخیر، تصریح کرد: «استانداردهای سخت‌گیرانه ما در گروه گلدیران به منظور ارائه بهترین و سریع‌ترین خدمات به مشتریان محترم گلدیران، سبب شده است که همواره شرکت مشتریان گلدیران به عنوان یکی از مهم‌ترین مراکز ارائه خدمات پس از فروش در ایران شناخته شود. موفقیت گلدیران در حوزه خدمات پس از فروش، تاییدی است بر تمامی معیارهای ارزیابی که در سالهای گذشته برای بررسی جوانب مختلف ارائه خدمات به مشتریان در این شرکت وضع شده و روز به روز در جهت رفع موانع و کاستی‌ها در این زمینه خاص، تلاش‌مان را بیشتر کرده‌ایم.»

اختصاص یک روز در تقویم برای حقوق مصرف‌کنندگان

در تقویم رسمی ایران، روز نهم اسفند با عنوان «روز ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان» نام‌گذاری شده است. اختصاص یک روز از سال به حقوق مصرف‌کننده و پیش‌بینی مرجعی برای جبران خسارت‌های مصرف کنندگان و مبارزه با متخلفان، نشان‌دهنده رویکرد مسئولان به اهمیت موضوع و تبدیل آن از عرصه شعار به عمل است. مصرف‌کننده، حقوقی دارد که به طور خلاصه عبارتند از: حق برخورداری از اطلاعات کامل، حق انتخاب، حق برخورداری از ایمنی و حق برخورداری از حمایت دولت.

از جمله معیارهایی که شرکت‌های حائز رتبه برگزیده در این همایش، براساس آن مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند، می‌توان به سرعت تعمیر محصولات برای مشتریان و زمان ارائه خدمات، میزان کمی پاسخگویی و تعداد خدمات به مشتریان، کیفیت پاسخگویی به مشتریان، میزان نرخ شکایت از برند، میزان رضایت مشتریان از پاسخگویی و سایر ملاک‌های خدمات پس از فروش اشاره کرد.

گروه گلدیران که در دوره اخیر برای سیزدهمین بار توانست تندیس حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان را از آن خود کند، در سالهای اخیر پیشتاز ارائه خدمات متنوع و کاربردی به مشتریان خود بوده است.

در حال حاضر، مشتریان گلدیران می‌توانند درخواست‌ نصب، تعمیر، سرویس‌ دوره‌ای، تمدید گارانتی دستگاه‌های خود را در سایت شرکت مشتریان گلدیران ثبت کرده و همچنین از روند پیگیری درخواست‌های خود مطلع شوند. همچنین مشتریان می‌توانند وضعیت گارانتی دستگاه خود را بررسی کنند و مدت زمان باقی مانده از گارانتی دستگاه خود را نیز به کمک کارشناسان این شرکت مشاهده نمایند. آنها همچنین می‌توانند از بیمه و اطلاعات مربوط به تمدید گارانتی دستگاه خود مطلع شوند. گفتنی است که امکان دانلود دفترچه راهنمای محصولات نیز برای همه مخاطبان در سایت شرکت مشتریان گلدیران وجود دارد. مشتریان همچنین می‌توانند به اطلاعات مربوط به نمایندگی مجاز در شهر خود دست پیدا کرده و با نمایندگی مجاز شهر خود در تماس باشند.

ارائه خدمات نوین به مشتریان گلدیران

گروه گلدیران، همواره سوابق درخشانی در حوزه خدمات پس از فروش داشته، چنان که در دوران حضور برندهای معتبر جهانی نظیر برند ال‌جی در ایران، برترین شرکت ارائه‌دهنده خدمات پس از فروش در خاورمیانه لقب گرفته است. در حقیقت، حسن شهرت برند گلدیران، از آغاز فعالیت تا امروز، بیش از هر فاکتور دیگر، به واسطه خدمات پس از فروش بوده که این مهم، منجر به تعدد و تکرر جوایز در حوزه خدمات پس از فروش برای گلدیران شده است.

یکی از اقدامات بسیار مهم و ارزنده شرکت مشتریان گلدیران، استفاده از فناوری‌های نوین و دیجیتالیزه کردن تمامی خدمات به مخاطبان گلدیران است که در سالهای اخیر با اهتمام ویژه‌ای از سوی مدیران این شرکت پیگیری شده است. در همین راستا و به منظور تحقق این امر، سایت شرکت مشتریان گلدیران چندین سال پیش آغاز به فعالیت نمود. این سایت که در ابتدای فعالیت خود، حدود 100 بازدید روزانه داشت، به صورت روزانه حدود 8000 تا 10000 بازدید دارد و مشتریان می‌توانند به خدمات، اطلاعات فنی و قطعات جانبی موردنیاز خود به سادگی دست یابند. علاوه بر این، مشتریان در این درگاه ارتباطی، پروفایل شخصی خود را دارند و از ثبت اطلاعات، سوابق دریافت خدمات، گارانتی، بیمه و تمدید گارانتی دستگاه خود مطمئن می‌شوند.

علاوه بر این، شرکت مشتریان گلدیران، شبکه‌های اجتماعی را نیز به عنوان یکی از زمینه‌های مهم نقش‌آفرینی خود دیده و فعالیت خود را در شبکه اجتماعی لینکدین نیز آغاز کرده و به صورت مداوم و مستمر با تعامل با مشتریان و مخاطبان گلدیران می‌پردازد. فعالیت در این شبکه اجتماعی پرمخاطب، با هدف افزایش آگاهی از برند و تاکید بر حضور خدمات پس از فروش گلدیران، بهبود تصویر برند کارفرمایی، انتشار فرهنگ سازمانی، ایجاد اعتماد و انگیزه برای کارمندان سازمان و کاندیدهای جذب و استخدام، امکان ارتباطات B2B، جذب نیروی انسانی متخصص، افزایش رضایت مشتریان در پی اطلاع‌رسانی‌های شفاف در مورد مزایا و سرویس‌ها و آگاهی دیگر سازمان‌ها از دامنه‌ی تخصص مدیران و کارکنان سازمان صورت گرفته است.

شایان ذکر است که پرسنل سازمان، کاندیدهای استخدام، مشتریان، سازمان‌ها و شرکت‌ها و متخصصین و مدیران حوزه‌های صنعت، لوازم خانگی و خدمات پس از فروش و منابع انسانی مخاطبین گلدیران در این فضا هستند.

"این مطلب تبلیغاتی است"

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1854392

مهمترین اخبار اقتصادی: