اکونومیک 24
31 خرداد 1401 - 14:17

سردار آزمون به عنوان سفیر فروشگاه‌های زنجیره‌ای هفت معرفی شد

در آستانه جام جهانی و در سومین حضور پیاپی تیم ملی ایران در مهم‌ترین تورنمنت فوتبال جهان سردار آزمون، ستاره تیم ملی، به‌عنوان سفیر فروشگاه‌های زنجیره‌ای هفت انتخاب شد. به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، مراسم آغاز همکاری سردار آزمون به‌عنوان سفیر برند فروشگاه‌های هفت با حضور مدیران گروه اقتصادی گلستان و نمایندگان رسانه‌ها و مهمانان ویژه دوشنبه ۳۰ مردادماه، طی مراسمی در هتل اسپیناس پالاس برگزار شد. خبرگزاری مهرفروشگاه‌های هفتفروشگاه‌های هفتسردار آزمون ۲۸ ساله ستاره فوتبال ایران است که در پست مهاجم برای تیم‌های معتبری همچون بایرن لورکوزن آلمان و تیم ملی ایران بازی می‌کند. او اکنون بهترین گلزن در ترکیب تیم ملی ایران است و سومین گلزن برتر تاریخ تیم ملی ایران نیز به شمار می‌رود. ویژگی‌های فردی و شخصیت حرفه‌ای آزمون، مدیران فروشگاه‌های زنجیره‌ای هفت را به این باور رساند تا در آستانه جام جهانی او را به‌عنوان سفیر برند هفت، که از شرکت‌های جوان، مدرن، چابک و روبه‌رشد گروه اقتصادی گلستان است، انتخاب کنند تا شایستگی‌های سردار بازتاب‌دهنده خصوصیات متفاوت، حرفه‌ای و برتر فروشگاه‌های زنجیره‌ای هفت در صنعت رو به پیشرفت خرده‌فروشی در ایران باشد. فروشگاه‌های زنجیره‌ای هفتفروشگاه‌های زنجیره‌ای هفتفروشگاه‌های زنجیره‌ای هفت از سال ۱۳۹۳ با هدف استانداردسازی و مدرن‌سازی شبکه خرده فروشی در کشور آغاز به کار نمود، تا به پشتوانه تجهیزات لجستیکی به روز، نیروی انسانی متخصص و طراحی حرفه‌ای فروشگاه‌ها، با کیفیت‌ترین محصولات را با به صرفه‌ترین قیمت به ایرانیان ارائه دهد تا آنچه شایسته مردم ایران است در اختیارشان قرار دهد و اصل مشتری‌محور را به درستی رعایت کند. در این راستا این شرکت با دارا بودن زیر ساخت‌های لجستیکی پیشرفته خود، طرح توسعه را در سرتاسر کشور در سه سطح فروشگاهی تخفیفی، سلامت، توریستی و VIP در برنامه سال ۱۴۰۱ خود به عنوان محوری‌ترین موضوع قرارداده است. فروشگاه‌های زنجیره‌ای هفتفروشگاه‌های زنجیره‌ای هفتفروشگاه‌های هفت که استراتژی‌های اصلی خود را بر محورهای ارتقای سطح زندگی و رفاه مستمر مردم ایران و ارتقای مستمر قابلیت اعتماد ملی بنا نهاده است، انتخاب سردار آزمون را به‌عنوان ستاره‌ای ملی، محبوب و روبه‌رشد مورد توجه قرار داده است، چرا که همواره در تلاش برای روزآمدی و پیشرفت بوده است. ارتقای سطح زندگی و رفاه مستمر مردم ایران و ارتقای مستمر قابلیت اعتماد ملیحال در سال برگزاری بیست‌ودومین دوره جام جهانی فوتبال با آرزوی موفقیت تیم ملی ایران در این رقابت‌ها سردار آزمون در کنار برند هفت جلوه‌ای تازه و متفاوت را برای مردم و مشتریان جدید و وفادار هفت به ارمغان خواهد آورد که تاکیدی خواهد بود بر پویایی، تخصص، محبوبیت و رو به رشد بودن برند هفت. این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد. خبرگزاری مهر
منبع: مهر
شناسه خبر: 397134

مهمترین اخبار اقتصادی: