معاون اقتصادی و سرمایهگذاری سازمان تأمین اجتماعی شرکت رجا تصویر ذهنی خوبی از رضایتمندی ایجاد کرد و آن را بهبود بخشید و توانست در بین مشتریان احساس رضایت ایجاد کند.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شرکت حمل و نقل ریلی رجا، مصطفی سوری در آخرین جلسه ستاد نوروزی ۱۴۰۱ شرکت رجا و در جمع مدیران و اعضای این ستاد گفت: به نوبه خود و از طرف رئیس سازمان تأمین اجتماعی از زحمات همه دستاندرکاران در شرکت حمل و نقل ریلی رجا به دلیل ایجاد سفر ایمن و مطلوب برای هموطنان تشکر و قدردانی میکنم.
خبرگزاری مهروی افزود: با فروکش کردن شیوع ویروس کرونا شاهد افزایش سفرها در نوروز ۱۴۰۱ بودیم که با گزارش و آمارهای ارائه شده از اهم اقدامات صورت گرفته در این شرکت خوشبختانه رشد و اتفاقات خوبی را شاهد بودیم که این نتیجه حاصل زحمات همه عزیزان در رجا است.
کروناسیدعلیرضا حسینی طباطبایی مدیرعامل گردشگری تأمین اجتماعی نیز در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات همه مدیران و کارکنان در رجا گفت: از آنجا که شرکت رجا، مجموعهای دانش بنیان حداقل در حوزه IT محسوب میشود باید بیش از پیش به اعداد و ارقام توجه شده تا با ابتکار و نوآوری بتوان کارهای جدیدتر و بهتری انجام داد.
مدیرعامل هگتا با بیان اینکه با تحلیلهای آماری و مراجعه به اعداد و ارقام، صندلیهای آزاد در قطارها باید احصا شده و برای آن برنامهریزی مطلوبی در جهت افزایش ضریب اشغال کرد، اظهار داشت: سازمان تأمین اجتماعی ظرفیت بسیار بالایی به نام بازنشستگان دارد که از این ظرفیتهای خالی میتوان با ایجاد راهکارهای مناسب برای آنان استفاده کرد.
هگتااحصاحسینی گفت: برای مقایسه آمارها در خروجی نظرسنجیها، باید به اهمیت رضایت مشتری بیشتر توجه شود.
در ابتدای این جلسه ناصر بختیاری مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا ضمن قدردانی از زحمات همکاران در بخشهای مختلف برای ارائه خدمات به مسافران در ایام نوروز ۱۴۰۱، توضیحاتی در خصوص گزارش عملکرد رجا در سفرهای نوروزی برای معاون اقتصادی سازمان تأمین اجتماعی و مدیرعامل هگتا از اقدامات و چالشهای موجود ارائه کرد.
هگتاوی با قدردانی از توجه مدیرعامل و معاون اقتصادی و سرمایهگذاری سازمان تأمین اجتماعی همچنین مدیرعامل هگتا به شرکت رجا جهت اقداماتی که برای خدماتدهی به هموطنان گرامی ارائه میدهد، گفت: قطعاً این توجه موجب ایجاد انگیزه در بین همکاران برای ارائه عملکرد بهتر خواهد شد.
هگتا
شناسه خبر: 221022