نفرات برتر جشنواره همای رحمت بیمه رازی که با هدف نماینده محوری و بازاریابی تهاجمی اجرایی شده بود، معرفی شدند.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، در میانه بهمن ماه سال گذشته با توجه به اعیاد رجب و نیمه شعبان جشنواره (همای رحمت) از 16 بهمن تا 15 اسفندماه با هدف نماینده محوری و توجه به نمایندگان حقیقی، بازاریابی تهاجمی و جذب پرتفوی باکیفیت، افزایش میزان فروش نقدی و افزایش انگیزه و ایجاد نشاط در شبکه فروش در ایام انتهایی سال برگزار شد.
در این جشنواره 998 نماینده امکان ورود به جشنواره را پیدا کردند که 884 نماینده رشد فروش را به ثبت رساندهاند.
بر اساس این گزارش، 684 نماینده توانستند در مدت زمان برگزاری این جشنواره مولفه]ای مدنظر جشنواره را دریافت کنند که در نهایت میزان فروش نمایندگان در مدت یک ماهه برگزاری جشنواره همای رحمت نسبت به 10 ماه ابتدایی سال 1401 رشد 43 درصدی را در بخش بیمههای غیر زندگی به ثبت رسانده است.
همچنین رشد وصولی از سوی نمایندگان 61 درصد و کارمزد دریافتی نمایندگان رشد 112 درصدی را به ثبت رسانده است.
بررسیها حکایت از آن دارد سه نماینده شکوه فراز آریا، نازنین ربیعی و محسن حاج میرزا علی اکبر بالاترین میزان امتیازات این جشنواره را به ترتیب از آن خود کردهاند.
بر اساس گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، علی جباری- مدیرعامل بیمه رازی در دو سال اخیر بنابر پنج چرخش استراتژیک توجه ویژهای به حوزه نماینده محوری و رشد عملکرد نمایندگان داشته و از مدیریتها و معاونتهای اجرایی و فنی خواستار برگزاری جشنوارههای فروش و معرفی محصولات بیمهای با هدف افزایش ضریب نفوذ بیمه، افزایش عملکرد نمایندگان و ارائه خدمات بهروز را داشته است.