مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: رویکرد تأمین امنیت پایدار غذایی با استفاده حداکثری از ظرفیت داخلی و مدیریت دانشبنیان با الهام از سیاستهای اقتصاد مقاومتی در دستور کار قرار دارد.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاعرسانی شرکت بازرگانی دولتی ایران (مبدأ)؛ سید سعید راد با تأکید بر اینکه این شرکت، برنامه جامع سال ۱۴۰۱ خود شامل برنامههای کلی و برنامههای جاری و عملیاتی را مترتب بر راهبردها و برنامههای ابلاغی وفق برنامه تحول کشاورزی با رویکرد جهادی تهیه و تدوین کرده است، افزود: رویکرد اصلی این برنامه بر مبنای اثربخشی و کارایی است و به نوعی تنظیم شده که امکان رصد و پایش عملکرد و ارزیابی پیشرفت هر برنامه را داشته باشد.
خبرگزاری مهررادوفقبر مبنایرصدداشتهوی با اشاره به اینکه همافزایی در فعالیتها از طریق ایجاد ارتباط و تعامل سازنده با اتحادیهها، انجمنها، اصناف، تشکلها و تعاونیها در دستور کار شرکت بازرگانی دولتی ایران قرار گرفته است، اظهار کرد: بدون تردید، استفاده از توانمندیها و ظرفیتهای فراوان بخش خصوصی، مکمل تلاشهای شبانهروزی بخش دولتی برای نیل به تحقق اقتدار ملی از رهگذر تأمین امنیت غذایی است.
راد با بیان اینکه شرکت بازرگانی دولتی ایران، مهمترین بازوی اجرایی دولت در تحقق امنیت غذایی، تأمین ذخایر کالاهای اساسی و تنظیم بازار داخلی این کالاهاست، تصریح کرد: این شرکت، تمام تلاش خود را به عمل آورده تا با تدارک و تهیه کالاهای اساسی و راهبردی کشور شامل گندم، برنج، روغن خام و شکر خام، بهسازی امور توزیع و فروش، ذخیرهسازی و نگهداری این کالاها، مأموریت خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.
تدارکتوزیعمعاون وزیر جهاد کشاورزی با تأکید بر اینکه هفته جهاد کشاورزی، فرصتی برای قدردانی از تلاشهای جهادگرانی است که برای تأمین امنیت غذایی کشور و حفظ آرامش خاطر مردم عزیزمان از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نمیکنند، خاطرنشان کرد: لازم میدانم از تمام همکاران شرکت بازرگانی دولتی ایران در سطوح مختلف چه در ستاد شرکت و چه در ادارات کل غله و خدمات بازرگانی استانهای کشور که مسئولیت خطیر و حساس تأمین و توزیع کالاهای اساسی مورد نیاز جمعیت ۸۴ میلیون نفری کشورمان را بر عهده دارند و برای تأمین کالاهای اساسی ۲۶ میلیون و ۴۰۰ هزار خانواده ایرانی تمام توان خود را به کار گرفتهاند، صمیمانه تقدیر نمایم.
توزیعبر عهده
شناسه خبر: 391466