سرپرست مدیریت بازاریابی و توسعه بازار شرکت بیمه رازی با تاکید بر بازاریابی تهاجمی گفت: شرکت بیمه رازی بازاریابی تهاجمی را با محوریت بیمهگذاران و شبکه فروش با برنامهای بهروز دنبال خواهد کرد و تمرکز ویژهای بر بیمه نامههای خرد دارد.
به گزارش روابط عمومی و تبلیغات بیمه رازی منیژه یادگاری- سرپرست مدیریت بازاریابی و توسعه بازار شرکت بیمه رازی که مهمان هشتاد و دومین سهشنبههای پاسخگویی بود، اظهار کرد: با توجه به رویکرد شرکت بیمه رازی در زمینه بازاریابی مبنی بر بازاریابی تهاجمی، برنامههای فعلی شرکت با محوریت بیمهگذاران و شبکه فروش طراحی و تدوین شده است.
او با تاکید بر اینکه در برنامههای بازاریابی تهاجمی شرکت بیمه رازی به بازارداری و بازارسازی توجه ویژهای شده است، خاطرنشان کرد: از برنامههای حوزه بازاریابی شرکت میتوان به حفظ مشتریان، توسعه بازار، توانمندسازی شبکه فروش به ابزار بازاریابی نوین، افزایش نرخ تمدید بیمه نامه، شخصی سازی سبد بیمه برای بیمه گذاران و ورود به بازارهای جدید اشاره کرد.
یادگاری ادامه داد: در بازار رقابتی امروز، بیمه گذاران با آگاهی کامل و با بررسی شرکتها به بازار ورود میکنند، از این رو باید شبکه فروش آموزش دیده در بازار به فعالیت بپردازد و این در حالی است که بزرگترین نقطه تمایز شرکتهای بیمه در حال حاضر ارزش و دارایی آنها نیست بلکه نیروی انسانی آن در قالب شبکه فروش و همکاران است.
او یادآور شد: درگاههای فروش بسیار مهم است و خرده فروشی به عنوان اولین درگاه فروش محسوب میشود.
یادگاری تصریح کرد: خرده فروشی به دلیل نرخ بالای ماندگاری مشتریان بسیار مهم است و برای این مهم باید شبکه فروش توانمند در حوزه خرده فروشی و ارائه مشاوره در شرکت وجود داشته باشد.
سرپرست مدیریت بازاریابی و توسعه بازار شرکت بیمه رازی افزود: از نیمه سالجاری استعلام مناقصات و فروشهای سازمانی بیمه نامه در قالب قراردادهای بزرگ کاملا هدفمند خواهد بود و برنامه مدونی برای جذب پرتفوهای خوب که ریسک کمی دارند طراحی و تدوین شده است.
او ارتباط مستمر با واحدهای فنی در راستای اعلام نرخ رقابتی برای مناقصات را مهم دانست و گفت: فرآیندهای حضور شرکت در مناقصات و قراردادهای بزرگ همواره در حال پایش است تا مشکلات و خطاهای رفتاری به حداقل برسد و قراردادهای باکیفیت در شرکت ثبت شود.
یادگاری با اشاره به قرارداد همکاری با بانکهای مطرح همچون بانک آینده، صنعت و معدن، توسعه تعاون و سپه، یادآور شد: قراردادهای بزرگی با بانکها و موسسات مالی به ثبت رسیده که باید با ارائه خدمات مناسب فضای ارائه خدمات بیمه به مشتریان بزرگ این بانکها فراهم شود.
سرپرست مدیریت بازاریابی و توسعه بازار شرکت بیمه رازی یکی دیگر از نقاط تمایز شرکتها را نحوه فعالیت و ورود به بازار دانست و تاکید کرد: برگزاری جشنوارههای متنوع یکی از راهکارهای ورود و حضور پرقدرت شبکه فروش به بازار است که در آخرین اقدام این مدیریت، جشنواره پیشتاز بیمه رازی با هدف تشویق شبکه فروش از 13 آذرماه همزمان با روز بیمه به مدت یکماه راه اندازی شده است.
او ادامه داد: این جشنواره فروش نقدی، تشویق و ترغیب نمایندگان، ورود به بازار به صورت کارگاهی و ایجاد تمایز نمایندگان را به همراه خواهد داشت.
یادگاری با بیان اینکه نمایندگانی که بیش از 250 میلیون تومان فروش نقدی بیمه نامه داشته باشند، در کنار کارمزد مصوب، کارمزد تشویقی دریافت خواهند کرد، گفت: تا به امروز شعبه آپادانا در رتبه اول قرار دارد و نماینده شعبه شیراز آقای غفاری و نماینده شعبه آپادانا محسن حاج میرزا بهترین عملکرد را در این جشنواره از آن خود کردهاند.
سرپرست مدیریت بازاریابی و توسعه بازار شرکت بیمه رازی در انتها تاکید کرد: عملکرد شعبه رشت، بندرعباس، اهواز و زاهدان قابل تقدیر است و با وجود فضای اقتصادی استان خود عملکرد قابل قبولی داشته اند.