اکونومیک 24
28 اسفند 1400 - 10:28

خرید نرم افزار مدیریت فروش

به خواندن این مقاله ادامه دهید تا بیشتر به ضرورت داشتن بهترین نرم افزار CRM برای کسب و کارها پی برده و مزایای مهم و مفید آن را بشناسید. به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، آیا می‌دانستید که انتظار می‌رود بازار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در سال ۲۰۲۴ به ۴۳.۵ میلیارد دلار در سطح جهان افزایش یابد ؟ بهترین نرم افزار CRM فارسی ، ایرانی و یا خارجی می‌تواند به عنوان ابزاری قدرتمند به شما در تسریع رشد کسب و کار و در عین حال از بین بردن اصطکاک، همکاری بین تیمی، مدیریت سوابق تماس، همگام‌سازی داده‌ها، خودکارسازی کارهای روزانه و موارد دیگر کمک کنند. به خواندن این مقاله ادامه دهید تا بیشتر به ضرورت داشتن بهترین نرم افزار CRM برای کسب و کارها پی برده و مزایای مهم و مفید آن را بشناسید. به گزارش بازرگانیخبرگزاری مهر،نرم افزار CRMاز کجا بفهمیم به بهترین نرم افزار CRM فارسی و یا غیر بومی نیاز داریم؟ از کجا بفهمیم به بهترین نرم افزار CRM فارسی و یا غیر بومی نیاز داریم؟از کجا بفهمیم به بهتریننرم افزار CRMنرم افزار CRMفارسی و یا غیر بومی نیاز داریم؟نرم افزار CRM ایرانی و یا غیر بومی همگی، با ذخیره و مدیریت هوشمند اطلاعات مشتریان، تعداد سرنخ‌های ورودی را افزایش می‌دهد و به تیم بازاریابی شما کمک می‌کند تا مشتریان جدید را سریع‌تر پیدا کنید. این نرم‌افزار از تیم‌های فروش شما در بستن معاملات بیشتر و سریع‌تر پشتیبانی می‌کند. همچنین خدمات مشتری را بهبود خواهد داد به عنوان مثال، کارشناسان مرکز تماس با افزودن داده‌های مشتری به نرم‌افزار خدمات مشتری خود، بهتر می‌توانند نیازهای مشتریان را به شیوه‌ای جذاب‌تر، سازنده‌تر و کارآمدتر برآورده کنند. نیاز به خرید CRM علائم و نشانه‌هایی دارد. اگر نشانه‌های زیر را در خود می‌بینید بدون شک شما به استفاده از CRM نیاز دارید، آن هم نیاز از نوع شدی!!! ۱- فروش برایتان دشوار است در برخی مواقع، همه شرکت‌ها نیاز دارند وارد بازارهای جدیدی شوند و یا محصولات جدیدی را معرفی کنند. اما اگر فروش محصولات فعلی برایتان دشوار است، احتمالا نیاز دارید روی خرید یک نرم‌افزار CRM کارآمد سرمایه‌گذاری کنید. CRM می‌تواند سرنخ‌های فروش شما را دسته‌بندی، تجزیه تحلیل و اولویت‌بندی کند تا تیم فروش شما بتواند روی فرصت‌های برتر تمرکز کند و پاسخ‌های دقیقی به مشتریان ارائه دهد. ۲- مشتریان از خدمات شما راضی نیستند آیا نرخ حفظ مشتری شما کاهش یافته است؟ آیا شاخص خالص ترویج‌کنندگان (NPS) شما افتضاح است؟ آیا زمان کنترل مرکز تماس نجومی است؟ میانگین زمان اولین پاسخ شما چقدر است؟ اگر نمایندگان خدمات مشتری شما نسبت به مسائل مشتری واکنش نشان می‌دهند و فعالانه با مشتریان کار نمی‌کنند، وقت آن رسیده که روی بهترین نرم افزار CRM ایرانی سرمایه‌گذاری کنید، ابزاری که می‌تواند تصویر واضحی از مشتریان در اختیارتان بگذارد تا نمایندگان بتوانند خدمات فوق‌العاده‌ای ارائه دهند. ۳- بخش‌های بازاریابی و فروش با هم همکاری نمی‌کنند از آنجایی که یک CRM خوب قادر است انواع اطلاعات را در خود نگه دارد، می‌تواند نقطه تجمع تیم‌های مختلف باشد. عدم همکاری بین بخش‌ها، منشا بسیاری از مشکلات مشتریان بوده و آن‌ها مجبورند حرف خود را تکرار کنند زیرا وعده‌هایی که به آن‌ها داده می‌شود، برآورده نمی‌گردد. همسو کردن فرآیندهای کسب و کار بین فروش، خدمات مشتری، بازاریابی و حتی برخی از نقش‌های پشتیبان (مانند حسابداری، موجودی، یا تدارکات) امری دشوار است. اما اگر همه اجزای CRM یک مدل داده مشترک را به اشتراک بگذارند، همه کارمندان می‌توانند به داده‌ها دسترسی داشته و از آن‌ها استفاده کنند. ۴- حساب‌های با ارزش، ناشناخته هستند قطعا شما نمی‌خواهید بهترین مشتریان‌تان احساس کنند از آن‌ها قدردانی نمی‌شود، اما اگر مشتریان خود را نشناسید، برآورده کردن این خواسته دشوار خواهد بود. ابزار مناسب CRM می‌تواند آن‌ها را شناسایی کرده تا هر کارمندی که با مشتریان روبرو است بتواند خدمات لازم را به آن‌ها ارائه دهد. ۵- اطلاعات مشتری ناقص یا نادرست است. داده‌های ناقص و نامرتب یک مشکل بزرگ برای برندها در سراسر جهان است. کامل‌ترین نرم افزار CRM به‌طور خودکار اطلاعات حساب و اطلاعات تماس شخص ثالث را به سیستم CRM شما منتقل کرده، اطلاعات گمشده‌ای که فروشندگان نادیده می‌گیرند را پر می‌کند و هوشمندانه موارد تکراری را حذف می‌نماید. نیاز به خرید CRM علائم و نشانه‌هایی دارد. اگر نشانه‌های زیر را در خود می‌بینید بدون شک شما به استفاده از CRM نیاز دارید، آن هم نیاز از نوع شدی!!! خرید CRMخرید CRM۱- فروش برایتان دشوار است ۱-فروش برایتان دشوار استدر برخی مواقع، همه شرکت‌ها نیاز دارند وارد بازارهای جدیدی شوند و یا محصولات جدیدی را معرفی کنند. اما اگر فروش محصولات فعلی برایتان دشوار است، احتمالا نیاز دارید روی خرید یک نرم‌افزار CRM کارآمد سرمایه‌گذاری کنید. CRM می‌تواند سرنخ‌های فروش شما را دسته‌بندی، تجزیه تحلیل و اولویت‌بندی کند تا تیم فروش شما بتواند روی فرصت‌های برتر تمرکز کند و پاسخ‌های دقیقی به مشتریان ارائه دهد. ۲- مشتریان از خدمات شما راضی نیستند ۲-مشتریان از خدمات شما راضی نیستندآیا نرخ حفظ مشتری شما کاهش یافته است؟ آیا شاخص خالص ترویج‌کنندگان (NPS) شما افتضاح است؟ آیا زمان کنترل مرکز تماس نجومی است؟ میانگین زمان اولین پاسخ شما چقدر است؟ اگر نمایندگان خدمات مشتری شما نسبت به مسائل مشتری واکنش نشان می‌دهند و فعالانه با مشتریان کار نمی‌کنند، وقت آن رسیده که روی بهترین نرم افزار CRM ایرانی سرمایه‌گذاری کنید، ابزاری که می‌تواند تصویر واضحی از مشتریان در اختیارتان بگذارد تا نمایندگان بتوانند خدمات فوق‌العاده‌ای ارائه دهند. ۳- بخش‌های بازاریابی و فروش با هم همکاری نمی‌کنند ۳-بخش‌های بازاریابی و فروش با هم همکاری نمی‌کننداز آنجایی که یک CRM خوب قادر است انواع اطلاعات را در خود نگه دارد، می‌تواند نقطه تجمع تیم‌های مختلف باشد. عدم همکاری بین بخش‌ها، منشا بسیاری از مشکلات مشتریان بوده و آن‌ها مجبورند حرف خود را تکرار کنند زیرا وعده‌هایی که به آن‌ها داده می‌شود، برآورده نمی‌گردد. همسو کردن فرآیندهای کسب و کار بین فروش، خدمات مشتری، بازاریابی و حتی برخی از نقش‌های پشتیبان (مانند حسابداری، موجودی، یا تدارکات) امری دشوار است. اما اگر همه اجزای CRM یک مدل داده مشترک را به اشتراک بگذارند، همه کارمندان می‌توانند به داده‌ها دسترسی داشته و از آن‌ها استفاده کنند. ۴- حساب‌های با ارزش، ناشناخته هستند ۴-حساب‌های با ارزش، ناشناخته هستندقطعا شما نمی‌خواهید بهترین مشتریان‌تان احساس کنند از آن‌ها قدردانی نمی‌شود، اما اگر مشتریان خود را نشناسید، برآورده کردن این خواسته دشوار خواهد بود. ابزار مناسب CRM می‌تواند آن‌ها را شناسایی کرده تا هر کارمندی که با مشتریان روبرو است بتواند خدمات لازم را به آن‌ها ارائه دهد. ۵- اطلاعات مشتری ناقص یا نادرست است. ۵-اطلاعات مشتری ناقص یا نادرست است.داده‌های ناقص و نامرتب یک مشکل بزرگ برای برندها در سراسر جهان است. کامل‌ترین نرم افزار CRM به‌طور خودکار اطلاعات حساب و اطلاعات تماس شخص ثالث را به سیستم CRM شما منتقل کرده، اطلاعات گمشده‌ای که فروشندگان نادیده می‌گیرند را پر می‌کند و هوشمندانه موارد تکراری را حذف می‌نماید. چرا باید از CRM فارسی و ایرانی استفاده کنیم؟ جواب سوال بالا این هست که : به طور کل هیچ اجباری بر استفاده از CRM فارسی در کسب و کار خود نداریم، ولی این را باید بدانیم که عملیات فروش یک پروسه کاملا بومی می‌باشد. لذا CRM های ایرانی می‌توانند انتخاب بهتری برای خرید و استفاده CRM در مدل‌های کسب و کارهای ایرانی باشند. هنگامی که داده‌های شما توسط بهترین نرم افزار CRM فارسی سازماندهی و مدیریت می‌شوند، درک جامع‌تری از مشتریان خواهید داشت که به نوبه خود منجربه پیام‌رسانی هماهنگ‌تر می‌شود. بسیاری از فعالیت‌ها (هم در پشت‌صحنه و هم در تعاملات مستقیم) می‌توانند دیجیتالی و خودکار شود، این امر کمک می‌کند تلاش‌های بازاریابی خود را هدفمند کرده، چرخه‌های فروش را سرعت بخشید و خدمات بهتر و کارآمدتری در اختیار مشتریان بگذارید. مزایای خرید بهترین CRM فارسی برای کسب و کارها به طور خلاصه بهترین نرم‌افزار CRM ایرانی می‌تواند مزایای مختلفی از جمله موارد زیر را برای کسب و کار شما به ارمغان آورد: افزایش نرخ فروش بهبود خدمات مشتری بهبود نرخ حفظ مشتری تجزیه و تحلیل داده‌ها با جزئیات همین ۴ دلیل کافیست که در انتخاب CRM دقت بیشتری داشته‌باشیم. البته می‌توانید در مقاله بررسی مزایای CRM با مزایای مختلف استفاده از CRM آشنا شوید. اما قدم بعدی چیست؟ باید بتوانیم بهترین و کاراترین CRM ایرانی و یا فارسی را برای کسب و کار خود انتخاب کنیم. همان‌طور که گفتیم، داشتن نرم‌افزار CRM می‌تواند از طریق روش‌های مختلف به شرکت‌ها کمک کند تا با یکپارچه کردن اطلاعات مشتریان خود، تمامی فرایندهای دیگر کسب و کار مانند فروش و بازاریابی، همکاری بین تیم‌ها و … را بهبود بخشند. با توجه به تعداد بالای شرکت‌های ارائه‌دهنده کامل‌ترین و بهترین نرم افزار CRM فارسی ، ممکن است پیدا کردن محصولی که به بهترین شکل نیازتان را برطرف کند کمی سخت باشد. چرا باید از CRM فارسی و ایرانی استفاده کنیم؟ چرا باید از CRM فارسی و ایرانی استفاده کنیم؟چرا باید از CRM فارسی و ایرانی استفاده کنیم؟جواب سوال بالا این هست که : به طور کل هیچ اجباری بر استفاده از CRM فارسی در کسب و کار خود نداریم، ولی این را باید بدانیم که عملیات فروش یک پروسه کاملا بومی می‌باشد. لذا CRM های ایرانی می‌توانند انتخاب بهتری برای خرید و استفاده CRM در مدل‌های کسب و کارهای ایرانی باشند. هنگامی که داده‌های شما توسط بهترین نرم افزار CRM فارسی سازماندهی و مدیریت می‌شوند، درک جامع‌تری از مشتریان خواهید داشت که به نوبه خود منجربه پیام‌رسانی هماهنگ‌تر می‌شود. بسیاری از فعالیت‌ها (هم در پشت‌صحنه و هم در تعاملات مستقیم) می‌توانند دیجیتالی و خودکار شود، این امر کمک می‌کند تلاش‌های بازاریابی خود را هدفمند کرده، چرخه‌های فروش را سرعت بخشید و خدمات بهتر و کارآمدتری در اختیار مشتریان بگذارید. مزایای خرید بهترین CRM فارسی برای کسب و کارها مزایای خرید بهترین CRM فارسی برای کسب و کارهامزایای خرید بهترین CRM فارسی برای کسب و کارهابه طور خلاصه بهترین نرم‌افزار CRM ایرانی می‌تواند مزایای مختلفی از جمله موارد زیر را برای کسب و کار شما به ارمغان آورد: افزایش نرخ فروش بهبود خدمات مشتری بهبود نرخ حفظ مشتری تجزیه و تحلیل داده‌ها با جزئیات همین ۴ دلیل کافیست که در انتخاب CRM دقت بیشتری داشته‌باشیم. البته می‌توانید در مقاله بررسی مزایای CRM با مزایای مختلف استفاده از CRM آشنا شوید. مزایای CRMمزایای CRMاما قدم بعدی چیست؟ باید بتوانیم بهترین و کاراترین CRM ایرانی و یا فارسی را برای کسب و کار خود انتخاب کنیم. همان‌طور که گفتیم، داشتن نرم‌افزار CRM می‌تواند از طریق روش‌های مختلف به شرکت‌ها کمک کند تا با یکپارچه کردن اطلاعات مشتریان خود، تمامی فرایندهای دیگر کسب و کار مانند فروش و بازاریابی، همکاری بین تیم‌ها و … را بهبود بخشند. با توجه به تعداد بالای شرکت‌های ارائه‌دهنده کامل‌ترین و بهترین نرم افزار CRM فارسی ، ممکن است پیدا کردن محصولی که به بهترین شکل نیازتان را برطرف کند کمی سخت باشد. این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد. این مطلب، یک خبر آگهی بوده وخبرگزاری مهردر محتوای آن هیچ نظری ندارد.
منبع: مهر
شناسه خبر: 181331

مهمترین اخبار اقتصادی: