مدیرعامل بیمه دانا، در دیدار نوروزی با کارکنان این شرکت، ضمن تبریک نوروز و عید سعید فطر و همچنین قدردانی از تلاشهای همکاران و شبکه فروش در سال ۱۴۰۳، به تبیین رئوس اهداف، برنامهها و چالشهای پیشروی شرکت در سال ۱۴۰۴ پرداخت.
به گزارش روابطعمومی بیمه دانا، این مراسم عصر روز شنبه 16 فروردینماه با حضور اعضای هیئتمدیره، معاونان و مدیران شرکت در سالن اجتماعات ساختمان سعدی برگزار شد.
رضا جعفری نایبرئیس هیئتمدیره و مدیرعامل بیمه دانا، در این دیدار با اشاره به تثبیت سوددهی شرکت طی سه سال گذشته، گفت: با اجرای سیاستهای توسعهای، اصلاحی و کیفیسازی، نهتنها بقای شرکت حفظ شده، بلکه تلاش بر این بوده است تا رضایت ذینفعان این شرکت نیز تأمین شود.
جعفری در ابتدای سخنان خود ضمن قدردانی از تلاشها و همدلی کارکنان در سال گذشته، به بررسی دستاوردهای بیمه دانا در سال 1403 پرداخت و گفت: طی سالی که گذشت با همت همه همکاران در ستاد مرکزی، شعب سراسر کشور، نمایندگیها و کارگزاریها توانستیم در مسیر رشد و توسعه و همچنین اجرای برنامههای سیاستی اصلاحی از جمله کیفیسازی پرتفوی، گامهای مهمی برداریم و در شرایط سخت اقتصادی کشور، جایگاه خود را تثبیت کنیم. در سال جدید نیز هدف ما حفظ این جایگاه و تحقق برنامه و بودجه مصوب خواهد بود.
وی با تأکید بر اینکه چالش اصلی سال گذشته بهویژه در نیمهٔ دوم آن موضوع نقدینگی بود، افزود: تمرکز بر اصلاح ترکیب پرتفوی و حذف قراردادهای زیانده از مهمترین اقدامات سال 1403 بود که تأثیر شگرفی بر نقدینگی برای دوره کوتاهمدت گذاشت، اما با تلاشهای فراوان همه خانواده بزرگ بیمه دانا و تغییر سیاستها و رویهها این مسئله از اواخر سال بهبود یافت.
مدیرعامل بیمه دانا گسترش بیمههای عمر، توسعه بستههای جامع بیمهای، اجتناب از نرخشکنیهای غیرفنی، وصول بهموقع مطالبات، حرکت بهسوی خُردفروشی و بازنگری در فرآیندهای صدور و خسارت و نیز تقویت سامانههای نظارتی را از اولویتهای اصلی شرکت در سال جدید برشمرد.
وی همچنین افزود: در سال 1404 یکی از اولویتهای اصلی ما تمرکز بر گسترش بیمههای عمر و بستههای بیمهای کامل است. باید به سمت راهکارهایی برویم که مشتریان نیازهای مختلف خود را در قالب یک بسته جامع بیمهای دریافت کنند. همچنین، ترویج بیمههای عمر بهعنوان یکی از راهبردهای اصلی شرکت در سالجاری مطرح است.
او همچنین به اهمیت حفظ شفافیت و ارتقای کیفیت خدمات در سال 1404 اشاره کرد و افزود: امسال نیز همچون گذشته باید بر ارتقای کیفیت خدمات و افزایش رضایت مشتریان تمرکز کنیم. این مهم از طریق حفظ شفافیت در ارائه خدمات و ارائه راهکارهای نوین به مشتریان امکانپذیر است.
مدیرعامل بیمه دانا در پایان، موفقیت و بقای شرکت را در گرو همدلی و همکاری جمعی دانست و از همه کارکنان خواست تا در مسیر تحقق اهداف کلان شرکت، با اراده و انگیزه مضاعف همراه شوند.
انتهای پیام/