اکونومیک 24
11 اسفند 1400 - 10:50

دغدغه مدیران کافه رستوران‌ها

از مشکلات عمده‌ی کافه رستوران‌ها مدیریت طاقت‌فرسا و ساعت کاری بالای آن است. بهره‌وری بهتر از نیروهای فعال در مجموعه، افزایش فروش، تبدیل مشتریان به مشتریان وفادار از دغدغه‌های یک مدیر مسئولیت‌پذیر است. از مشکلات عمده‌ی کافه رستوران‌ها مدیریت طاقت‌فرسا و ساعت کاری بالای آن است. بهره‌وری بهتر از نیروهای فعال در مجموعه، افزایش فروش، تبدیل مشتریان به مشتریان وفادار از دغدغه‌های یک مدیر مسئولیت‌پذیر است. افزایش فروشیکی دیگر از مهم‌ترین دغدغه‌های صاحبان کافه رستوران این است که در دید مخاطب باشند و دسترسی به آن‌ها راحت صورت بگیرد؛ برای بهتر دیده شدن چندین راه‌حل وجود دارد که در ادامه بهترین آن را به شما معرفی می‌کنیم. بهترین راهکار: ورود به دنیای دیجیتال به لطف فضای مجازی در چند سال اخیر خیلی از کسب و کارها رونق گرفته‌اند و برای افراد متفاوت در سنین مختلف اشتغال‌زایی شده است. دنیای وسیع و گسترده‌ی دیجیتال شانس شما را برای آن‌که بیشتر دیده شوید، افزایش می‌دهد. راه‌های دسترسی بیشتری را مقابل پای‌تان می‌گذارد و با استفاده درست از این فضا می‌توانید انواع خدمات را به راحت‌ترین روش مقابل مشتریان‌تان بگذارید. دنیای دیجیتال پر از وسیله‌های کاربردی است که علاوه‌بر مدیریت بهتر به شما کمک می‌کند تا فروش خود را افزایش دهید و به اهداف دیگر نیز رسیدگی کنید. در ادامه یکی از بهترین شرکت‌ها که خدمات خود را که در این حوزه به مخاطبان خود ارائه می‌کند معرفی می‌کنیم. مدیریتی آسان با ماپرای قهرمان ماپرا، قهرمانی از دنیای دیجیتال است که به کمک صاحبان کافه و رستوران آمده تا کار مدیریتی آن‌ها را آسان کند. این پلتفرم آنلاین، ویژگی‌های بی‌نظیری دارد که باعث آسودگی صاحبان، کارکنان و مشتریان خواهد شد. اشتراک ماپرا در سه بسته متنوع به شما ارائه می‌شود تا بهترین آن را انتخاب کنید. پلتفرم آنلاینخدمات جدید و بی‌نظیر ماپرا راه‌اندازی شعبه مجازی: داشتن شعبه مجازی برای هر کسب و کاری واجب است. پاندمی کرونا یک تلنگر بود تا ارزش واقعی دنیای دیجیتال را درک کنیم و بدانیم که خواسته و ناخواسته باید در این جهان که ساخته بشر است ورود پیدا کنیم. ماپرا با کمک کارشناسان حرفه‌ای که دارد، سایت شما را در گوگل راه‌اندازی می‌کند و تمام مواردی که از یک سایت استثنایی و خاص می‌خواهید را به شما ارائه می‌کند. داشتن شعبه مجازی با دامنه اختصاصی باعث می‌شود مخاطبان با سرچ در گوگل مجموعه شما را پیدا کنند، منوی کافه رستوران‌تان را ببینند و در همان جا ثبت سفارش داشته باشند. داشتن شعبه مجازیتهیه منو دیجیتال: هر کافه رستورانی به یک منو دیجیتال نیاز دارد که با کمک آن غذاهایی که در آشپزخانه تهیه می‌کند را به مشتریان نشان دهد، جزئیات آن‌ها را یادداشت کند، هزینه غذا را بدون دردسر وارد کند و در صورت تغییر قیمت یا اعمال تخفیف نگران چاپ مجدد منو نباشد. کد QR منو دیجیتال روی میز قرار می‌گیرد و مشتریان می‌توانند به راحتی آن را اسکن کرده و غذای مورد علاقه‌ی خود را سفارش دهند. اتصال درگاه پرداخت آنلاین: مشتریانی که دور میز نشسته‌اند می‌توانند با اتصال به درگاه پرداخت آنلاین هزینه‌ی محصول و خدماتی که دریافت کرده‌اند را ببینند و بدون نگرانی از جا گذاشتن کارت یا نداشتن موجودی آن را پرداخت کنند. این درگاه پرداخت، روی وب‌سایت شما نیز قرار می‌گیرد که بتوانید سفارش غیرحضوری نیز داشته باشید. مدیریت هزینه‌ها: ماپرا به شما اجازه می‌دهد انبار خود را کنترل کنید، موجودی اقلام را چک کنید و در هزینه‌های خود مدیریت داشته باشید. با استفاده از ماپرا می‌توانید به پلتفرم ابری فروش و سیستم مالی متصل باشید؛ همچنین تهیه مواد اولیه تازه یکی از نیازهای ضروری کسب و کار شماست بنابراین داشتن انباری که بتوانید به راحتی آن مدیریت کنید، کار را برای شما آسان‌تر می‌کند. ارائه تحلیل و گزارش: همه‌ی صاحبان کسب و کار نیاز دارند که در انتهای ماه میزان فروش خود را چک کنند و به زبان ساده حساب دخل و خرج خود را در بیاورند. فروش و سفارشات شما توسط برترین کارشناسان ماپرا تحلیل می‌شوند و آنالیز آن‌ها در انتهای هر ماه به شما تحویل داده خواهد شد. در این قسمت شما از میزان فروش خود و پیشرفتی که کرده‌اید باخبر می‌شوید و از نظر کارشناسان خبره در راه بهتر شدن استفاده می‌کنید. داده‌ها و اطلاعات دریافت شده در سیستم‌های یکپارچه قرار می‌گیرند و دسترسی به آن‌ها بسیار ساده خواهد بود. ساخت باشگاه مشتریان: یکی از بهترین راه‌های وفادار کردن مشتریان ساخت باشگاهی است که آن‌ها عضو آن هستند. افرادی که عضو باشگاه مشتریان هستند زودتر از دیگران می‌توانند از تخفیف‌های شما باخبر شوند، در مناسبت‌های گوناگون می‌تواند از آن‌ها دعوت کنید که شب خود را کنار شما بگذرانند و سایر مواردی که نیاز دارید تا به گوش آن‌ها برسد. نظرسنجی: در سفارشاتی که حضوری ثبت می‌شوند نظر مشتریان قابل اندازه‌گیری نیست؛ اما ماپرا به شما کمک می‌کند که پس از تحویل سفارش نظر مشتریان خود را بسنجید و از آن در راستای بالاتر بردن کیفیت خود استفاده کنید. سخن پایانی به طور کلی سعی کردیم که در این مقاله به شما صاحبان کافه رستوران یک دستیار شخصی بسیار پیشرفته معرفی کنیم که با داشتن آن به دنیای وسیع و پهناور دیجیتال قدم می‌گذارید. ماپرا به شما کمک می‌کند تا از شغل‌تان لذت ببرید، فروش‌تان را افزایش بدهید و مشتریان خود را وفادار کنید. بسیاری از کافه رستوران‌ها هم‌اکنون با کمک ماپرا کسب درآمدشان را افزایش داده‌اند و در این فضا خوش می‌درخشند. ماپرا بدون تعطیلی در کنار شماست تا بتوانید از هر جا که هستید کافه رستوران خود را مدیریت کنید.
منبع: فارس
شناسه خبر: 112105

مهمترین اخبار اقتصادی: