کسبوکارهای فعال در اقتصاد دیجیتال، تبلیغات خود را از طریق ادنتورکها یا گوگل ادز انجام میدهند.
کسبوکارهای فعال در اقتصاد دیجیتال، تبلیغات خود را از طریق ادنتورکها یا گوگل ادز انجام میدهند و از همان ابتدا با چالشهای زیاد تقلبی روبهرو میشوند که از نگرانیهای اصلی شرکتها در زمینه تبلیغات آنلاین تبدیل شده است. پلتفرم دژینو در زمینه تشخیص تقلب در تبلیغات کلیکی فعالیت میکند و در این راستا به کاوش در حوزه تشخیص تقلب در تبلیغات پرداخته، و از تکنولوژیهای مبتنی بر هوش مصنوعی بهرهمند شده است. این موتور قابلیت ارزیابی هر جلسه را در مدت زمان کوتاهی دارد. همچنین با تکیه بر اطلاعات لازم، گزارشهای متعدد، ترافیک ورودی از منابع مختلف، به عنوان مثال ادنتورکها و گوگل ادز، میتواند ناشران متقلب و منابع تقلبی را شناسایی کند.
دژینو به عنوان کسبوکاری که در زمینه B2B فعالیت میکند، سرویسهای مختلفی را در پنل دژینو برای کسبوکارها ارائه داده است که شامل موارد زیر میشود.
سرویس دیتکشن
سرویس پرفورمنس
سرویس ریکامندیشن
سرویس دیتکشن گوگل ادز
نسخه جدید پنل دژینو
در نسخه جدید که نسخه ۳.۰.۰ می باشد، علاوه بر بهبود تجربهی کاربری، امکانات جدیدی در اختیار کاربران قرار گرفته است. این امکانات شامل:
-افزوده شدن امتیاز پرفورمنس برای تشخیص پرفورمنس هر کانال تبلیغاتی
-افزوده شدن گزارش سورس/مدیوم/پابلیشر به تفکیک کانال
-افزوده شدن بخش ریکامندیشن
-افزوده شدن ابزار آی پی بلاک لیست گوگل ادز
مهسا اذانی، همبنیانگذار پلتفرم دژینو، در خصوص نسخه جدید پنل دژینو به تریبوننیوز گفت: «امتیاز پرفورمنس برای رصد عملکرد ناشران است تا کسبوکارها بتوانند میزان مطلوبیت آنها را ارزیابی کنند. همچنین کسبوکارها میتوانند از طریق این امتیاز تصمیمگیری بهتری برای ادامه یا قطع همکاری با ناشرانی که در حال همکاری با آنها هستند داشته باشند.»
همبنیانگذار پلتفرم دژینو در مورد اضافه شدن بخش ریکامندیشن به ورژن جدید پنل دژینو گفت: «گزارشهای ریکامندیشن که به تازگی به پنل دژینو اضافه شدهاند، به کاربران بر اساس عملکرد و تقلبهای موجود، توصیههای کاربردی ارائه میدهد که در راستای ارتقای کارکرد آنها فعالیت کرده و ارزش افزوده ایجاد میکند.»
او ادامه داد: «قسمت دیگری برای آیپی لیستها وجود دارد که کاربران میتوانند آیپیهای تقلبی را شناسایی کرده و آنهارا مسدود کنند. همچنین بخشی برای آی پیهای گوگل ادز نیز وجود دارد تا کاربران بر روی آنها کلیک نکنند تا بودجهشان هدر نرود. همچنین میتوانند کنترل بهینهای در خصوص مسائل مالی و عملکرد بهتر داشته باشند.»
مهسا اذانی در پایان مطرح کرد: «در قسمت آخر نیز کسبوکارها میتوانند با تعریف همتیمیهایی برای خود، به مشاهده کلیات و جزئیات مالیشان بپردازند.»