اکونومیک 24
31 اردیبهشت 1401 - 11:14

اتحاد استراتژیک سایپا و ایران خودرو برای تحول کیفیت محصولات و خدمات

با تحقق اتحاد استراتژیک دو خودروساز بزرگ کشور، کارگروه تخصصی در حوزه ارتقای کیفیت محصولات با هدف تحول کیفی محصولات و افزایش رضایت‌مندی مشتریان آغاز به کار کرد. اخبار شرکت‌ها؛ به گزاش سایپانیوز، در نشستی که با معاونان کیفیت گروه خودروسازی سایپا و گروه صنعتی ایران خودرو برگزار شد، گزارشی در مورد برنامه‌های راهبردی و جامع تحول محصولات و خدمات دو خودروساز ارایه و زمینه همکاری مشترک دو جانبه مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت. اخبار شرکت‌هاسایپانیوزبر این اساس، تیم‌های کاری مشترکی در هشت محور با حضور نمایندگانی از دو خودروساز تشکیل شده و به صورت هفتگی و مستمر، در خصوص سرفصل های هریک از کارگروه ها، برنامه ها و اقدامات مدنظر ارایه می‌شود و نشست‌های مشترک با جدیت دنبال خواهد شد. همکاری استراتژیک دو گروه خودروساز سایپا و ایران خودرو، در راستای تغییر و تحول ریشه‌ای در کیفیت و ارتقای رضایت‌مندی مشتریان انجام می شود. این مهم در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری و بخشی از فرمان هشت بندی ریاست جمهوری و نیز تکریم و عمل به انتظارات مردم و مشتریان صورت می‌گیرد و بی‌تردید دستاوردهای چشم‌گیری به همراه خواهد داشت که راه‌گشای مسیر نوینی است که خودروسازان در پیش گرفته‌اند. برنامه اتحاد استراتژیک دو خودروساز بزرگ کشور در سال 1401، با رویکرد مثبت و جدیت بیش‌تری در دستور کار مدیران عامل شرکت‌های سایپا و  ایران خودرو قرار گرفته و در هفته‌های اخیر نیز نخستین گام‌ها در راستای تحقق آن برداشته شده است و انتظار می رود با ایجاد ساز و کارهای لازم، تحولات عمده‌ای در زمینه طراحی و تولید محصول مشترک، تنوع محصول، کاهش هزینه‌های تولید، خدمات پس از فروش، چابک‌سازی زنجیره تامین و توسعه بازارهای بین‌المللی فراهم شود. برنامه اتحاد استراتژیک دو خودروساز بزرگ کشور، با مطالعه و الگوبرداری دقیق از نمونه‌های موفق جهانی در دستور کار قرار گرفته و با شناسایی ظرفیت‌ها و چارچوب‌های صنعتی ایران، وارد مرحله عملیاتی شده است. انتهای پیام/ب
منبع: فارس
شناسه خبر: 334142

مهمترین اخبار اقتصادی: