مدیرعامل بانک ملی ایران با بیان این که هدف گذاری و برنامه محوری توام با پویایی و خلاقیت از مدت ها پیش برای تحول در بانک ملی ایران نهادینه شده است، اظهارداشت: یکی از اولویت ها و برنامه های اصلی پیش روی بانک، تکمیل سبد خدمات مالی و ارائه محصولات جدید و نوین با هدف تامین نیازهای مالی بنگاه های اقتصادی و افزایش رضایت مشتریان در راستای خلق تعالی ارزش است.
به گزارش ایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر فرزین در همایش بررسی عملکرد جشنواره تلاش ملی و تبیین سیاست های سال آینده این بانک که با حضور اعضای هیات مدیره، معاونان مدیرعامل و مدیران ارشد این بانک برگزار شد، با تبریک اعیاد شعبانیه و سال نو ضمن قدردانی از کارکنان بانک ملی ایران در جهت اجرا و دستیابی به اهداف طرح تلاش ملی گفت: تحقق اهداف طرح تلاش ملی برآیند تلاش، هم افزایی و همکاری گسترده تمامی کارکنان صف و ستاد در بانک است.
سود آوری مهم ترین سیاست مالی بانک در سال جدید
سود آوری مهم ترین سیاست مالی بانک در سال جدیدوی در ادامه کاهش زیان عملیاتی، افزایش سهم بازار در محصولات و خدمات، تمرکز بر کنترل هزینه ها و مدیریت مصارف را از ضروریات بانک در سال جدید خواند و خاطرنشان کرد: افزایش سود آوری مهم ترین سیاست مالی بانک است و مدیریت هزینه و انضباط مالی در افزایش منابع بانکی تاثیر بسزایی دارد.
خروج از بنگاهداری، راهبرد اصلی بانک ملی ایران
خروج از بنگاهداری، راهبرد اصلی بانک ملی ایرانمدیرعامل بانک ملی ایران با اشاره به اهمیت توجه مسئولان واحدها به مقوله سود و زیان، توجه همکاران به فروش اموال مازاد و تملیکی، افزایش درآمدهای غیر مشاع، گشایش ضمانت نامه های ارزی و ریالی و کاهش میزان مطالبات معوق به عنوان عواملی مهم در این راستا را خواستار شد.
پیاده سازی بانکداری جامع در راستای رضایتمندی عموم مردم
پیاده سازی بانکداری جامع در راستای رضایتمندی عموم مردموی همچنین از اجرا و پیاده سازی بانکداری جامع و شرکتی برای تحقق اهداف بانک ملی ایران خبر داد و با بیان این که همه باید موانع تولید را شناسایی کنیم و در رفع آنها بکوشیم، اظهار کرد: ما می کوشیم تا به جای بنگاهداری، به خلق بنگاه کمک کنیم. او اعتماد مردم به بانک ملی ایران را سرمایه اصلی این بانک خواند و با تاکید بر این که همه موفقیت های موسسه مالی بزرگ مدیون حمایت های عموم مردم است، اظهار کرد: بانک ملی ایران در سال «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» موفقیت های بزرگی کسب کرد و در سال آینده نیز این روند ادامه خواهد یافت.
پیاده سازی بانکداری جامع در راستای رضایتمندی عموم مردم
پیاده سازی بانکداری جامع در راستای رضایتمندی عموم مردموی همچنین از اجرا و پیاده سازی بانکداری جامع و شرکتی برای تحقق اهداف بانک ملی ایران خبر داد و با بیان این که همه باید موانع تولید را شناسایی کنیم و در رفع آنها بکوشیم، اظهار کرد: ما می کوشیم تا به جای بنگاهداری، به خلق بنگاه کمک کنیم. او اعتماد مردم به بانک ملی ایران را سرمایه اصلی این بانک خواند و با تاکید بر این که همه موفقیت های موسسه مالی بزرگ مدیون حمایت های عموم مردم است، اظهار کرد: بانک ملی ایران در سال «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» موفقیت های بزرگی کسب کرد و در سال آینده نیز این روند ادامه خواهد یافت.
ارتقای نظام اعتبارسنجی در بانک ملی ایران
ارتقای نظام اعتبارسنجی در بانک ملی ایرانفرزین ادامه داد: اعتبار سنجی مهمترین وظیفه یک بانک در پایش بهینه منابع است، بنابراین در راستای تقویت اعتبار سنجی در بانک ملی ایران در سال آینده اقدامات اساسی انجام خواهد شد. مدیرعامل بانک ملی ایران با تاکید بر این که خدمات بانک باید به تمامی اقشار و اصناف ارائه شود، گفت: پرداخت تسهیلات خرد باید به سمت نئوبانک و غیر حضوری هدایت شود و عموم مردم باید جایگاه ویژه ای در محصولات و خدمات طراحی شده بانک داشته باشند.
منابع ارزان قیمت، نیاز اساسی بانک
منابع ارزان قیمت، نیاز اساسی بانکعضو هیات عامل و معاون شعب بانک ملی ایران نیز در این همایش با اشاره به این که بانک در تلاش است با کنترل هزینه ها، صرفه جویی و اولویت بندی آنها وضعیت سودآوری را ارتقا بخشد، گفت: از 3 ماه پیش تاکنون روز به روز محصولات و خدمات مالی بانک با خلاقیت، نوآوری و پویایی کامل تر شده و اکنون بانک می تواند سطح گسترده ای از خدمات حضوری و غیرحضوری خود را به مشتریان ارائه دهد. حسن مونسان افزود: بانک ملی ایران در این مدت با برنامه ریزی های صورت گرفته و اجرای طرح تلاش ملی در مسیر تحقق سیاست ها و راهبردهای دولت، گام های مهمی برداشته و در این زمینه با ارائه خدمات متنوع و معرفی محصولات نوین و روزآمد به مشتریان خود در سال «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» اقدامات، تحولات و دستاوردهای مهمی به دست آورده است.
توجه به برنامه ریزی، راه دستیابی به موفقیت پایدار
توجه به برنامه ریزی، راه دستیابی به موفقیت پایدارسرپرست معاونت برنامه ریزی و تحول بانک ملی ایران نیز در ادامه این همایش با بیان این که برنامه ریزی برای هر سازمان واجب و ضروری است، گفت: خوشبختانه برنامه در بانک ملی ایران جایگاه ویژه ای دارد و راهبردهای مدونی برای حرکت مطلوب و تاثیرگذار بانک برای سال آینده طراحی شده است. محمد شیریجیان به تدوین شاخص های استراتژیک برای واحدهای مختلف بانک در سال آینده اشاره کرد و گفت: خوشبختانه نقشه راه همه واحدهای بانک در سال آینده مشخص است و همه باید با کار گروهی و هم افزایی به سمت دستیابی به آن اهداف حرکت کنیم. شیریجیان خروج از زیان دهی، ترکیب بهینه منابع و افزایش سهم بازار را از اولویت های بانک در سال اینده دانست و گفت: با کاهش هزینه های بانک، امکان خدمت رسانی بیشتر به مخاطبان فراهم می شود.
انتهای رپرتاژ آگهی
شناسه خبر: 165042