اکونومیک 24
09 فروردین 1401 - 08:38

راهکار جنرال موتورز برای تقویت رشد تجاری

شرکت خودروسازی جنرال موتورز اعلام کرد که استیو هیل، نایب رئیس شورلت، یک سازمان استراتژی‌های رشد تجاری جدید را رهبری خواهد کرد که شامل عملیات فروش ناوگان و خرده‌فروشی خودرو می‌شود. به گزارش ایسنا، جنرال موتورز سازمان جدیدی را برای تقویت رشد تجاری ایجاد می‌کند. این خودروساز مستقر در دیترویت گفت: شرکت جدید بر فعالیت‌های بین برندهای فعلی که باعث تقویت برندهای جنرال موتورز و موقعیت این شرکت در بازار می‌شود، نظارت خواهد کرد. همچنین، این شرکت اعلام کرد که هیل ناوگان جنرال موتورز، عملیات فروش ایالات‌متحده وگروه‌های نوآوری خرده فروشی خودروهای الکتریکی را نظارت خواهد کرد. ماه گذشته، این خودروساز اعلام کرده بود که عرضه خودروهای الکتریکی جدید را سرعت خواهد بخشید. انتهای پیام
منبع: ایسنا
شناسه خبر: 202642

مهمترین اخبار اقتصادی: