دفتر ارتباطات مردمی شرکت سنگ آهن مرکزی با حضور مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی در محل شهرک آهنشهر راه اندازی شد.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی شرکت، حمیدیان در حاشیه این مراسم گفت: از زمانی که مسئولیت را برعهده گرفتیم یکی از موضوعاتی که مطرح بود رسیدگی و ساماندهی به موضوعات قشر کارگری و مباحث مربوط به آن، دسته بندی، شناخت، حل و فصل موضوعات آنها و سایر مراجعات و مسائلی که وجود دارد را در برنامه کاری خود قرار دادیم و اینکه بتوانیم با رویکرد کارشناسی و علمی به این موضوعات رسیدگی شود.
وی افزود: شاید انتظارات بالاتر از ظرفیتهای ما باشد ولی اینکه بتوانیم بررسی و دسته بندیهای دقیق را رسیدگی و حداقل بدانیم که مسائل چیست و بر اساس آن اولویت بندی و به تدریج در جهت رفع آنها اقدام کنیم.
مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی تصریح کرد: در این موضوع معاونت منابع انسانی، شورای کارگری و بدنه اجتماعی و فضای شهر باید کمک کنند و همچنین تیم مدیریت هم در این مرکز مستقر هستند.
حمیدیان عنوان کرد: باید یک سازوکاری ایجاد شود تا دسته بندی و تحلیل از مجموع نیازها، موضوعات، مراجعات و ارجاعات درست و پاسخهای آنها مشخص و یک برنامهای برای حل کردن موارد داشته که بتوانیم در یک مسیری قرار بگیریم که برای مردم موضوعات و مسائلی که حل میشود ملموس باشد.
مدیر عامل شرکت سنگ آهن در پایان خاطرنشان کرد: در این مرکز معاونتهای دیگر هم مستقر و مسائل و مشکلات کارگران شرکت را پیگیری میکنند.
لازم به ذکر است مکان دفتر در شهرک آهنشهر جنب دارالقرآن و ساعات کاری، روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه ازساعت ۹ تا ۱۳ دایر است.