اکونومیک 24
19 آذر 1404 - 17:12

مهلت نهایی ثبت و تأیید اطلاعات حقوق و مزایا از اول تا 15 دی‌ماه اعلام شد

دستگاه‌های اجرایی می‌توانند از اول تا پانزدهم دی‌ماه نسبت به تکمیل و نهایی‌سازی اطلاعات مربوط به حقوق و مزایای ماه‌های فروردین تا آبان‌ماه سال جاری اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، معاون حکمرانی الکترونیک و هوشمندسازی دولت، با اشاره به درخواست‌های مکرر دستگاه‌های اجرایی، از تعیین بازه زمانی نهایی برای اصلاح، بارگذاری و تأیید اطلاعات حقوق و مزایای مقامات، رؤسا، مدیران و کارکنان در «سامانه ثبت حقوق و مزایا» خبر داد.


 پژمان امیدمقدمی؛ معاون حکمرانی الکترونیک و هوشمندسازی دولت اعلام کرد: دستگاه‌های اجرایی می‌توانند از اول تا پانزدهم دی‌ماه نسبت به تکمیل و نهایی‌سازی اطلاعات مربوط به حقوق مزایای ماه‌های فروردین تا آبان‌ماه سال جاری اقدام کنند و این مهلت غیرقابل تمدید است.

معاون حکمرانی الکترونیک و هوشمندسازی دولت تأکید کرد: پس از پایان این بازه زمانی، درخواست‌ها و اصلاحات ارسالی مورد بررسی قرار نخواهد گرفت و مسئولیت عدم ثبت یا تأخیر در تأیید اطلاعات بر عهده دستگاه‌های ذی‌ربط خواهد بود.

انتهای پیام/

 
منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1971621