آمارهای ثبت شده از تحویل خودرو به مشتریان بیانگر استقبال قابل توجه مشتریان از تحویل به صورت حضوری و در محل سایتهای تولیدی ایران خودرو در سطح کشور و افزایش بیش از دو برابری در ۹ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارد.
ایکوپرس- گروه صنعتی ایرانخودرو در راستای توجه به خواست مشتریان و براساس مسوولیتهای اجتماعی خود، زمینه تحویل حضوری خودرو به مشتریان را در تمامی سایتهای تولیدی خود در سراسر کشور فراهم کرده و این امر با استقبال قابل توجه مشتریان روبهرو شده است.
این گروه صنعتی در حال حاضر و با توجه با استقبال مشتریان و همزمان با ماههای پایانی سال، با ایجاد زیرساختهای لازم، ظرفیت تحویل حضوری را افزایش داده تا پاسخگوی خواست مشتریان مبنی بر تحویل سریعتر خودرو در ماههای پایانی سال باشد.
برمبنای این گزارش، تحویل حضوری از عدد ۲۷ هزار و ۱۰۷ دستگاه در ۹ ماهه سال گذشته با رشد بیش از دو برابری به ۵۷ هزار و ۲۲۳ دستگاه افزایش یافته است.
در بازه زمانی یادشده، تحویل حضوری در سایت تهران افزایش ۹۰ درصدی را تجربه کرده و در سایتهای استانی نیز رشد ۱۵۹ درصدی به ثبت رسیده است.
بیشترین افزایش تحویل حضوری مربوط به آذرماه امسال است که نسبت به آذرماه سال گذشته افزایش ۲.۸ برابری را تجربه کرده است.
متقاضیان تحویل حضوری میتوانند با انتخاب گزینه تحویل حضوری در پیامک ارسالی ایرانخودرو، از این امکان بهرهمند شده و با حذف مرحله حمل در ایام پیش رو تا پایان سال، خودرو را در زمان کوتاهتری تحویل بگیرند.