اکونومیک 24
21 اسفند 1400 - 18:37

هدف یکتانت برای رسیدن به مقصد دیجیتال مارکتینگ ایران

یکتانت در راستای چشم‌انداز خود برای تبدیل شدن به مقصدی برای دیجیتال مارکتینگ ایران،ایران سامانه را با سرمایه‌گذاری به ارزش ۱۸ میلیارد تومان خریداری کرد. به گزارش ایسنا، یکتانت در راستای چشم‌انداز خـود بـرای تبدیل شـدن بـه مقصدی برای دیجیتال مارکتینگ در ایران، در حال توسعه ابزارها و سرویس‌هایی که به مشتریان ارائه می‌دهد است. در این مسیر یکتانت اقدام به سرمایه‌گذاری در شرکت طراحی و توسعه سامانه‌های تحت وب (ایران‌سامانه) کرده است. در این راستا نشست خبری یکتانت با موضوع "سرمایه‌گذاری یکتانت در ایران سامانه" امروز برگزار شد. سینا مومنی -مدیرعامل یکتانت- با بیان اینکه یکتانت با تبلیغات کار خود را آغاز کرده، گفت: هدف یکتانت از ابتدا این بوده که تبلیغ‌کنندگان و کسب‌وکارها بهترین نتیجه را از تبلیغات بگیرند. حوزه دیجیتال مارکتینگ هر روز در دنیا بزرگ‌تر می‌شود اما در ایران رشد نکرده بود. وقتی کسب‌وکارها نتیجه بگیرند، وب‌سایت‌ها هم می‌توانند نتیجه بهتری داشته باشند. بنابراین ما نتیجه و دستاورد وب‌سایت و تبلیغات را برای کسب‌وکار و معیار قرار دادیم، برای اینکه وب‌سایت‌ها محتوای بهتری تولید کنند. امروز یکتانت ۴۳۰ نیروی مستقیم دارد و مسیرمان به این جهت پیش می‌رود که بتوانیم به مقصد دیجیتال مارکتینگ تبدیل شویم. وی با بیان اینکه این شرکت از چهار سال پیش، به‌دنبال همکاری با ایران‌سامانه بوده، گفت: ایران‌سامانه می‌تواند به ما کمک زیادی کند و ما متوجه تیم قوی و کار بزرگی که آنها انجام می‌دهند هستیم. داشتن تیمی به مدیریت آقای خالقی و زیرساخت قوی، دلیل این است که تصمیم گرفتیم در ایران‌سامانه سرمایه‌گذاری کنیم و اکنون این شرکت را با ارزش ۱۸ میلیارد تومان خریداری کردیم که ۷۰ درصد آن به‌صورت سهام نقدی خریداری شده است. البته ترکیب مدیریتی ایران‌سامانه ازین به بعد هم تغییری نمی‌کند، اما بناست این مسیر با قدرت ادامه پیدا کند. مدیرعامل یکتانت ادامه داد: با وجود این، علت اصلی که باعث تصمیم سرمایه‌گذاری در ایران سامانه شد، فقط تیم و زیرساخت‌های قوی این سرویس نبوده است. ایران سامانه یک‌سری دیتاهایی دارد که می‌تواند در اختیارتان ما قرار دهد تا در تبلیغاتمان از این دیتاها استفاده کنیم و متناسب با شرایط تبلیغاتمان را در سایت‌ها تغییر دهیم. در واقع اطلاعات دیتایی دقیق نمایش است که ارتباط بین ایران‌سامانه و یکتانت را توجیه می‌کند. عادل خالقی –رئیس هیئت مدیره و بنیان‌گذار ایران سامانه- نیز در این نشست بیان کرد: ایران سامانه از سال ۱۳۸۱ کار خود را آغاز کرد و هدف آن توانمندی‌های نرم‌افزاری و قابلیت افزایش ظرفیت در رویدادهای سیاسی مثل انتخابات بود و ایجاد امنیت، ثبات و پایدای در سامانه‌ها بود. شرکت ایران سپهر سامانه از سال ۱۳۸۴ تاسیس شده و این شروع در حوزه رسانه باعث شد ما تمرکز خود را روی رسانه‌های خبری بگذاریم. با توجه به حساسیت نوع مشتری‌هایمان و برای اینکه بتوانیم تنوع خدمت داشته باشیم، سعی کردیم از جایگاه تخصصی و رفتار حرفه‌ای خارج نشویم و طیف وسیعی از رسانه‌ها را پوشش دهیم. وی با بیان اینکه ایران‌سامانه جزو مهم‌ترین شرکت‌هایی است که به رسانه‌ها خدمات می‌دهد، افزود: در این مدت ثبات ارائه خدمات و تداوم سرویس باعث شده شرکت‌ها ما را ارزشمند بدانند و بیشتر آنها با ما همکاری بلندمدت دارند و ما همچنان یکی از گزینه‌های مهم برای رسانه‌ها در ارائه سرویس هستیم. ما در چارچوب قوانین رسانه‌ای کشور فعالیت می‌کنیم و به نزدیک به ۷۰۰ رسانه خدمت ارائه می‌دهیم، رسانه‌هایی مانند تابناک، عصر ایران فرارو، شبکه خبر و صراط‌نیوز، از رسانه‌هایی هستند که با آنها همکاری می‌کنیم. خالقی با بیان اینکه ایران‌سامانه همواره مجموعه‌ای از ظرفیت‌ها بوده، گفت: قبل از این سرمایه‌گذاری تصور من این بود که ایران‌سامانه به اوج فرصت‌های خودش رسیده و دیگر من این سرویس را بیشتر از این به‌عنوان مؤسس نمی‌توانم بالا ببرم. از این جهت هم‌افزایی با یکتانت منجر به رخ دادن این اتفاق خواهد شد که این ظرفیت‌ها و فرصت‌های باقی‌مانده در سرویس به ثمر بنشیند و شرکت چند پله دیگر قوی‌تر و موثرتر در ارائه خدمات بهتر به مشتریانش ظاهر شود و این سرمایه‌گذاری به رشد بیشتر ایران سامانه کمک خواهد کرد. همچنین محمدمهدی دانا –مدیر کسب‌وکار ایران‌سامانه- با بیان اینکه ما به مشتریان خود خدمات پایدار ارائه می‌دهیم، افزود: بسیاری از وب‌سایت‌ها در طول ۱۴ سال گذشته با ما همکاری می‌کنند، زیرا در کنار خدمات فنی، پایداری این خدمات برایشان اهمیت دارد. همچنین ما در ایران‌سامانه، یک تیم فنی بسیار قوی داریم و هدف‌گذاری کردیم که مسیرمان را به‌صورت جدی ادامه دهیم. تمرکز اصلی ایران سامانه همیشه این بوده که در کنار تمام خدمات فنی که به مشتریانش ارائه کرده، اطمینان آن‌ها را حفظ کند تا همچنان در بازار بماند. وی با بیان اینکه ما بنا داریم به سمت ایده‌های جدیدی برویم، گفت: بعضی از وب‌سایت‌ها کاملا به ما وابسته‌اند. تمرکز اصلی ما در افق کوتاه‌مدت این است که روی خدماتمان تمرکز کرده و آن را بهبود ببخشیم تا بتوانیم به افزایش بازدید وب‌سایت‌ها و درآمدشان کمک کنیم. یکتانت با این سرمایه‌گذاری می‌تواند به سمت مسیرهای جدید زیادی برود و ظرفیت‌های بیشتری در ایران سامانه ایجاد کند. تمرکز اصلی ایران سامانه بعد از این سرمایه‌گذاری و در افق کوتاه‌مدت تمرکز روی مشتریان فعلی و خدماتی که حالا عرضه می‌کنند خواهد بود و در بلندمدت، به‌دنبال کارهای جدید و خدمات متفاوت‌تر خواهند رفت. انتهای رپرتاژ آگهی
منبع: ایسنا
شناسه خبر: 155923

مهمترین اخبار اقتصادی: