در عصر حاضر که به عنوان دنیای تکنولوژی و سرعت شناخته میشود، احتمالا بارها با خود فکر کردهاید که چگونه میتوان کسبوکار خود را با این سرعت همسو کرد؟ یا به عبارتی بهتر تنها با یک چشمک زدن محصولات یا خدمات خود را به فروش برسانید؟ احتمالا به این فکر کردهاید که با چه تغییراتی میتوانید درآمد بهتری داشته باشید.
در دنیای پررقابت امروز تمامی دارندگان کسب و کار، چه بزرگ و چه کوچک، به دنبال راهی هستند که مشتریان بیشتری را به سمت و سوی کسب و کار خود جذب کنند و بتوانند محصولات و خدمات خود را بهتر ارائه دهند.
یکی از تاثیرگذارترین مواردی که میتواند شما را به هدف خود برساند، انتخاب شیوه و روش صحیح برای تبلیغ کردن است. تبلیغاتی که بتواند ذهن مخاطب را برای مدت زمان بیشتری به خود جذب کرده و خرید و فروش را افزایش دهد. در این مطلب یکی از پربازدهترین شیوههای تبلیغی به شما توضیح داده میشود. اگر شما هم کنجکاو هستید که نقشه راه خرید و فروش آسان و کسب درآمد بهتر را به دست آورید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.
تاثیر تبلیغات بر میزان فروش
بر اساس تحقیقات انجام شده بر روی چند محصول مشابه در فروشگاههای مختلف ، دیده شد که اکثر مشتریان به سمت محصولاتی میروند که تبلیغاتی از آن دیده باشند. به عبارتی دیگر میتوان گفت، مشتریان محصولات و اجناسی را انتخاب میکنند که تصویری از آن یا برندش در ذهن داشته باشند. اگر شما بهترین محصولات با مواد درجه یک نیز تهیه کنید، یا اگر خدماتی عالی در اختیار مشتریان قرار دهید؛ اگر ناشناخته باشید و تبلیغی از شما دیده نشده باشد باز هم موفق نخواهید شد.
در دنیای رقابتی تجارت شما باید کیفیت و تبلیغات را به موازات هم پیش ببرید تا به نتیجهای که انتظارش را دارید دست یابید. یکی از این شیوههای تبلیغی که تاکنون نتایج شگفت انگیزی از خود به جای گذاشته، تبلیغات مولتی دیجیتال است. این شیوه تبلیغی با پیشرفتها و تغییر و تحولات امروزی هماهنگ بوده و تاثیر بسیاری بر روی ذهن مخاطب از خود برجای میگذارد. شیوه تبلیغی مولتی دیجیتال خود نیز به چند روش مختلف تقسیم میشود که توصیه میشود بعد از بررسیهای لازم یکی از بهترین روشها برای کسب و کار خود را انتخاب کنید. از محصولات تبلیغی مولتی دیجیتال که امروزه طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کرده، تابلو روان نام دارد. این تابلوها میتوانند تنها با یک چشمک زدن ذهن مخاطب را درگیر کرده و تاثیر لازم را بر ذهن او بگذارند. در ادامه مطلب با این محصول و موارد مشابه آن بیشتر آشنا میشوید.
تابلو روان یا تابلو چشمک زن چیست؟
به احتمال زیاد بارها در خیابانهای شلوغ در پشت ترافیک، نگاهتان به یک تابلو روان گره خورده است. این جذب شدن به صورت کاملا ناخودآگاه انجام میگیرد و شما کنترلی بر روی آن ندارید. بله، دقیقا این همان چیزی است که به آن جادوی تبلیغ گفته میشود. تابلوهای روان به گونهای ساخته شدهاند که دارای عدم محدودیت رنگ هستند و میتوانند رنگهای مختلفی را به نمایش بگذارند. این تابلوها دارای شیوههای مختلف نمایشی هستند که یکی از شناخته شدهترین و پرمصرفترین آنها چشمک زدن و پخش محتوا در دفعات مکرر چشمک زنی است. شما میتوانید تابلوهای روان را به صورت برنامه ریزی شده استفاده کرده و از شیوههای نمایشی مختلف آن نیز استفاده کنید.
مزایای استفاده از تابلو روان
با این شیوه تبلیغی محبوب و تاثیرگذار آشنا شدید، حال وقت آن رسیده است مزایا مختلف آن را بدانید و به صورت آگاهانه اقدام به خرید و تهیه محصول مورد نظر کنید. این تابلوها دارای ویژگیهای مختلفی هستند که در زیر به چند مورد از آنها اشاره میکنیم.
صرفه جویی در برق
شاید به دلیل نور بالا یا حالت چشمک زنی فکر کنید که این تابلوها به میزان برق مصرفی زیادی احتیاج دارند. اما جالب است بدانید تابلوهای روان از ماژولهای ویژهای ساخته شدهاند که به ولتاژ بالایی احتیاج ندارند و همین مسئله باعث صرفه جویی در انرژی میشود.
طول عمر زیاد
از دیگر ویژگیهای مثبت این محصول تبلیغاتی میتوان به عمر زیاد آن اشاره کرد. این تابلوها با روشها و تجهیزات اولیه عالی ساخته شدهاند که باعث افزایش طول عمر آنها شده است. اما طول عمر زیاد یه معنی اسن نیست که شما نگهداری و سرویس دستگاه را فراموش کرده و پشت گوش بیاندازید.
شدت نور مناسب
این تابلوها به صورت فول کالر ساخته شدهاند به همین دلیل دارای شدت نور مناسبی هستند. به طوریکه میزان نور به حدی است که میتواند نگاه مشتریان را به خود جذب کند.
تاثیرگذاری عمیق
از اصلیترین ویژگیهای تابلو روان که آن را به یکی از شیوههای تبلیغاتی محبوب تبدیل کرده، میزان تاثیرگذاری آن بر ذهن مخاطب است. حافظه تصویری افراد معمولا از دیگر حافظههای موجود قویتر بود و مواردی که میبینند را به راحتی به خاطر میسپارند. از این رو شما میتوانید با نمایش محصولات یا برند خود به راحتی مشتری به القوه را به مشتری بالفعل تبدیل کنید.
قابلیت نصب بدون مشکل
این تابلوها دارای مقاومت مناسبی بوده و میتوانند در شرایط آب و هوایی مختلفی همچون باد، باران، برف و غیره مقاومت لازم را از خود نشان دهند. به همین دلیل امکان نصب آنها در فضای باز نیز امکان پذیر است.
قابلیت تولید در ابعاد مختلف
شما میتوانید این محصول را با توجه به محل نصب خود سفارش دهید. هیچ محدودیت در مورد ابعاد این محصول وجود ندارد. البته بهتر است این مورد را در نظر داشته باشید که تابلوهای بزرگ برای مکانهای کوچک یا بالعکس هیچ تناسبی نداشته و میتواند به جای تاثیر مثبت تاثیر منفی در ذهن مخاطب ایجاد کند.
تبلیغات 24 ساعته با تلویزیون شهری
یکی دیگر از محصولات تبلیغاتی که اخیرا توانسته است جایگاه ویژهای را به خود اختصاص دهد، تلویزیون شهری نام دارد. تلویزیونهای شهری را معمولا در معابر پر رفت و آمد شهری دیدهاید و محتوای تبلیغاتی و میزان جذابیت آن را مشاهده کردهاید. حال میتوانید با توجه به سلیقه و میزان بودجهای که برای تبلیغ خود در نظر گرفتهاید یکی از شیوهای تبلیغی معرفی شده را انتخاب کرده و محصولات و خدمات خود را به مخاطبان معرفی کنید. این تلویزیون شهری بصورت 24 ساعته میتواند محتوای تبلیغاتی شما را پخش کند .یکی از مزیت های خرید تلویزیون شهری بازگشت سرمایه آن است و هم قابل ارتقا بوده و هم قابل تغییر است .
سخن پایانی
در دنیای امروز میزان فروش و سود، از اهمیت زیادی برخوردار است. کسب و کارهای مختلف راهکارهای زیادی را امتحان میکنند؛ اما به نتیجه مطلوب خود دست پیدا نمیکنند. چشمک زدن تابلو روان و تلویزیون شهری در واقع وجود خاطرهای از محصول در ذهن افراد می ماند، یکی از روشهای کاربردی و اثر بخش برای تبلیغات است.