مدیر روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سامانه وزارت رفاه به دلیل هجوم متقاضیان با کندی مواجه شده و باید فقط معترضان به دهکبندی مراجعه کنند.
به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی خبرگزاری فارس، برخی شهروندان در تماس با خبرگزاری فارس از اختلال و بالا نیامدن سامانه پایگاه رفاه ایرانیان زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلایه و اعلام کردند که نمیتوانند اعتراض خود نسبت به عدم دریافت یارانه کمک معیشتی را در این سامانه ثبت کنند.
پایگاه رفاه ایرانیانخبرنگار فارس در این زمینه با مرتضی موتورچی مدیر روابط عمومی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی تماس گرفت که وی گفت: فقط باید کسانی که نسبت به دهکبندی خود اعتراض دارند به سامانه وزارت رفاه مراجعه کنند و کسانی که یارانه آنها حذف شده و یا جزو افراد بازمانده از دریافت یارانه هستند، در آینده به سامانه سازمان هدفمندی یارانهها مراجعه کنند که سامانه آن سازمان هم در حال بهروزرسانی است و هنوز اعلام نشده است.
سامانه وزارت رفاهوی افزود: ترافیک افراد بازمانده و افراد حذف شده از یارانه باعث شده است که سامانه وزارت رفاه با کندی مواجه شود، در عین حال همکاران ما تلاش میکنند ظرفیت سامانه را ارتقا دهند. همچنین شماره گویای جدید با تعداد بیشتری پاسخگو در اختیار مردم قرار گرفته است که شماره 0216369 و شماره جدید 09200006369 در اختیار مردم قرار داده شده است.
مدیر روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین در مورد اینکه برخی میگویند در سامانه اعلام شده است که تقاضای شما پس از 6 ماه بررسی و اعلام میشود، اظهار داشت: اینگونه نیست و در اسرع وقت تقاضاها و اعتراضات مردمی به میزان یارانه معیشتی بررسی و نتیجه آن اعلام میشود.
وی تأکید کرد: در حال حاضر فقط کسانی به سامانه وزارت رفاه مراجعه کنند که سؤال یا اعتراض نسبت به دهکبندی خود دارند و اعتراض دارند که چرا در دهک پایین یا بالای درآمدی قرار دارند.
سامانه وزارت رفاهموتورچی همچنین در مورد اینکه برخی شهروندان گلایه کردند که با وجود اینکه جزو مستمریبگیران یا بازنشستگان هستند اما یارانه معیشتی آنها حذف شده است، گفت: یارانه کسانی حذف شده که طبق معیارهای سامانه در دهک دهم و پردرآمد قرار دارند.
انتهای پیام/
شناسه خبر: 308726