اکونومیک 24
02 اردیبهشت 1401 - 11:31

جلب رضایت مشتریان در اولویت برنامه‌های گروه سایپا

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری، مبنی بر ارتقای کیفیت خودرو، این مجموعه با همت و تلاش شبانه‌روزی مهندسان و کارگران خود در گام اول توانست کیفیت خودروی شاهین را به نحو مطلوب ارتقاء دهد. اخبار شرکت‌ها؛ به گزارش سایپانیوز، محمدعلی تیموری با تاکید بر اینکه طی چندماه اخیر به موضوع کیفیت محصولات گروه خودروسازی سایپا به طور ویژه پرداخته شده است، تصریح کرد: مقام معظم رهبری در دیدار جمعی از تولیدکنندگان و فعالان صنعتی، کارآفرینان و فعالان اقتصادی تاکید کردند که "با وجود حمایت زیاد از صنعت خودرو در کشور، کیفیت خودرو خوب نیست و مردم ناراضی‌اند و حق با مردم است"، از این‌رو گروه خودروسازی سایپا برنامه دقیق و جامعی را تدوین کرد تا در مدت زمان بسیار کوتاه ارتقای کیفیت تمام محصولات و به خصوص خودروهای اقتصادی شاهین و کوییک را محقق کند. اخبار شرکت‌هاسایپانیوزوی با بیان اینکه گروه خودروسازی سایپا با حمایت‌های وزارت صمت، همکاری قطعه‌سازان و همدلی و همراهی مهندسان و کارگران این مجموعه موفق شد در کمتر از یک ماه، رشد کیفی را در خودروهای تولیدی این مجموعه پیاده‌سازی کند، افزود: جلب رضایت مشتریان در اولویت برنامه‌های گروه خودروسازی سایپا است و در این مسیر هیچگاه توقف نخواهیم کرد. مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تاکیدکرد: در گام اول ارتقای کیفیت، کاهش صدای خودروی اقتصادی شاهین در دستور کار قرار گرفت، بدین جهت در فرآیند 45 روزه توانستیم صدای غیرعادی که خودروی شاهین داشت را حذف کنیم و این خودرو اکنون به صدا ایزوله شده است و این امر باعث رضایت نسبی خریداران شده است. او با بیان اینکه حذف صدای غیرعادی اتاق شاهین مورد تایید واحدهای کیفیت و مهندسی قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: فرآیند ارتقای کیفیت در مورد تمام خودروها اجرایی می‌شود و این امر قطعا می‌تواند رضایت مردم را به طور کامل جلب کند. تیموری گفت: تمام تلاش ما بر این است که در مسیر برطرف کردن دغدغه‌های مردم در بخش کیفیت خودروهای داخلی اقدام کنیم، به همین جهت پروژه‌های بسیار مهمی تعریف شده است که طی سال جاری اجرایی خواهد شد. انتهای پیام/
منبع: فارس
شناسه خبر: 271351

مهمترین اخبار اقتصادی: