برای اولین بار در ایران امکان همنشینی یکصد برند منتخب ایرانی با برندهای موفق بینالمللی در معتبرترین کتاب «بازاریابی» و «کسب و کار» جهان که با هدایت «فیلیپ کاتلر»، «پدر بازاریابی نوین و اسطوره بازاریابی جهان» منتشر میشود، با نام Essentials Of Modern Marketing- Iran 2022 (بایستههای بازاریابی امروز) ممکن شده است.
برای حضور در نسخه ایران این پروژه بینالمللی، داستان موفقیت کسبوکارها از سوی گروه «کاتلر ایمپکت» بررسی و در صورت داشتن شرایط لازم تأیید میشود.
اگر در حوزه بازاریابی یا کسبوکار، داستان موفقیت ارزندهای برای روایت دارید یا میشناسید، با «معنا» (همکار کشورهای فارسیزبان گروه کاتلر ایمپکت) از طریق سایت imtd.ir/eomm/ تماس بگیرید. موسسه معنا، همکار کاتلر ایمپکت در ایران، در کنار کسبوکارهای ارزشمند ایرانی است تا داستان موفقیت برندهای ایرانی، برای معتبرترین کتاب «بازاریابی» و «کسب و کار» جهان که با هدایت «فیلیپ کاتلر»، «پدر بازاریابی نوین جهان» منتشر میشود، با دقت انتخاب و در صورت پذیرش، نگارش شود.
imtd.ir/eomm/مهلت ارسال درخواست فرایند ارزیابی*: 30 خرداد 1401
*ارزیابی اولیه در کتاب رایگان است. ادامه مسیر متناسب با سطح پذیرش و عملیات ضروری مستلزم هزینههایی خواهد بود.
شناسه خبر: 341910