اکونومیک 24
07 خرداد 1401 - 11:08

فراخوان شناسایی داستان موفقیت 100 کسب ‎و کار برجسته ایرانی در معتبرترین کتاب بازاریابی و کسب‏وکار جهان

برای اولین بار در ایران امکان همنشینی یکصد برند منتخب ایرانی با برند‌های موفق بین‌المللی در معتبرترین کتاب «بازاریابی» و «کسب و کار» جهان که با هدایت «فیلیپ کاتلر»، «پدر بازاریابی نوین و اسطوره بازاریابی جهان» منتشر می‌شود، با نام Essentials Of Modern Marketing- Iran 2022 (بایسته‌های بازاریابی امروز) ممکن شده است. برای حضور در نسخه ایران این پروژه بین‌المللی، داستان موفقیت کسب‎وکارها از سوی گروه «کاتلر ایمپکت» بررسی و در صورت داشتن شرایط لازم تأیید می‌شود. اگر در حوزه بازاریابی یا کسب‌وکار، داستان موفقیت ارزنده‌ای برای روایت دارید یا می‌شناسید، با «معنا» (همکار کشورهای فارسی‎زبان گروه کاتلر ایمپکت) از طریق سایت imtd.ir/eomm/ تماس بگیرید. موسسه معنا، همکار کاتلر ایمپکت در ایران، در کنار کسب‎وکارهای ارزشمند ایرانی است تا داستان موفقیت برندهای ایرانی، برای معتبرترین کتاب «بازاریابی» و «کسب و کار» جهان که با هدایت «فیلیپ کاتلر»، «پدر بازاریابی نوین جهان» منتشر می‌شود، با دقت انتخاب و در صورت پذیرش، نگارش ‌شود. imtd.ir/eomm/مهلت ارسال درخواست فرایند ارزیابی*: 30 خرداد 1401 *ارزیابی اولیه در کتاب رایگان است. ادامه مسیر متناسب با سطح پذیرش و عملیات ضروری مستلزم هزینه‎هایی خواهد بود.
منبع: فارس
شناسه خبر: 341910

مهمترین اخبار اقتصادی: