اکونومیک 24

آخرین اخبار در مورد مدیر روابط عمومی بیمه رازی

استراتژی بازاریابی تهاجمی و ارائه خدمات به‌روز اولویت بیمه رازی

معاون اجرایی مدیر عامل شرکت بیمه رازی اعلام کرد که امسال، در کنار استراتژی بازاریابی تهاجمی، بهبود فرآیندها و ارائه خدمات به‌روز به مشتریان و شبکه فروش با جدیت پیگیری خواهد شد. اخبار شرکت‌ها؛ به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، وهاب جوادی در چهلمین جلسه سه شنبه‌های پاسخگویی که به صورت زنده از صفحه اینستاگرام شرکت پخش می‌شد، توسعه کانال‌های ارایه  خدمات صدور و خسارت دهی در قالب افزایش ...

رضایت مترو تهران از خدمات بیمه رازی

قائم مقام مدیرعامل مترو تهران، ارائه خدمات بیمه رازی به این شرکت را قابل قبول دانست و گفت: همکاران مترو تهران از خدمات دریافتی بیمه رازی رضایت حداکثری دارند. اخبار شرکت‌ها؛‌ به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، علی رزم آور- قائم مقام مدیرعامل مترو تهران که مهمان سه‌شنبه‌های پاسخگویی بیمه رازی بود، گفت: مهمترین وظیفه شرکت مترو تهران و حومه ارائه خدمات مناسب به همکاران و مسافران است که ت ...

جایزه مدیر فعال روابط عمومی به بیمه رازی تعلق گرفت

همزمان با روز ملی روابط عمومی و ارتباطات، جایزه مدیر فعال روابط عمومی ایران به پاس دستاوردهای مدیر روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی به این شرکت تعلق گرفت. اخبار شرکت‌ها؛ در بیستمین دوره جایزه صنعت روابط عمومی ایران که در تالار وحدت تهران و با حضور سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد، از ناصرالدین اسلامی‌فرد به عنوان مدیر فعال روابط عمومی ایران تقدیر به عمل آمد و لوح تقدیر و ...

عزم و اراده جدی برای مقابل با صحنه‌زنی در صنعت بیمه شکل نگرفته است

سالانه حدود 15 الی 20 درصد از تصادف‌ها و همچنین سه تا پنج هزار میلیارد تومان از خسارت پرداختی در صنعت بیمه به تصادف‌های ساختگی و به اصطلاح صحنه زنی اختصاص دارد . اخبار شرکت‌ها؛ سالانه حدود 15 الی 20 درصد از تصادف‌ها و همچنین سه تا پنج هزار میلیارد تومان از خسارت پرداختی در صنعت بیمه به تصادف‌های ساختگی و به اصطلاح صحنه زنی اختصاص دارد، اما هنوز اجماعی برای مقابله با این معظل در بین قوه قضاییه ، دو ...

اعتمادسازی، چشم‌انداز صنعت بیمه در 1401

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، اعتماد را نقطه ثقل صنعت بیمه در بحران‌‎های فراگیر مانند کووید ۱۹ دانست و همچنین روابط عمومی را بازوی اجرایی این مهم دانست. اخبار شرکت‌ها؛ ناصرالدین اسلامی فرد مدیر روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، اعتماد را نقطه ثقل صنعت بیمه در بحران‌‎های فراگیر مانند کووید ۱۹ دانست و همچنین روابط عمومی را بازوی اجرایی این مهم دانست. اخبار شرکت‌هامتن کامل این یا ...

انقلاب پارادایمی روابط عمومی در عصر هوش مصنوعی

مدیر روابط عمومی بیمه رازی ، هوش مصنوعی را شایستگی محوری برای صنعت بیمه و سایر صنایع دانست. اخبار شرکت‌ها؛ مدیر روابط عمومی بیمه رازی و برگزیده کنفرانس بین المللی روابط عمومی ، هوش مصنوعی را شایستگی محوری برای صنعت بیمه و سایر صنایع دانست. اخبار شرکت‌هاوی با تاکید بر این که «هوش مصنوعی» برای آینده صنایع از جمله بیمه و به تبع آن دوایر سازمانی مانند روابط عمومی، نه یک هزینه که سرمایه‌گذاری امن برای ...

مهمترین اخبار اقتصادی: