اکونومیک 24

آخرین اخبار در مورد خدمات پس الز فروش

رشد امتیاز شاخص رضایت مشتریان برای خدمات پس از فروش ایران‌خودرو

شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو در پاییز امسال بالاترین امتیاز شاخص رضایت مشتریان (CSI) را در بین خودروسازهای داخلی به دست آورد. ‌اخبار شرکت‌ها: ایکوپرس- نتایج نظرسنجی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران نشان می‌دهد، ایساکو در دی ماه سال ۱۴۰۰ با کسب امتیاز ۷۹۲ در شاخص رضایت مشتریان، نه تنها رتبه نخست را در این شاخص میان خودروسازان داخلی کشور از آن خود کرد، بلکه تمامی رکوردهای ثبت شده خود را نیز ...

مهمترین اخبار اقتصادی: