قیمت مناسبتری سراغ دارید؟ نقش بازخورد کاربران دیجیکالا در بهبود عملکرد مارکت پلیس
هدف هر فروشگاهی حفظ جلب رضایت مشتری است. این اتفاق باعث میشود که مشتری برای خرید دوباره به همان فروشگاه مراجعه کند.
البته اگر از خریدش راضی باشد. دغدغه مشتری مداری در فروشگاههای آنلاین هم وجود دارد. حالا یک پلتفرم مثل دیجیکالا چطور از میزان رضایت کاربرانش آگاه میشود؟ گزارش سال 1400 دیجیکالا برای سومین سال متوالی حاوی دادههای راهگشایی در مورد بازخورد کاربران این پلتفرم است.
گزارش سال 1400 دیج ...