اکونومیک 24

آخرین اخبار در مورد انجمن صنایع لوازم خانگی ایران

صنعت لوازم خانگی قربانی مجوزهای بی رویه

موضوع تسهیل صدور مجوزها اگرچه در ظاهر لازمه تسهیل راه اندازی کسب و کار در اقتصاد ایران بوده است، اما با نگاه دقیق تر می توان به مشکلاتی که این موضوع برای برخی از صنایع همچون صنعت لوازم خانگی ایجاد کرده است پی برد. به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، موضوع تسهیل صدور مجوزها اگرچه در ظاهر لازمه تسهیل راه اندازی کسب و کار در اقتصاد ایران بوده است، اما اگر نگاهی عمیق تر به آن داشته باشیم می توان ...

صف‌های طولانی ارز و قاچاق، صنعت لوازم خانگی را زمین‌گیر کرد

دبیر انجمن صنعت لوازم خانگی، با اشاره به صف‌های طولانی دریافت ارز گفت:برخی واحدهای تولیدی تا ۸ ماه در انتظار مانده‌اند؛ موضوعی که همراه با نوسانات ارزی، افزایش هزینه مواد اولیه، قاچاق و فشار مالیاتی، صنعت لوازم خانگی را در آستانه بحران قرارداده است. به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، صنعت لوازم خانگی که می‌تواند یکی از موتورهای اشتغال و تولید کشور باشد، امروز زیر فشار مشکلات ارزی، قاچاق، ما ...

۵ چالش صنعت لوازم خانگی؛ از بحران نقدینگی تا ناترازی انرژی

بحران‌های عمیق در تأمین انرژی و نقدینگی، تخصیص ارز و ترخیص کالا باعث کاهش تولید لوازم خانگی تا ۳۰ درصد در برخی واحدها شده و فعالان لوازم خانگی خواستار تصمیم‌گیری فوری برای جلوگیری از تعطیلی گسترده این صنعت شده اند. به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، صنعت لوازم خانگی یکی از بخش‌های مهم و پیشران اقتصاد کشور است که علاوه بر تأمین نیازهای ضروری خانوار، سهم بالایی در اشتغال، توسعه زنجیره ارزش دا ...

توضیحات تولیدکنندگان لوازم خانگی درخصوص افزایش قیمت‌ها

انجمن صنایع لوازم خانگی ایران رکود محسوس در بازار و روی آوردن اجباری به فروش مدت‌دار همراه با کاهش قدرت خرید عموم مردم و افزایش هزینه تولید را از مشکلات اساسی فعالان این صنعت عنوان کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، انجمن صنایع لوازم خانگی ایران در واکنش به انتشار خبری تحت عنوان"گران فروشی 20 درصدی لوازم خانگی کلید خورد؛ از «اسنوا و پاکشوما» تا «سام و هیمالیا» در این رسانه به ارائه توضیحاتی پرداخت.متن ...

گران فروشی ۲۰درصدی لوازم خانگی کلید خورد؛ از «اسنوا و پاکشوما» تا «سام و جی‌پلاس»

گزارش میدانی تسنیم از بازار لوازم خانگی امین حضور تهران از کم فروشی و گرانفروشی ۱۰ تا ۲۰ درصدی برندهای بزرگ مثل اسنوا، پاکشوما، سام، جی پلاس، مکسیدر، امرسان، دیپوینت، الکترواستیل، آبسال، مادیران، هاردستون، بوتان، هیمالیا و استیل البرز حکایت دارد. به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، همه ساله با نزدیک شدن به ماه های پایانی سال بازار کالاهای مصرفی از جمله لوازم خانگی با رونق روبرو می شود اما در ...

مهمترین اخبار اقتصادی: